قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی: تعیین هزینه طراحی یک وب سایت فروشگاهی در سال 2021

با گزینه های بسیار زیادی که باید در هنگام بودجه بندی برای توسعه یک وب سایت تجارت الکترونیک در نظر بگیرید، قیمت گذاری می تواند کمی گیج کننده باشد. بنابراین، واقعاً یک وب سایت تجارت الکترونیک چقدر هزینه دارد؟

 

شرکت‌های وب‌سایت فروشگاهی زیادی وجود دارند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، و شرکت‌های مختلف انواع چیزهای مختلفی را به شما می‌گویند که می‌تواند مقایسه سیب با سیب (یا وب‌سایت‌های فروشگاهی با وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک) را دشوار کند. بنابراین مهم است که عواملی را که در قیمت گذاری توسعه وب سایت تجارت الکترونیک نقش دارند، درک کنید .

از برخی جهات، فروش تجارت الکترونیک مانند یک مسابقه است. اگر همه عوامل دیگر برابر باشند، هر کسی که وب سایت بهتری داشته باشد و اول پیدا شود برنده می شود. برخی از وب سایت ها مانند کیا و برخی مانند فراری عمل می کنند. و درست مانند خودروها، طراحی برخی از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک آسان‌تر از سایرین است و هزینه‌های متفاوتی دارند.

 

قبل از تخمین هزینه یک وب سایت فروشگاهی، دو سوال اصلی از مشتریان بالقوه می پرسم: “اهداف فروش و ترافیک شما چیست؟” و “چه ویژگی های سفارشی و پلت فرم فروشگاهی را برای وب سایت نیاز دارید تا آنها را برآورده کند؟” بسته به اینکه شما یک استارت آپ، رهبر بازار، یا چیزی در این بین هستید، پاسخ ها بسیار متفاوت است. بنابراین منطقی است که هزینه های توسعه وب سایت فروشگاهی نیز می تواند بسیار متفاوت باشد.

 

برای مثال، اگر می‌خواهید 50000 دلار در سال فروش داشته باشید، احتمالاً می‌توانید با استفاده از وردپرس یا قالب Shopify یک وب‌سایت فروشگاهی با قیمت حدود 5000 دلار پیدا کنید. اگر به دنبال فروش میلیون‌ها نفر هستید، هزینه وب‌سایت فروشگاهی شما بیشتر خواهد بود زیرا برای به دست آوردن برتری در بازار باید ویژگی‌ها و عملکردهای بیشتری طراحیه شود.

 

به یاد داشته باشید: راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی مانند شروع هر کسب و کار واقعی است. برای موفقیت نیاز به سرمایه، برنامه ریزی و یک تیم قوی است. ما در کنار مشتریان خود کار می کنیم تا بخشی از آن تیم موفق باشیم.

 

هزینه طراحی یک وب سایت فروشگاهی چقدر است؟

به طور متوسط ​​قیمت طراحی و توسعه وب سایت فروشگاهی از 10000 دلار تا 250000 دلار یا بیشتر متغیر است. هزینه وب سایت در نهایت بر اساس پیچیدگی پروژه، پلتفرمی که انتخاب می کنید (Shopify، WordPress، Magento، و غیره)، ویژگی های فروشگاهی که نیاز دارید، و نوع شرکت وب سایت فروشگاهی که انتخاب می کنید (مستقر در ایالات متحده یا خارج از کشور، داخلی، یا برون سپاری).

 

عوامل اصلی که هزینه های وب سایت فروشگاهی را تعیین می کنند عبارتند از:

طراحی وب سایت – تفاوت زیادی در هزینه یک طراحی کاملا سفارشی در مقابل یک قالب وجود دارد.

پلتفرم فروشگاهی – پلتفرمی که انتخاب می کنید (Shopify، Magento، WordPress و غیره) بر هزینه وب سایت فروشگاهی شما تأثیر زیادی خواهد داشت.

کارکرد – نیازهای عملکرد فروشگاهی سفارشی و ویژگی های منحصر به فرد قیمت را افزایش می دهد.

واردات داده ها – اگر به داده های محصول یا سفارش قبلی/داده های مشتری وارد شده نیاز دارید، این می تواند هزینه های توسعه وب سایت شما را افزایش دهد. مطمئن شوید که پایگاه داده شما شامل تمام داده های مورد نیاز برای اجرای وب سایت شما می باشد.

