چرا مطب دندانپزشکی شما به وبلاگ نیاز دارد؟

وبلاگ نویسی یک عامل کلیدی در یک استراتژی بازاریابی ورودی موفق است. نوشتن محتوای بسیار مرتبط، مفید و خاص صنعت برای پاسخ به سوالات اصلی کاربر و کمک به آموزش آنها مهم است. وبلاگ نویسی می تواند این کار را به گونه ای انجام دهد که سختگیرانه نباشد، یا یادآور پیشنهادهای فروش سنتی نباشد.

 

مطب های دندانپزشکی نیز مانند هر شرکت دیگری به طراحی سایت دندانپزشکی و وبلاگ نیاز دارند، و هدف قرار دادن بیماران بالقوه شما به این روش غیرفعال و آموزشی، آنها را تشویق می کند که هم با محتوای شما تعامل داشته باشند و هم به آن اعتماد کنند .

 

دستیابی به بیماران و آموزش آنها فقط نوک کوه یخ است. وقتی صحبت از اهمیت وبلاگ نویسی به میان می آید ، دلایل متعددی وجود دارد که چرا آنقدر محبوب است و بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوای همه است.

در اینجا همه دلایلی وجود دارد که چرا مطب دندانپزشکی شما باید بازاریابی محتوا را  به این روش آموزشی بپذیرد  ، و همه راه هایی که می تواند برای عمل شما مفید باشد.

 

 عمل شما را به بازار عرضه می کند

وبلاگ نویسی یک هدف آموزشی قوی را دنبال می کند،  اما بدون اینکه تلاش زیادی برای انجام این کار داشته باشد، اطلاعاتی را در مورد شرکت شما منتشر می کند.

نوشتن در مورد موضوعات خاص با جزئیات عالی راهی عالی برای نشان دادن به مخاطبان شما است که معتبر، مطلع هستید و می توانید دانش خود را به روشی قابل خواندن بیان کنید که به آنها در درک بهتر این زمینه کمک می کند.

 

اگر قصد دارید از محتوای نوشتاری برای برندسازی فعالیت خود استفاده کنید، باید یک برنامه ثابت  داشته باشید تا همیشه در خط مقدم ذهن مخاطبان خود باشید.

این به شما کمک می‌کند تا نامی برای عمل خود بسازید، آن را در همه کانال‌ها تبلیغ کنید، و همیشه محتوایی را ارائه دهید که روز به روز، هفته به هفته یا هر چند وقت یک‌بار تصمیم به انتشار کار خود دارید، اعتبار خود را افزایش می‌دهد.

 

این شاخه از بازاریابی درونگرا شما را در مقابل مخاطبان خود قرار می دهد بدون اینکه نیازی به پرداخت یک سنت برای توجه آنها باشد. اگر به اندازه کافی جذاب باشد، با آن درگیر می شوند و می خوانند.

اگر مطالبی را که بارها و بارها با هر وبلاگ جدید می خوانند دوست داشته باشند، و شما آن را  بر اساس آن علامت گذاری کرده اید ، به دنبال مطالب بیشتر خواهند بود. اگر خوش شانس باشید، آن ها آن را برای دوستانتان تبلیغ می کنند و ممکن است شاهد هجوم ارجاع بیماران باشید.

 

 

خانم دندانپزشک در حال کار کردن
خانم دندانپزشک در حال صحبت با بیمار

 

به شما کمک می کند تا در مورد تخصص خود بیشتر صحبت کنید

 

دلیل شماره یک اینکه بیماران شما هر چیزی را گوگل می کنند چیست؟ اغلب اوقات، معمولاً بیمارانی که برای یک روش معمول یا جراحی دهان آماده می شوند، اطلاعات بسیار کمی در مورد موضوع دارند، حتی اگر اصلاً داشته باشند.

 

این یک فرصت عالی برای استفاده از یک حوزه دندانپزشکی است که ممکن است چندان شناخته شده نباشد یا با تعصب مبهم باشد، و تمام جزئیات را برای بیمارانی که ممکن است سعی در مطالعه در مورد آن داشته باشند روشن کند.

 

این کار نه تنها همانطور که در بالا ذکر کردیم برای آموزش بیماران شما کار می کند، بلکه بستری بهینه برای ایجاد اعتبار و اعتبار آنلاین برای خود فراهم می کند .

اگر بیماران ببینند که شما نه تنها می توانید به سؤالات آنها پاسخ دهید و توضیح دهید که چه انتظاراتی باید داشته باشند، بلکه در این زمینه نیز تخصص دارید و می توانید با همان دقت با آنها رفتار کنید، این شروع به هموار کردن راه برای یک رابطه قابل اعتماد خواهد کرد.

 

برای انجام این کار به بهترین شکل ممکن، باید برای شناسایی مناطقی که ممکن است به صورت آنلاین کمتر محبوب هستند، تلاش کنید، اما هنوز اغلب در حال تحقیق هستند.

