بهترین وب سایت های دندانپزشکی – نکات و مثال ها

اگر مطب دندانپزشکی شما به یک وب‌سایت جدید خیره‌کننده نیاز دارد که مشتریان را جذب کند، نمونه‌های زیر را برای ایده‌هایی در مورد چگونگی متمایز کردن وب‌سایت خود بررسی کنید.

 

هنگامی که شما به خدمات اورژانس دندانپزشکی نیاز دارید، این احتمال وجود دارد که شما فقط به دنبال نزدیکترین مطب دندانپزشکی خود باشید. از سوی دیگر، اگر به دنبال انجام یک عمل زیبایی شناسی پیچیده مانند روکش یا ایمپلنت دندان هستید، احتمالاً کمی تحقیقات بیشتری را برای یافتن عمل دندانپزشکی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، انجام خواهید داد.

 

در هر صورت، طراحی سایت دندانپزشکی عالی می تواند به شما کمک کند تا بیماران جدید را از کیفیت خدمات خود مطمئن کنید، اما همچنین تمام اطلاعات کلیدی را که ممکن است برای آنها مفید باشد، ارائه دهد. در نهایت، طراحی وب خوب به ظاهر وب سایت شما نیز مربوط می شود: یک وب سایت زشت و قدیمی دقیقاً اعتماد بیماران بالقوه را القا نمی کند.

در اینجا چند نمونه فوق العاده از وب سایت های دندانپزشکی وجود دارد که باید از آنها یاد بگیرید.

 

کار با سایت دندانپزشکی حرفه ای
نمونه کار با سایت دندانپزشکی با کامپیوتر، تبلت و موبایل

 

به بیماران جدید اطلاعات کلیدی ارائه دهید

البته، صنعت دندانپزشکی پر زرق و برق ترین یا خلاق ترین زمینه برای برتری در بازاریابی دیجیتال نیست. حقیقت این است که احتمالاً می توانید یک وب سایت نسبتاً موفق با یک سازنده وب سایت ساده مانند Wix یا Shopify یا حتی با سفارشی کردن یک تم وردپرس ایجاد کنید.

همانطور که گفته شد، طراحی ساده وب سایت به معنای نادیده گرفتن جنبه های مهم مانند بهینه سازی موتورهای جستجو (استفاده از کلمات کلیدی مناسب و بهینه سازی های فنی که به رتبه بندی خوب وب سایت شما کمک می کند) نیست. این همچنین به معنای سازماندهی اطلاعات در وب سایت شما به وضوح و در دسترس، با در نظر گرفتن کاربر نهایی است.

 

1. Bates Dental

اگر یک اورژانس دندانپزشکی شما را مجبور به رفتن به یک مطب دندانپزشکی بداخلاق کرد، مطمئناً می توانید از جذابیت یک مطب دندانپزشکی با ظاهر حرفه ای قدردانی کنید .

صفحه اصلی این مطب دندانپزشکی مستقر در واشنگتن شامل یک عکس تمام صفحه از پذیرش و اتاق انتظار آنها است که بلافاصله حس حرفه ای بودن را نشان می دهد. آنها همچنین لوگوی دندانی خود را کاملاً برجسته نشان می دهند که تصویر برند قوی تری ایجاد می کند.

با اسکرول کردن به پایین می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد DDS سر، و انواع روش‌هایی که می‌توانید در اینجا انجام دهید، از جمله کانال‌های ریشه و تاج‌های همان روز پیدا کنید.

این منوی وب سایت وردپرس برای پیمایش بسیار آسان است و شامل اطلاعات مفیدی مانند مقالات آموزش بیمار است. از سوی دیگر، آنها همچنین دارای یک درگاه پرداخت آنلاین و قرار ملاقات ساده و ساده هستند که قابل مشاهده است، به طوری که بازدیدکنندگان وب سایت به راحتی می توانند قرار ملاقات بگذارند .

 

2. Lake Bluff Dental

اگر به یک راهنمای مختصر در مورد اینکه وب سایت دندانپزشکی شما باید شامل چه نوع اطلاعاتی باشد و چگونه ممکن است بخواهید آن ها را گروه بندی کنید نیاز دارید، وب سایت زیر نمونه ای عالی برای بررسی است.

بازدیدکنندگان وب‌سایت با ورود به صفحه اصلی خود، ابتدا با عکس‌های باکیفیت جذب می‌شوند و به سرعت اطلاعات کلیدی که باید در مورد این عمل بدانند در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

محدوده خدمات آنها به روشی کاربرپسند ارائه می شود (به عنوان مثال به جای نوشتن فقط “دندانپزشکی ایمپلنت” این ناحیه با نقطه درد شخصی خریدار ارائه می شود: “من یک دندان از دست داده ام.”).

