وب سایت های املاک باید به گونه ای طراحی شوند که اعتماد ایجاد کنند، با توجه به اینکه خانه یا ملک یکی از مهم ترین خریدهایی است که یک فرد انجام می دهد. خریدار باید اعتماد کند که آژانس املاک به همان اندازه که آنها به سرمایه گذاری آنها اهمیت می دهند. هنگامی که یک وب سایت این کار را انجام می دهد، باید تبدیل شود.
طراحی وب سایت جذاب توسط ماهانیک
اهداف یک وب سایت به نوع شرکت آن بستگی دارد، و چند استراتژی مختلف وجود دارد که وب سایت های املاک از آنها برای افزایش نرخ تبدیل استفاده می کنند:
آوردن بینندگان به داخل املاک فهرست شده و نشان دادن آنها در اطراف به طوری که آنها به طور حضوری از آن بازدید کنند
قرار دادن چهره به نام یک شرکت، باعث می شود بیننده این احساس را داشته باشد که قبلاً نماینده یا تیم را قبل از اولین ملاقات می شناسد.
ارائه یک تور تصادفی به بینندگان از منطقه املاک و هر چیزی که در مورد آن عالی است
استفاده از نقشهها برای نشان دادن دقیق مکانهایی که داراییهای فهرستشده تا بلوک به بینندگان میرسد
به روش هایی که وب سایت های املاک موفق این استراتژی های طراحی را عملی می کنند، نگاهی بیندازید.
وب سایت های املاک که شما را به داخل می آورند
—
هدف اصلی آژانس های املاک فروش (و اجاره) املاک است. فروش و اجاره املاک جذاب بسیار ساده تر است، و وب سایتی که فضاهای زیبا را برجسته می کند می تواند فروش را کاهش دهد.
در حالی که این رویکرد مستلزم استخدام یک عکاس حرفه ای است، سرمایه گذاری ارزش آن را دارد. وقتی بینندگان به فضاهای آنلاین نگاه می کنند، تصور می کنند که در آن فضاها زندگی و کار می کنند. آنها خانوادههایشان را به تصویر میکشند که دور میز ناهارخوری برای صرف غذا با لوستر کریستالی روشن شدهاند یا تیمهایشان با هم در یک فضای کاری سرگرمکننده و راحت کار میکنند که به برندشان خانه میبخشد.
بنابراین، این بینندگان نیاز به دیدن عکس های معتبر و با کیفیت بالا از مکان دارند. هنگامی که این تصاویر را دارید، مطمئن شوید که سایر عناصر سایت مانند تایپوگرافی و طرح های رنگی کمرنگ شده اند تا عکس ها واقعا بدرخشند.
طراحیهای وبسایتهایی که به بینندگان اجازه میدهند برای آژانسهای املاک که در خانههای لوکس و اجاره تخصص دارند، عالی هستند.
در بالا این کار را با قرار دادن بیننده در داخل خانه از لحظه بارگیری سایت انجام می دهد – بیننده را درست در اتاق نشیمن قرار می دهد تا بتواند نمای پنجره باغ را در بیرون ببیند. طراحی برای گروه ماهانیک به طور مشابه بینندگان را به یک تور مجازی با یک تصویر کشویی بزرگ از نقطه نظر قدم زدن به دفتر می برد.
وب سایت هایی که خرید املاک را شخصی می کنند
معاملات املاک می تواند ترسناک باشد، تا حدی به این دلیل که اغلب احساس می کنند بسیار غیرشخصی هستند. شما به تعداد زیادی اعداد مانند درآمد و امتیاز اعتباری تان کاهش پیدا می کنید، و سپس آنها کوهی از کاغذبازی را روی میز فشار می دهند تا امضا کنید.
وب سایت های املاک می توانند با طراحی با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی، عامل ارعاب را کاهش دهند. این به معنای انتخاب رنگهای دعوتکننده مانند آبی ملایم مورد استفاده در وبسایت یا طرحبندی با احساس باز و قابل اسکن و رنگهای گرم مانند آنچه در وبسایت ارائه شده است.
یک چیزی که همه این طراحی های وب سایت در ذهن دارند این است که به خدمات خود چهره انسانی می دهند. هنگامی که به جای تعداد زیادی ساختمان یا آمار، با یک لبخند گرم، مانند مشاور املاک در طراحی وب ، از شما استقبال میشود، از لحظه ورود به سیستم، ایجاد رابطه با یک برند آسانتر است. این طراحی احساس دوستانه را در سراسر وبسایت با آیکونهایی حفظ میکند که تعامل را غیرعادی میکند، مانند یک شست بالا که یادآور دکمه لایک فیسبوک است.
اگرچه هر نوع وب سایت املاک می تواند از طراحی انسانی بهره مند شود، اما مارک هایی که با مشتریانی که در معاملات هیجانی کار می کنند کار می کنند، مانند کوچک کردن لانه های خالی و خانواده های جوانی که خانه هایی را می خرند که فرزندانشان در آن بزرگ شوند، بیشترین بهره را از این نوع می برند. سایت اینترنتی.
وب سایت های املاک که منطقه را به نمایش می گذارند
شرکتهای املاک که در مکانهای بسیار مطلوب کار میکنند، میتوانند با به نمایش گذاشتن مکانها در وبسایتهای خود، از این امر سود ببرند. این نوع طراحی معمولاً دارای عکسهای هدر بزرگ و واضح است که خریدار بالقوه را متقاعد میکند که به آن منطقه نقل مکان کند (یا حتی یک آخر هفته را در آن سپری کند).
