طراحی سایت وکلا

13 نکته برتر طراحی وب سایت شرکت حقوقی برای وکلا

 

صنعت حقوقی می تواند یک صنعت رقابتی باشد، به همین دلیل بسیار مهم است که شرکت حقوقی شما در میان دیگران متمایز باشد. اولین قدم عالی برای اطمینان از اینکه مشتریان بالقوه متوجه شما می‌شوند این است که یک وب‌سایت برای وکالت خود ایجاد کنید و به آن‌ها نشان دهید که مهارت‌ها و دانش لازم را برای رسیدگی به پرونده آنها و برنده شدن دارید.

 

به لطف وردپرس و صدها تم طراحی شده با در نظر گرفتن حقوقدانان ، ایجاد وب سایت های شرکت حقوقی آسان است. اما، اگر می‌خواهید از رقبا متمایز شوید، باید فراتر از استفاده از یک تم از پیش ساخته شده آنطور که خارج از جعبه به نظر می‌رسد بروید. به همین دلیل است که در این مقاله، بهترین نکات طراحی وب سایت شرکت حقوقی خود را به اشتراک می گذاریم که به شما کمک می کند تا یک وب سایت جذاب و زیبا برای شرکت وکالت یا دفتر حقوقی خود ایجاد کنید.

 

1. از لوگو و نام شرکت حقوقی خود استفاده کنید

لوگوی شما باید در طراحی وب سایت وکالت شما استفاده شود زیرا این امر باعث شناخت برند می شود. شناسایی برند به مشتریان بالقوه این امکان را می دهد که فوراً پست های شما را در هر جای دیگر چه آنلاین و چه آفلاین تشخیص دهند.

 

شما همچنین باید به جای استفاده از دامنه های مشابه مانند bostonpersonalinjuryattorney[dot]com ، از نام موسسه حقوقی یا دفتر حقوقی خود در URL وب سایت خود استفاده کنید . در حالی که این روش استاندارد در روزهای اولیه اینترنت بود، امروزه هیچ تاثیری بر رتبه SEO شما ندارد.

 

نمونه سوئینی موریگان ، وکیل آسیب های شخصی از بوستون را در نظر بگیرید. او از نام شرکت حقوقی خود به عنوان نام دامنه استفاده می کند، اما همچنین حوزه قانونی را که در آن انجام می دهد و موقعیت مکانی خود را دقیقاً در صفحه اصلی وب سایت خود توضیح می دهد.

 

2. از رنگ های برند خود استفاده کنید

یک راه عالی برای متمایز کردن طراحی وب سایت وکیل شما حتی با یک تم از پیش ساخته شده، استفاده از رنگ های برند شما است. می‌توانید از آنها به عنوان پس‌زمینه، روی دکمه‌ها و فراخوان‌ها، در پیوندها یا برای افزودن جداسازی بصری به بخش‌های مختلف وب‌سایت خود استفاده کنید.

 

امروزه تم های وردپرس با گزینه های سفارشی سازی فراوانی عرضه می شوند که به شما امکان می دهد با کلیک ماوس رنگ ها را تغییر دهید. شما به راحتی می توانید رنگ های برند خود را در قسمت های مختلف وب سایت خود بگنجانید، اما به خاطر داشته باشید که کنتراست کافی بین پس زمینه و متن ایجاد کنید.

 

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که رنگ‌های روشن‌تر را در پالت خود ذخیره کنید، مانند قرمز یا نارنجی برای فراخوانی برای اقدام تا تشخیص آنها آسان‌تر شود.

 

3. بر مزیت خود تاکید کنید

همچنین می‌خواهید بدانید که چه چیزی شما را از سایر شرکت‌های حقوقی که در همان حوزه کاری تخصص دارند متمایز می‌کند و در طراحی وب‌سایت وکالتتان بر آن تأکید می‌کند. مزیت شما (همچنین به عنوان نقطه فروش منحصر به فرد یا USP شناخته می شود) به مشتریان بالقوه کمک می کند تا با شما ارتباط برقرار کنند و تصمیم بگیرند که آیا شما وکیل یا وکیل مناسبی برای پرونده آنها هستید یا خیر.