بازاریابی و سئو – یک طرح بازاریابی کاملاً یکپارچه هزینه طراحی را افزایش می دهد، اما ممکن است برای سئو و افزایش ترافیک سایت شما حیاتی باشد.

ادغام شخص ثالث – ایجاد یک وب سایت فروشگاهی با یک ERP یا سایر سیستم های شخص ثالث اغلب می تواند هزاران هزینه داشته باشد.

پیچیدگی های حمل و نقل – برخی از مشاغل فروشگاهی قوانین حمل و نقل پیچیده ای دارند که می تواند زمان توسعه را به پروژه اضافه کند.

طراحی پاسخگو – سطح نیازهای سفارشی سازی طراحی موبایل می تواند به زمان توسعه اضافه کند.

انتخاب شرکت – انتخاب یک شرکت معتبر و با تجربه اغلب هزینه بسیار بیشتری دارد، اما ارزش بیشتری نیز دارد. اگر پروژه در خارج از کشور برون سپاری شود، هزینه کمتری خواهد داشت، اما این هزینه خاص خود را دارد.

تجزیه و تحلیل دقیق عوامل قیمت گذاری وب سایت فروشگاهی:

فاکتور قیمت گذاری فروشگاهی          کسب و کار کوچک            کسب و کار متوسط سازمان تصدی

طراحی سایت / گرافیک       5000 دلار          15000 دلار        35000 دلار

برنامه نویسی Back-end    2000 دلار          25000 دلار        75000 دلار

ادغام حزب ثالث    500 دلار            8000 دلار          20000 دلار

واردات داده ها      $0        5000 دلار          10000 دلار

سیستم مدیریت محتوا           2500 دلار          20000 دلار        50000 دلار

میزبانی   500 دلار در سال  6000 دلار در سال            10000 دلار در سال

تعمیر و نگهداری وب سایت فروشگاهی            3000 دلار در سال            12000 دلار در سال          60000 دلار در سال

سئو       12000 دلار در سال          50000 دلار در سال          120000 دلار در سال

قیمت گذاری برای خدمات سئوی بازاریابی وب سایت و فروشگاهی

حتما بپرسید که چه خدمات بازاریابی در هزینه اولیه توسعه وب سایت فروشگاهی گنجانده شده است. برخی از شرکت‌ها خدمات سئوی فروشگاهی را  به عنوان بخشی از بسته‌های سئوی خود  ارائه می‌دهند و برخی دیگر این کار را نمی‌کنند. داشتن ویژگی های سئو داخلی یک مزیت بزرگ است و می تواند در هزینه های شما صرفه جویی زیادی کند. همچنین کار شرکت سئوی آینده شما یا تیم داخلی را بسیار ساده تر و کارآمدتر می کند. وجود ویژگی های بازاریابی در وب سایت شما میانبری برای رتبه بندی صفحه 1 نیست، اما گامی بزرگ در مسیر درست است! آیا می خواهید در مورد هزینه های مداوم سئو بیشتر بدانید؟ راهنمای کامل قیمت گذاری SEO ما را بخوانید .

 

در زیر نمونه ای از یکی از مشتریان سئوی فروشگاهی ما آورده شده است. اگر برای رساندن وب سایت فروشگاهی خود به بالاترین سطح گوگل به کمک نیاز دارید، با کارشناسان ما صحبت کنید.

 

قیمت وب سایت فروشگاهی رایگان خود را دریافت کنید

ما به کسب‌وکارهای فروشگاهی کمک می‌کنیم پتانسیل واقعی خود را از طریق   طراحی وب‌سایت مبتنی بر نتایج ، توسعه و خدمات بازاریابی آنلاین باز کنند. ما دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که چه کاری انجام خواهیم داد، چقدر هزینه دارد، و چگونه می خواهیم رقبای شما را شکست دهیم.

 

 

چه چیزی بیشتر بر هزینه پروژه طراحی وب سایت فروشگاهی تأثیر می گذارد؟

همه ما اصول اولیه یک وب سایت فروشگاهی را می دانیم: ویژگی های دسته بندی، موارد ویژه، صفحات محصول، محصولات مرتبط و غیره. اینها ویژگی های استاندارد هستند و واقعاً نباید هزینه را بالا ببرند.