وب سایت های املاک که دارایی های خود را بر روی نقشه قرار می دهند
برای بسیاری از مشتریان املاک ، مکان کلیدی است – نه فقط شهر خاص، بلکه تا بلوک. با در نظر گرفتن این موضوع، بسیاری از وبسایتهای املاک ، نقشهها را به نقاط کانونی خود تبدیل میکنند و به بازدیدکنندگان نشان میدهند که هر ملک دقیقاً کجا واقع شده است و در نزدیکی آن قرار دارد.
این نوع وب سایت به ویژه برای خریداران تجاری مفید است که فقط به قیمت اجاره و هزینه های نگهداری فکر نمی کنند، بلکه به فکر دسترسی به معابر و پارکینگ موجود هستند. با دیدن محل دقیق یک ساختمان (یا یک زمین خالی) بر روی نقشه، یک صاحب کسب و کار با نیازهای مکانی خاص می تواند در یک لحظه تصمیم بگیرد که آیا ملک با معیارهای آنها مطابقت دارد یا خیر.
کمک به خریداران برای فیلتر کردن دارایی ها بر اساس تدارکات تنها راه کار این نوع وب سایت ها نیست – آنها همچنین مقایسه سریع بسیاری از قیمت ها و بسیاری از مشخصات ملک را آسان می کنند.
طراحی وب سایت شهرها را بلوک به بلوک و سپس بسته به بسته تقسیم می کند. پس از صفر کردن در یک ساختمان خاص، بیننده میتواند تمام آمارهای حیاتی آن مانند تعداد طبقات، تعداد آپارتمانهای ساختمان و حتی ساعتهایی که درب اصلی آن باز است را دریافت کند.
طراحی را فوق العاده قابل تنظیم می کند و به بینندگان ابزارهایی می دهد تا نتایج جستجوی ملک خود را بر اساس انواع اجاره، امکانات آپارتمان، مبله، نیمه مبله یا کاملاً خالی و اینکه آیا توسط صاحبخانه آنها فهرست شده است یا توسط صاحبخانه آنها را فیلتر کنند.
همه نوع خریداران می توانند اطلاعات ارزشمندی را از این نوع وب سایت دریافت کنند. برای فهرستهای تجاری، طراحی عالی وبسایت، دیدن اطلاعاتی مانند بارگیری دسترسی به اسکله و میزان پارکینگ کارمندان را آسان میکند. فراتر از فیلتر کردن نتایج و آسان کردن مقایسه، وبسایتهایی مانند این میتوانند به خریداران مسکونی نشان دهند که در نزدیکی خانههایی که در نظر دارند، مانند مدارس یا تفریحات شبانه، چه چیزی وجود دارد.
کسب و کار خود را در یک وب سایت عالی املاک قرار دهید
هر یک از این نوع وب سایت های املاک به این دلیل کار می کنند که علاقه را در مخاطبان هدف تحریک می کنند. هنگامی که در حال برنامه ریزی برای طراحی وب سایت خود هستید، دقیقاً مشخص کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چگونه برند شما برای آنها جذابیت دارد. این به شما کمک می کند تا بفهمید کدام نوع طراحی یا ترکیبی از انواع طراحی برای وب سایت شما موثرتر است.
آیا می خواهید یک وب سایت املاک داشته باشید ؟
با ایجاد یک حضور قوی در وب برای کسب و کار املاک خود، فهرست های بیشتر و خریداران بیشتری دریافت کنید.
با داشتن چنین هدف شگفت انگیزی، قطعاً این الهام را مفید خواهید یافت. بنابراین، ایده آل ترین طراحی وب سایت املاک را برای کاوش برای کسب و کار خود کشف کنید.
بر این اساس، 93 درصد از مردم هنگام جستجوی خانه یا ملک از وب سایت ها بازدید می کنند.
بنابراین، می بینید که ساخت وب سایت املاک خود برای توسعه شغلی یا رشد کسب و کار چقدر مهم است؟ خوب، ایجاد یک حضور قوی در وب اصلاً اتلاف وقت و منابع نیست. با یک وب سایت مدرن و با کیفیت، می توانید در معرض دید بیشتری از املاک خود قرار دهید، شناخته شوید و از بازار بسیار رقابتی متمایز شوید. علاوه بر این، ایجاد یک طراحی خوب وب سایت املاک ، بدیهی است که یک برند معتبر ایجاد می کند که به شما کمک می کند با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید. خوشبختانه ساخت یک وب سایت در این دوران مدرن به سختی قبل نیست. میتوانید تمهای ممتاز متنوع و زیباییشناسی پیدا کنیدبرای کسب و کار خود استفاده کنید یا می توانید به طراحان مجرب و متخصص اجازه دهید آن را برای شما بسازند. با این وجود، این وب سایت های املاک در واقع به عنوان یک انگیزه عالی عمل خواهند کرد.
در این لیست، راههای خلاقانه متفاوتی برای ایجاد حضور موثر آنلاین پیدا خواهید کرد . از این رو، زمانی که برای این الهام صرف می کنید، هرگز تلف نخواهد شد. آماده شوید تا بهترین ویژگی هایی را که برای پروژه آینده خود خواهید یافت، یادداشت کنید. بنابراین، وقت خود را صرف مرور این وب سایت ها کنید و الهام بگیرید!