در پایان صفحه، آنها همچنین برخی از نظرات بیماران را درج کردند که برای بازاریابی دندانپزشکی بسیار مهم هستند . خدمات دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید از شک و تردید بهره مند شوید، اما تبلیغات شفاهی برای متخصصان مراقبت های بهداشتی کاملاً حیاتی است.

با نحوه ایجاد یک صفحه فرود با کارایی بالا با الگوهای وب آشنا شوید

رفتن به دندانپزشک می تواند ترسناک باشد. در حالی که می‌خواهید به بیماران بالقوه اطمینان دهید که بهترین مراقبت‌های ممکن را دریافت خواهند کرد، یک وب‌سایت دندانپزشکی عالی می‌تواند با ارائه یک وب‌سایت سرگرم‌کننده‌تر، کمی از اضطراب ناشی از مراجعه به دندانپزشک را تسکین دهد. در اینجا چند نمونه وجود دارد که دقیقاً این کار را انجام می دهند.

 

3. Tend

شعار این مطب دندانپزشکی نیویورک “به دندانپزشک نگاه کنید” است و مطمئناً اولین برداشت عالی است . صفحه اصلی یک کلیپ کوتاه از مردی را نشان می دهد که دندان هایش را مسواک می زند و سپس با اطمینان وارد مطب دندانپزشکی می شود و روی صندلی می نشیند.

حتی می‌بینید که تکه‌ای از کار در حال انجام است (نظر غیرکارشناسانه من این است که این یک روش تمیز کردن ساده است)، که مرد به همان اندازه راحت به نظر می‌رسد.

به طور کلی تیم طراحی پشت این وب‌سایت کار درخشانی انجام داد: طراحی وب تمیز و مدرن است و تصاویر سرگرم‌کننده و منحصربه‌فرد هستند (مطمئناً مانند عکس‌های استوک خسته‌کننده‌ای که هزاران بار دیده‌اید احساس نمی‌شوند).

خدمات بازاریابی پشت نسخه موجود در این وب سایت نیز شایسته حمایت است. این سرگرم کننده، منحصر به فرد است و با مشتریان بالقوه به روشی در دسترس و دوستانه صحبت می کند.

 

4. Jackson Family Dental

انتظار دارید یک دندانپزشک خانوادگی با عکس‌های خندان از چند نسل دندان‌پزشک به شما خوشامد بگوید – این دقیقاً همان روشی است که این وب‌سایت عالی دندانپزشکی یک پیچ و تاب سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد.

اولین چیزی که می بینید یک ویدیوی بسیار آینده نگرانه از خدمات دندانپزشکی با استفاده از فناوری پیشرفته (مثلا لیزر) است. یک یادداشت شخصی تر توسط افراد خندان در تعامل با کارکنان دندانپزشکی دوستانه ارائه می شود.

بخش نظرات مشتریان آنها نیز عالی است . جدای از نقل قول‌های مرسوم مشتریان خوشحال، آنها همچنین ویدیویی از مشتری در مورد نحوه برخورد خدمات با اورژانس دندانپزشکی پسرش را نیز گنجانده بودند.

ایجاد ویدیوهای گواهی یک چیز عالی برای افزودن به استراتژی بازاریابی شما است، زیرا این امر کمک می کند تا داستان شخصی تری در مورد تجربه بیماران خود بیان کنید و بیشتر به بیماران آینده نگر از کیفیت خدمات خود اطمینان دهید.

یک رویکرد شخصی به مراقبت از دندان نشان دهید

چه از فناوری پیشرفته در روش های خود استفاده کنید و چه تجربه ای بسیار شخصی برای هر مشتری جدید ارائه دهید، طراحی وب سایت دندانپزشکی سفارشی می تواند به بیماران آینده نگر نشان دهد که شما یک پیشنهاد منحصر به فرد دارید .

هنگامی که برای اولین بار به برنامه ریزی وب سایت جدید خود می پردازید، اینجا جایی است که ممکن است بخواهید از کمک یک آژانس برندینگ یا بازاریابی استفاده کنید تا به شما کمک کند جنبه های خاص پیشنهاد خود را مشخص کنید، یا اینکه چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند.

 

5. Grand Street Dental

با ورود به صفحه اصلی این وب سایت، ممکن است در ابتدا تعجب کنید که آیا به طور تصادفی با یک وب سایت شرکت بازاریابی دیجیتال برخورد کرده اید یا خیر. این فوق‌العاده مدرن، خلاقانه و بدون دردسر است .

خوشبختانه، لازم نیست برای مدت طولانی در تاریکی باشید، زیرا ارزش پیشنهادی آنها: “Dentistry Redesigned” به طور برجسته نشان داده شده است.

صفحه فرود ساده است: شامل لیستی از خدمات و برخی از نظرات بیماران است که متعلق به چند شرکت مشهور جهانی است. بقیه طراحی وب ساده و در عین حال خیره کننده با عکس های با کیفیت بالا و پالت رنگی بی عیب و نقص است که تصویر برند مد روز را تقویت می کند.