 

شما می توانید از مزیت خود در سرفصل های سایت خود استفاده کنید، از آن در صفحه درباره استفاده کنید یا حتی آن را به عنوان شعار خود بگنجانید.

 

نکات زیر به شما کمک می کند نه تنها سایت خود را در موتورهای جستجو بیشتر نمایان کنید، بلکه از طریق رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا، ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید.

 

4. شرکت حقوقی خود را با Google My Business فهرست کنید

یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که شرکت حقوقی خود را در Google My Business فهرست کنید.

 

ایجاد فهرست با « Google برای کسب و کار من» کاملاً رایگان است و شما را ملزم می کند که اطلاعات اولیه مانند نام کسب و کار، مکان، وب سایت و صنعت خود را وارد کنید. سپس باید کسب و کار خود را با وارد کردن یک کد تأیید کنید که برای شما پست می شود.

 

هنگامی که کسب و کار شما تأیید شد، می‌توانید اطلاعات بیشتری مانند ساعات کاری خود، شرح اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید و غیره وارد کنید. این احتمال نمایش وب سایت شما در نتایج جستجو را افزایش می دهد زمانی که شخصی جستجوی گوگل برای وکلا یا وکلا در نزدیکی آنها انجام می دهد.

 

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، نتایج شرکت های حقوقی را با رتبه بندی ستاره، شماره تلفن، ساعات کار و همچنین مسیرها و پیوندی به وب سایت موسسه حقوقی نشان می دهد. همچنین نظراتی را مشاهده خواهید کرد که به شما در ایجاد شهرت کمک می کند.

 

5. از شنیدن اجتماعی برای ایجاد محتوا استفاده کنید

به اشتراک گذاری مطالعات موردی در وب سایت شما راهی عالی برای نشان دادن دانش و تخصص حقوقی شما و نشان دادن نتایجی است که برای مشتریان خود به دست آورده اید. اما، با شنیدن اجتماعی، می‌توانید حتی محتوای جذاب‌تری برای سایت خود ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند تا ترافیک را به صورت ارگانیک به سمت آن هدایت کنید.

 

گوش دادن اجتماعی شامل نظارت بر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، لینکدین، فیس بوک و هر پلتفرم دیگری برای کلمات کلیدی و هشتگ های خاص مرتبط با صنعت شما است. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که بینشی در مورد آنچه دیگران در صنعت شما در مورد آن صحبت می کنند و همچنین مشکلات و مسائلی که مشتریان بالقوه دارند به دست آورید.

 

سپس می‌توانید پست‌ها و مقالات وبلاگ را پیرامون آن کلمات کلیدی و عبارات جستجو ایجاد کنید، آنها را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، و حتی با نشان دادن دنبال‌کنندگان خود به وبلاگ و وب‌سایت خود، در گفتگو شرکت کنید.

 

6. برای سئو بهینه سازی کنید

سایت شما باید برای موتورهای جستجو بهینه باشد تا بتوانید از مزایای ترافیک ارگانیک لذت ببرید. اگر از وردپرس برای سایت خود استفاده می کنید، باید بدانید که وردپرس دارای ویژگی های عالی سئو است.

 

همچنین تعداد زیادی قالب وردپرس حقوقی و وکالتی وجود دارد که برای سئو بهینه شده اند و تعداد زیادی افزونه سئو وجود دارد که به شما امکان می دهد سایت و محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

 

به همین ترتیب، اگر قالب‌های HTML را ترجیح می‌دهید، هیچ کمبودی در قالب‌های HTML شرکت حقوقی که برای موتورهای جستجو بهینه شده‌اند وجود ندارد . با این حال، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در مورد سئو در نظر بگیرید:

 

از پر کردن پست ها و صفحات خود با کلمات کلیدی مرتبط با تمرین خود خودداری کنید زیرا این امر می تواند تأثیر معکوس داشته باشد و منجر به جریمه کردن سایت شما توسط موتورهای جستجو شود.