می‌توانید از ابزارهای تحقیق رقابتی استفاده  کنید تا دقیقاً بفهمید مشتریان بالقوه شما دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند، مناطقی را با حجم بالای سؤالات و پاسخ‌های کمی شناسایی کنید و مطمئن شوید که محتوای قوی متناسب با آن نیاز می‌نویسید.

 

به شما کمک می کند تا با بیماران ارتباط برقرار کنید

برقراری ارتباط و ایجاد رابطه بر اساس احساسات قوی اعتماد بسیار آسان تر است . اعتماد کامل بیماران به شما باید هدف اصلی عمل شما باشد و به تعیین موفقیت آن کمک خواهد کرد.

 

اگر وبلاگ نویسی شما به درستی انجام شود، ممکن است بیماران حتی قبل از اینکه وارد بخش پذیرش شوند یا شما را ملاقات کنند، با شما احساس راحتی کنند. این البته از طریق نوشتن مطالب دقیق و مرتبط انجام می شود.

 

با وبلاگ نویسی می توانید به منبع اصلی اطلاعات و آرامش تبدیل شوید. اگر بارها و بارها به آنها ثابت کنید که می توانید با اطمینان به سؤالات آنها پاسخ دهید، منبع قابل اعتمادی باشید و با سؤالات یا نگرانی هایی که ممکن است داشته باشند صحبت کنید، آنها یاد خواهند گرفت که می توانند با جدیدترین سؤالات خود به شما مراجعه کنند.

 

با این حال، این رابطه و سطح اعتماد یک شبه ایجاد نمی شود. به همین دلیل است که وبلاگ نویسی مداوم  و تعهد به آن کلیدی است و بخش مهمی از یک استراتژی وبلاگ نویسی سالم و بازاریابی محتوا است.

به جای اینکه بیماران شما به اولین وب سایتی مراجعه کنند که به نظر می رسد تا حدودی نگرانی های آنها را بیان می کند، آنها می دانند که می توانند برای هر یک از نیازهای خود از وب سایت شما بازدید کنند. این ما را مستقیماً به مزیت بعدی خود یعنی داشتن یک وبلاگ عالی برای تمرین شما هدایت می کند.

 

تعامل وب سایت را افزایش می دهد

با محتوای معتبرتر بازدیدکنندگان بیشتری می آید. اینجاست که ارزش واقعی محتوای مرتبط واقعاً در تولید سرنخ شما تأثیر می‌گذارد و تعداد بیماران جدیدی را که می‌توانید  جذب و بسته کنید، تعیین می‌کند .

 

بازدیدکنندگان بیشتر مستقیماً با سرنخ های بیشتر برابری نمی کند، اما همبستگی وجود دارد. حلقه مفقوده بین مراجعه بیماران به وب‌سایت شما و ترک قبل از تبدیل، و اینکه بیماران از سایت شما بازدید می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که می‌خواهند بیمار شوند، تنها در کیفیت ایجاد محتوای شما نهفته است .

 

اگر در توضیح خود، پاسخ دادن به سؤالات آنها، صحبت کردن با آنها با زبان و اصطلاحاتی که استفاده می کنند ، و ترک اصطلاحات بی فایده و گیج کننده دندانپزشکی در اتاق کارکنان، به خوبی انجام دهید، شانس خود را برای بستن بیمار جدید افزایش خواهید داد. .

 

پتانسیل افزایش تعامل با وب سایت شما و زمان صرف شده در صفحه شما باید انگیزه کافی برای صرف زمان مناسب برای توسعه یک استراتژی محتوا باشد که بر سود مستقیم بیماران بالقوه و معرفی خود به عنوان بهترین گزینه متمرکز باشد.

گذشته از همه اینها؛ بازاریابی درونگرا این نیست که از خود بپرسید چگونه می توانید به مشتریان بالقوه خود برسید و آنها را تبدیل کنید، بلکه این نیست که بپرسید چگونه می توانید به عنوان بهترین و مناسب ترین گزینه برای نیازهای فعلی مشتری خود معرفی شوید.

در نظر گرفتن همه اینها به این معنی است که وب سایت و محتوای شما باید کاملاً متناسب با جمعیت هدف شما باشد  ، و هر آنچه که آنها ممکن است به دنبال آن باشند،  بر اساس تحقیقاتی که شما انجام داده اید، باشد.

 

توسعه شهرت

البته منظور ما از حسن شهرت است. وقتی وبلاگ های شما سخت کار می کنند تا بیماران را به مفیدترین راه های ممکن مورد خطاب قرار دهند، به طور مستمر به سؤالات آنها به شکل شفاف پاسخ دهند، و کمک های واقعی مفیدی به آنها ارائه کنند، به راحتی شما را به عنوان یک متخصص برجسته در این زمینه معرفی می کند. هیچ چیز خیلی نامردی برای داشتن این نوع شهرت وجود ندارد.

