دیجی کالا بزرگترین بازار آنلاین در ایران و خاورمیانه است
دیجی کالا سرمایه گذاری خود را با چشم انداز تبدیل شدن به مشتری محورترین کسب و کار ایرانی آغاز کرد و همچنان مشتری مداری را به عنوان اساسی ترین ارزش کسب و کار می داند.
این شرکت قصد دارد نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه به مقصد اصلی خرید آنلاین تبدیل شود، با استفاده از فناوری های پیشرفت برای دستیابی به چندین هدف که به نیازهای مشتریان توجه می کند.
این اهداف شامل ایجاد یک تجربه خرید درجه یک برای مشتریان، ارائه مجموعه ای عمیق و تنوع گسترده محصولات، ارائه قیمت های مطلوب، تولید محتوای فراوان و ارزشمند، داشتن سریع ترین زمان تحویل و تکمیل عملیات به نحو احسن است.
دیجی کالا با بیش از 5 میلیون نوع محصول، بیش از 150 هزار فروشنده در بازار و 40 میلیون کاربر فعال ماهانه، به عنوان تجارت الکترونیک غالب در خاورمیانه محسوب می شود.
دیجی کالا که در سال 2006 با بودجه ناکافی تأسیس شد، تا امروز بزرگترین تجارت الکترونیک در ایران است زیرا در سال 2020 سهم قابل توجهی از صنعت تجارت الکترونیک کشور را به خود اختصاص داده است.
علیرغم اینکه دیجی کالا به عنوان رهبر خرده فروشی آنلاین در ایران شناخته می شود . با مشارکت بسیار بیشتر از یک فروشگاه آنلاین در تقویت اکوسیستم تجاری کشور در صنعت تجارت الکترونیک، تأثیر سازنده ای داشت.