 

از متن جایگزین و نام های مناسب برای تصاویر استفاده کنید زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند محتوای سایت شما را بهتر درک کنند.

 

از قالب بندی مناسب برای متن خود استفاده کنید تا خواندن آن آسان تر شود و به موتورهای جستجو کمک کنید تا اهمیت محتوای صفحات و پست های شما را درک کنند.

 

اطمینان حاصل کنید که پیوندهای شما به جای «اینجا کلیک کنید» یا «این را کلیک کنید» از توضیحات متنی استفاده می‌کنند، زیرا این کار درک مطلب پیوند را برای خوانندگان آسان‌تر می‌کند و به موتورهای جستجو کمک می‌کند تعیین کنند که آیا شما به منابع مرتبط پیوند می‌دهید یا خیر.

 

7. نظرات را به اشتراک بگذارید

از نظرات مشتریان قبلی استفاده کنید تا به شما در ایجاد اعتماد و اعتبار کمک کند. هنگامی که بازدیدکنندگان وب سایت می بینند که شما با موفقیت در پرونده هایی مشابه موارد آنها را رهبری کرده اید و برنده شده اید، تمایل بیشتری به برنامه ریزی برای مشاوره دارند.

 

بر اساس تحقیقات، توصیفات مشتری قوی ترین نوع تاکتیک بازاریابی محتوا است، بنابراین از آن توصیفات به نفع خود استفاده کنید. شما می توانید آنها را در صفحه اصلی خود، در یک صفحه جداگانه در سایت خود یا در نمایه های فردی وکیل و وکیل نمایش دهید.

 

به عنوان مثال، دفتر حقوقی آرامی گواهینامه ها را در صفحه اصلی خود نمایش می دهد و همچنین یک صفحه کامل به توصیفات مشتری اختصاص داده است.

 

8. نمایش دستاوردها و زمینه های تمرین در نمایه های وکیل

فرقی نمی‌کند چندین وکیل برای شما کار می‌کنند یا فقط شما هستید، مطمئن شوید که جوایز و دستاوردهای خود را در پروفایل‌های وکیل فردی فهرست کنید. این راه دیگری است نه تنها برای ارتقای مهارت های خود، بلکه برای ایجاد اعتبار و اعتماد در مشتریان بالقوه.

 

همچنین ایده خوبی است که زمینه های کاری خود را همراه با اطلاعات تماس فهرست کنید تا مشتریان بدانند که فرد مناسب برای ارتباط مستقیم با چه کسی است. مثال راشل فریدمن واک را در نظر بگیرید . مشخصات او به وضوح دستاوردها، زمینه های تمرینی و زندگی نامه او را نشان می دهد.

 

 

9. خدمات خود را فهرست کنید

وب سایت شما باید به وضوح نشان دهد که چه خدماتی را ارائه می دهید و چگونه به بهترین نحو به مشتریان خود کمک می کنید. این به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که فوراً بدانند که آیا باید شما را استخدام کنند و آیا شما مهارت های لازم را برای موقعیت خاص آنها دارید یا خیر.

 

مانند گواهی نامه ها، می توانید آنها را در صفحه اصلی خود فهرست کنید و اطلاعات بیشتری را در یک صفحه جداگانه ارائه دهید یا می توانید به سادگی به صفحه خدمات پیوند دهید، همانطور که وب سایت قانون مندنی در تصویر زیر انجام می دهد:

 

10. از چند تماس برای اقدام استفاده کنید

هدف اصلی طراحی وب سایت وکالت شما تشویق بازدیدکنندگان به درخواست مشاوره یا تماس با شما است. برای اطمینان از اینکه این اتفاق می افتد، باید آنها را از طریق وب سایت خود هدایت کنید و از چندین تماس برای اقدام استفاده کنید که تماس با شما یا برنامه ریزی مشاوره را تسهیل می کند.