 

از سوی دیگر، عملکرد سایت فروشگاهی سفارشی و برنامه نویسی back-end معمولاً بیشترین هزینه در یک پروژه است. همچنین اغلب مهم‌ترین عامل کمک به کسب و کار شما برای عملکرد موثر و دادن مزیت رقابتی به سایت شما است. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل نوع محصولی که می فروشید، عملکرد جستجوی سفارشی شده را بخواهید. بسیاری از رقبای شما آن را ندارند و می دانید که به شما در فروش کمک می کند. یا، سطوح موجودی ممکن است برای شما بسیار مهم باشد، بنابراین توسعه‌دهنده شما ممکن است مجبور شود پایگاه داده وب‌سایت را با سیستم مدیریت موجودی داخلی شما همگام‌سازی کند. این باعث افزایش قیمت وب سایت می شود، اما ساعت ها پرداخت حقوق کارمندان را نیز حذف می کند.

 

فهرستی از تمام  ویژگی‌های سایت فروشگاهی که گمان می‌کنید سفارشی هستند ایجاد کنید و حتماً آن فهرست را با شرکت طراحی وب‌سایت تجارت الکترونیکی که انتخاب می‌کنید به اشتراک بگذارید. این به آنها کمک می کند تا تخمین دقیقی به شما بدهند.

 

 

تاثیر طرح ها بر قیمت گذاری سایت فروشگاهی

اکنون که در مورد عملکرد بحث کردیم، باید نحوه ظاهر وب سایت را در نظر بگیریم. اولین برداشت همه چیز است و مهم است که ظاهر با انتظارات شما در فروش مطابقت داشته باشد. یک وب سایت آماتور فقط می تواند بازدیدکنندگان را با نرخ بسیار کمتری نسبت به یک وب سایت حرفه ای فروشگاهی سفارشی به مشتری تبدیل کند.

 

همچنین، برندسازی را در نظر بگیرید. اگر برند بزرگ و معتبری دارید، وب سایت شما باید این را منعکس کند. در وب، شما یک عکس برای تحت تاثیر قرار دادن دریافت خواهید کرد، بنابراین بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌های فروشگاهی دلارهای زیادی را صرف ساختن سایتی می‌کنند که بر اساس ظاهر آن به فروش می‌رسد.

 

اگر به وب سایتی نیاز دارید که واکنش گرا باشد (به معنی بهینه سازی شده برای استفاده در دستگاه های تلفن همراه و تبلت ها)، همچنین باید یک طراحی برای آن دستگاه ها ایجاد شود. که زمان و هزینه های اضافی را به پروژه اضافه می کند.

 

مسیر کم هزینه استفاده از یک الگو یا طرح از پیش ساخته شده است. این بدان معناست که طراحی از قبل انجام شده است و ممکن است لوگو یا رنگ های شما به آن اضافه شود. ما این را برای وب‌سایت‌های فروشگاهی جدی پیشنهاد نمی‌کنیم، اما اگر با بودجه کمی کار می‌کنید، ممکن است با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

 

انتخاب شرکت بر هزینه های وب سایت تأثیر می گذارد

شرکت توسعه فروشگاهی که انتخاب می کنید مطمئناً بر قیمت وب سایت تأثیر می گذارد. برخی از شرکت ها در ایالات متحده مستقر هستند و برخی دیگر در خارج از کشور هستند. به یاد داشته باشید، معمولاً آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت خواهید کرد. یک شرکت با قیمت بالاتر معمولاً کارهای بالاتری را ارائه می دهد، در حالی که رفتن به خارج از کشور برای صرفه جویی در هزینه اغلب منجر به سردرد و تماس های تلفنی ساعت 2 بامداد می شود. مطمئن شوید که هرکسی را که انتخاب می کنید قابل اعتماد است، دفتر واقعی دارد و در هنگام داشتن سؤال، چه در مرحله توسعه و چه پس از تکمیل وب سایت شما، به راحتی در دسترس خواهد بود.

 

اگر می‌خواهید یک برآورد هزینه طراحی وب‌سایت فروشگاهی رایگان از ماهانیک دریافت کنید، لطفاً با شماره های سایت تماس بگیرید. یا درخواست برآورد طراحی وب سایت به صورت آنلاین. ما مشتاقانه منتظر صحبت کردن با شما هستیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =

Call Now Button