 

البته، به آسانی نمی توان شهرت آنقدر قوی و برتر از منطقه خود ایجاد کرد. رسیدن به این نقطه به زمان، منابع، تجدید نظر و تعهد نیاز دارد.

سعی کنید یک برنامه وبلاگ را  با موضوعاتی که از قبل تحقیق و تهیه شده است، تمسخر کنید تا مطمئن شوید که این شهرت می تواند متعلق به خود شما باشد، و در معرض تصرف سایر روش ها در منطقه اطراف قرار نگیرد. صنعت دندانپزشکی رقابتی است و مهم است که از بازی جلوتر باشیم.

 

بازدیدکنندگان ارگانیک را به بیماران وفادار تبدیل کنید

برخی از مشتریان بالقوه که صرفاً در جستجوی پاسخ در وب هستند، ممکن است در آن زمان خاص قصد جستجوی یک مطب جدید دندانپزشکی را نداشته باشند و هیچ تصوری از این که یک بیمار بالقوه هستند، نداشته باشند.

 

با داشتن سئوی قوی  و ارائه  پاسخ‌های مدون به سوالات، احتمالی که بی‌گناه به دنبال پاسخ‌ها می‌گردد ممکن است در وب‌سایت شما بیفتد و واقعاً آنچه را که ارائه می‌دهید دوست داشته باشد. اگر بتوانید به طور دقیق و کامل به همه نگرانی هایی که باید حل شود و هر سؤالی که ممکن است داشته باشد پاسخ دهید، جلب علاقه بسیار آسان است.

 

تبدیل ها زمانی اتفاق می افتد که شما معتبر، دقیق و دقیق باشید. اگر بتوانید همه این موارد را داشته باشید، بازدیدکنندگان ارگانیک  شما از طریق جادوی جستجوی کلمات کلیدی برای شما به ارمغان آورده اند،   می توانند به راحتی تبدیل شوند.

 

همچنین زمانی که چیز مفیدی در محتوای خود داشته باشید که به آنها در برداشتن گام نهایی کمک می کند، احتمال بیشتری وجود دارد که تبدیل شوند – من در مورد دعوت به اقدامات صحبت می کنم !

 

CTAهایی که مفید، مرتبط هستند، از زبان عمل گرا استفاده می کنند و به صورت استراتژیک قرار می گیرند، می توانند واقعا به استراتژی شما کمک کنند و حتی هدف و جهت بیشتری به محتوای شما بدهند.

فرض کنید وبلاگ شما بر آموزش بیماران در مورد علائم و نشانه های بیماری لثه متمرکز است. در پایان وبلاگ، چند گزینه برای نحوه رویکرد جذب بیمار جدید دارید.

 

شما می‌توانید یک CTA داشته باشید که به آنها اجازه می‌دهد کتاب الکترونیکی  یا سایر مطالب آموزشی را دانلود کنند که همه چیزهایی را که درباره بیماری لثه باید بدانند را با جزئیات توضیح می‌دهد تا بتوانند تحقیقات خود را بیشتر کنند.

از اینجا، می‌توانید اطلاعات تماس آنها را در ازای دریافت منبع بازیابی کنید، بنابراین بتوانید با آنها در ارتباط باشید و یک سرنخ واجد شرایط دریافت کنید  .

CTA شما همچنین می تواند بسیار ساده تر باشد و همچنان بسیار موثر باشد. در پایان وبلاگ، افزودن دکمه‌ای با رنگ روشن که در مقابل صفحه با چیزی عمل‌گرا و ساده مانند «رزرو یک قرار ملاقات» یا «تماس با ما» متمایز می‌شود، می‌تواند بسیار کمک کند.

این دکمه‌ها می‌توانند مشتریان بالقوه شما را تشویق به برداشتن گام بعدی کنند و فرصتی آسان برای انجام این کار بدون نیاز به اعمال فشار بر آنها فراهم می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید

 

 اخبار را منتشر می کند

انتشارات مطبوعاتی و وبلاگ ها اکنون می توانند با یکدیگر منحصر به فرد باشند. وبلاگ شما به همان اندازه که می تواند هدف آموزنده بودن را داشته باشد، می تواند برای تمرین شما مفید باشد.

 

این می تواند باعث ایجاد اعتبار بیشتر در این زمینه و برای تمرین شما شود. ارائه اعلان‌ها و پیشرفت‌های صنعت اعتبار بیشتری را برای فعالیت شما ایجاد می‌کند، ثابت می‌کند که به آموزش مشتریان بالقوه‌تان علاقه دارید ، و محتوای بی‌پایانی برای نوشتن و گنجاندن در استراتژی خود در اختیار شما قرار می‌دهد!

 

بهترین راه برای انجام این کار این است که دائماً در مورد پیشرفت‌های جدید در حوزه خود مطالعه کنید، روندها را تماشا کنید و همه این موارد را تا جایی که می‌توانید در آغوش بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 10 =