 

تماس برای اقدام باید در صفحه اصلی شما و سایر صفحات وب سایت شما مانند صفحه درباره و صفحات نمایه وکیل استفاده شود. همچنین می‌توانید یک فراخوان برای اقدام در نوار کناری خود در صفحه وبلاگ یا زیر پست‌های وبلاگ جداگانه قرار دهید.

 

11. مطمئن شوید که وب سایت شما پاسخگو و سریع است

امروزه تقریباً همه از تلفن هوشمند یا تبلت خود برای جستجو و حتی کار آنلاین استفاده می کنند. به بازدیدکنندگان دستگاه های تلفن همراه اجازه ندهید که وب سایت شما را با ناراحتی ترک کنند زیرا باید در همه جهات پیمایش کنند یا به دلیل اینکه بارگذاری وب سایت شما زمان زیادی می برد.

 

وب سایت شما باید واکنش گرا باشد، به این معنی که اندازه آن باید مطابق با اندازه صفحه نمایش دستگاهی که در آن مشاهده می شود تغییر کند. این به بازدیدکنندگان در هر دستگاهی اجازه می‌دهد بدون هیچ مشکلی به محتوای شما دسترسی داشته باشند و آن را بخوانند.

 

علاوه بر این، یک وب سایت با بارگذاری آهسته بازدیدکنندگان را حتی اگر واکنش گرا باشد، دور می کند. برای جلوگیری از این اتفاق، حتما سرعت وب سایت خود را با Google Pagespeed Insights تست کنید . سپس، توصیه های آنها را برای بهبود سرعت صفحه خود اجرا کنید.

 

12. استفاده از آن را آسان کنید

مطابق با نکته بالا، اطمینان از واکنش گرا بودن طراحی وب سایت شرکت حقوقی شما، استفاده از آن را هم در رایانه های رومیزی و هم در دستگاه هایی مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها آسان می کند. با این حال، اگر می خواهید مطمئن شوید استفاده از سایت شما آسان است، چند نکته دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

 

پیمایش اصلی را عاری از پیوندهای غیر ضروری نگه دارید.

 

مطمئن شوید که متن شما به راحتی خوانده می شود.

 

عوامل حواس پرتی مانند انیمیشن های پر زرق و برق، پنجره های بازشو و پخش خودکار محتوای صوتی و تصویری را به حداقل برسانید.

 

13. فرم های تماس را ساده کنید

در نهایت، فرم های تماس و مشاوره خود را ساده کنید و فقط اطلاعات لازم را بخواهید. با انجام این کار، قبل از پر کردن کامل فرم، از احساس خستگی بازدیدکنندگان و عقب نشینی جلوگیری می کنید.

 

پرسیدن نام و آدرس ایمیل یا تلفن آنها به همراه یک پیام کوتاه برای تماس اولیه در فرم تماس کافی است. همیشه می‌توانید پس از برنامه‌ریزی جلسه، جزئیات بیشتری در مورد پرونده آنها دریافت کنید.

 

همچنین می توانید از فرم رزرو استفاده کنید که به آنها امکان می دهد تاریخ و زمان را برنامه ریزی کنند و زمان صرف شده برای برنامه ریزی تلفنی را کاهش دهند، اما سعی کنید فرم رزرو را تا حد امکان ساده نگه دارید و فقط اطلاعات لازم را بخواهید.

 

وب سایت موسسه حقوقی خود را با این نکات به سطح بعدی ببرید

نکات این مقاله شما را در مسیر درستی برای ایجاد یک طراحی وب سایت شرکت حقوقی جذاب و منحصر به فرد قرار می دهد که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند. اگر به تازگی شروع به کار با وب سایت خود کرده اید، اولین قدم را با انتخاب قالب وردپرس یا قالب کامل HTML بردارید و سپس نکاتی را که در اینجا به اشتراک گذاشته ایم برای برندسازی، بازاریابی و طراحی وب سایتی که می توانید به آن افتخار کنید، اعمال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نه =