البته، شما انتظار دارید که کسب‌وکاری مانند این در رسانه‌های اجتماعی حضور قوی داشته باشد و آن‌ها ناامید نمی‌شوند. نمایه اینستاگرام آنها به وب سایت پیوند داده شده است و حاوی طیف وسیعی از پست های سرگرم کننده است: از قبل و بعد از دندانپزشکی گرفته تا عکس های زیبای داخلی، کارکنان خندان و حتی برخی از تصاویر و آثار هنری.

آنها رسانه های اجتماعی خود را در زمان کووید نیز مرتبط نگه می دارند: به عنوان مثال، قطعه هایی از بنیانگذار جنیفر پلاتنیک DMD وجود دارد که در مورد چگونگی مقابله با خطرات این حرفه در طول همه گیری همه گیر صحبت می کند.

 

6. Smile Spot

بدون بررسی اطلاعات تماس آنها، بلافاصله متوجه خواهید شد که این طراحی وب سایت متعلق به یک مطب دندانپزشکی در کالیفرنیا است.

به جای تصاویر معمولی، این ون هیپی آرام و درختان نخل اطراف آن مطمئناً حس آرامشی را القا می کند که واقعاً انتظار ندارید در بیشتر وب سایت های دندانپزشکی پیدا کنید.

همه عناصر طراحی در این وب‌سایت این تصویر سرگرم‌کننده و جوان‌کننده برند را تکمیل می‌کنند : از تایپوگرافی عجیب و غریب گرفته تا پالت رنگ آبی و نارنجی تازه، این وب‌سایت مطمئناً برای ایجاد یک تأثیر اولیه قوی طراحی شده است.

آنها همچنین یک پیشنهاد ویژه جالب برای بیماران جدید دارند (60 دلار برای معاینه جامع دندانپزشکی، اشعه ایکس و تمیز کردن)، که یک راه جالب برای حضور بیماران بالقوه است.

سئوی محلی برای کسب‌وکارهای آجری ضروری است، زیرا افرادی که به دنبال کسب‌وکار نزدیک هستند، بیشتر از آن‌هایی که یک کلمه کلیدی تصادفی را تایپ می‌کنند و به دنبال نتایج جستجوی منطبق هستند، از آن بازدید می‌کنند.

در واقع، تحقیقات گوگل نشان می دهد که 76 درصد از افرادی که یک جستجوی محلی تلفن همراه انجام می دهند در عرض 24 ساعت از کسب و کار بازدید می کنند.

بنابراین چه معنایی برای وب سایت دندانپزشکی شما دارد؟ دو نکته کلیدی: مطمئن شوید که وب سایت شما برای موتورهای جستجو برای نتایج محلی بهینه شده است . و در مرحله دوم، یک نسخه موبایل از وب سایت خود ایجاد کنید.

 

7. Downtown Dental

اگر «دندان‌پزشک شیکاگو» را جستجو کنید، این وب‌سایت احتمالاً یکی از اولین‌هایی خواهد بود که در نتایج جستجوی شما ظاهر می‌شود. و وقتی روی وب سایت کلیک می کنید، بلافاصله می توانید ببینید که چرا این یک نمونه عالی از بازاریابی اینترنتی است .

صفحه فرود آنها حاوی عکسی از افق شیکاگو و عنوان: “دندانپزشکی مدرن در قلب شیکاگو” است. آنها همچنین شماره تلفن دو دفتر را به راحتی قابل مشاهده هستند، به طوری که هر کسی که به دنبال گرفتن یک قرار سریع است می تواند این کار را بدون دردسر انجام دهد.

از جمله نام شرکت خود، این کسب‌وکار با تبدیل موقعیت فیزیکی خود به نقطه کانونی استراتژی بازاریابی خود، حضور آنلاین قوی خود را حفظ می‌کند : آنها در مرکز شهر واقع شده‌اند و دو دفتر دارند، که انتخابی عالی برای افراد تجاری است که زمان زیادی در این زمینه ندارند. دستانشان برای ملاقات با دندانپزشک

 

 

8. Greater Boston Orthodontics

یکی دیگر از راه‌های موثرتر کردن بازاریابی آنلاین، تمرکز بر روی یک حوزه عملی خاص است . این ارتودنتیست های بوستون یک وب سایت دوست داشتنی دارند که یک تجربه وب سایت منحصر به فرد را ارائه می دهد و به مجموعه خاصی از بیماران پاسخ می دهد.

طراحی حرکتی ساده باعث می شود بازدیدکنندگان وب سایت بخواهند به اندازه کافی در صفحه اصلی خود بمانند تا عکس های چشمگیر قبل و بعد از بیماران ارتودنسی خود را ببینند. اگرچه عکس‌ها کیفیت بالایی ندارند، اما حسی واقعی دارند که به خوبی کار می‌کند، همراه با عکس‌های حرفه‌ای از DMD‌های سر و دفاترشان.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =