سفارش سایت شرکتی

طراحی و چیدمان وب سایت شرکتی

 

طرح بندی وب سایت

یک طرح بندی صفحه اصلی معمولی دارای 7 جزء اصلی است

  1. دامنه یا URL: نام دامنه شما باید نزدیک یا شبیه به نام تجاری شما باشد
  2. عنوان صفحه: شامل موضوعات تحت پوشش در صفحه. در مثال زیر، صفحه Squarespace در مورد نحوه “ساخت یک وب سایت” صحبت می کند.
  3. نام وب سایت: یک نام تجاری منحصر به فرد و به یاد ماندنی به همراه یک لوگوی عالی ایجاد کنید
  4. نوار پیمایش: پیدا کردن آنچه را که به دنبال آن هستند را برای مشتریان خود آسان کنید.
  5. عنوان محتوا: هر صفحه باید شامل عنوان محتوا باشد.
  6. محتوا
  7. پیمایش پاورقی: یافتن اطلاعات اضافی در مورد کسب و کارتان مانند اطلاعات تماس، درباره ما و موقعیت مکانی را برای مشتریان خود آسان کنید.

 

طراحی سایت

هنگام ایجاد وب سایت خود، برخی از صفحات کلیدی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید.

 

صفحه اصلی – شامل شرح کوتاهی از اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، توضیح مختصری در مورد خدمات و محصولات خود، و شاید برخی از نکات مهم در مورد اینکه چگونه می توانید به مشتری یا مشتری بالقوه خود کمک کنید، ارائه دهید. این صفحه مکانی عالی برای اضافه کردن نام‌ها و جوایز خبرساز خواهد بود و به مشتریان اطلاع می‌دهد که آیا نظرات خوبی در Google یا Yelp دارید.

 

صفحه درباره – باید یک مبحث کوتاه و شیرین اضافه کنید که تجربه شما را با چند نمونه از پروژه های گذشته شما برجسته کند. مطمئن شوید که اشتیاق خود را منتقل می کنید، به آنها نشان دهید که عاشق کاری هستید که انجام می دهید! به اشتراک بگذارید که چرا کسب و کار خود را شروع کرده اید و چه چیزی شما را ادامه می دهد. به آنها اطلاع دهید که چه کسی را استخدام می کنید (با بیوگرافی و تصاویر کارکنان، یا فقط خودتان اگر یک مالک انفرادی هستید)، هر گونه دستاورد ویژه ای که دریافت کرده اید، و تفاوت شما با دیگرانی که همان محصول یا خدمات را ارائه می دهند. مطمئن شوید که اشتیاق خود را منتقل می کنید، به آنها نشان دهید که عاشق کاری هستید که انجام می دهید!

 

محصولات/خدمات – شامل تصاویری از محصولات یا خدماتی که می فروشید به همراه نکاتی از خدمات همراه با توضیحات کوتاه، پیوندهایی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات تخصصی (در صورت تمایل)، مزایای استفاده از خدمات خود و تفاوت آنها از خدماتی که رقابت شما ارائه می دهد. همچنین می‌توانید حقایق و معیارهای کسب‌وکار خود را تا کنون اضافه کنید، مانند تعداد مشتریانی که مرتباً بازمی‌گردند یا تعداد محصولاتی که قبلاً فروخته‌اید.

 

صفحه پرداخت – پرداخت را آسان کنید. هرچه مشتریان برای خرید چیزی از وب سایت شما مراحل بیشتری را طی کنند، اغلب سبد خرید خود را رها می کنند. آنها را مجبور نکنید برای خرید آنلاین از حلقه ها بپرند.

 

صفحه نتایج جستجو – یافتن دقیق آنچه را که به دنبال آن هستند برای شما مشتریان آسان کنید

 

صفحه پرسش‌های متداول – شامل پاسخ‌های متداول‌ترین سؤالاتی که از شما پرسیده می‌شود. صفحه پرسش‌های متداول (FAQ) آنچه را که باید بدانند به همه می‌گوید. این باعث صرفه جویی در وقت شما برای پاسخ دادن به همان سوالات به صورت فردی می شود.

 

صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی – چه داده‌هایی را جمع‌آوری می‌کنید، چگونه جمع‌آوری می‌شوند، چگونه بازدیدکنندگان می‌توانند نسخه‌ای از اطلاعاتی را که به دست می‌آورید به دست آورند، آیا چنین محتوایی به اشتراک گذاشته می‌شود، و اگر چنین است، با چه کسی به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

صفحه شرایط و ضوابط – مشابه سیاست حفظ حریم خصوصی ذکر شده در بالا، صفحه شرایط معمولاً برای اکثر وب سایت ها ضروری است. این صفحه‌ای است که «قوانین» را که بازدیدکننده‌ای از سایت شما باید به منظور استفاده از وب‌سایت شما از آن تبعیت کند، تشریح می‌کند.

 

سایر عناصر طراحی که باید به آنها فکر کنید

نظرات/بازخورد مشتریان: نظرات مشتریان اثبات اجتماعی شما است، یا راهی برای نشان دادن مشتریان بالقوه که 1 شما یک کسب و کار واقعی هستید و 2 نفر دیگر عاشق چیزی هستند که می فروشید!

 

ناوبری بصری – ناوبری شما باید برای بازدیدکنندگانی که برای اولین بار می‌آیند قابل درک و استفاده آسان باشد. شما می خواهید شخصی به وب سایت شما بیاید و دقیقاً بداند که کجا می تواند اطلاعات مورد نیاز و مورد نیاز خود را بدون سردرگمی پیدا کند.

 

یک فراخوان آشکار – با استفاده از دکمه‌های ویژه یا برجسته کردن متن برای هر اقدامی که می‌خواهید مشتریانتان انجام دهند، مانند ثبت نام در کوپن‌های منحصراً آنلاین شما، یا افزودن محصولات به سبد خرید آنلاین و غیره.

 

پیوندهایی به رسانه های اجتماعی ارائه دهید – می خواهید مردم شرکت شما را در رسانه های اجتماعی شما دنبال کنند و با آن درگیر شوند.

 

اطلاعات تماس – مطمئن شوید که اطلاعات تماس شما صحیح است و مشتریان شما به راحتی آن را پیدا می کنند.

 

تم و طرح رنگ خود را ثابت نگه دارید – در مورد تصاویر یا طرح های زیاد زیاده روی نکنید و مطمئن شوید که شخصیت شرکت شما در آن می درخشد.

 

محتوای خود را مشخص کنید – تعیین کنید چه چیزی را می خواهید منتشر کنید و چگونه سازماندهی شود. به دقت در مورد هدف وب سایت خود فکر کنید، در نظر بگیرید که چگونه می توانید پروژه یا کسب و کار خود را متمایز کنید، و تمام محتوای موجود خود را در یک نقطه جمع آوری کنید.

 

از یک طرح و طرح ساده استفاده کنید– سعی کنید اطلاعات را در کمترین صفحه ممکن جمع کنید تا از شلوغی وب سایت خود جلوگیری کنید. بازدیدکنندگان را مجبور نکنید که برای یافتن چیزی که به دنبال آن هستند، زیاد حفاری کنند.

 

موارد را به پاراگراف های کوتاه تقسیم کنید، در صورت لزوم با سربرگ

 

از نقاط گلوله استفاده کنید

 

کلمات یا عبارات مهم را برجسته کنید.

 

طرح‌بندی و محتوای وب‌سایت خود را در دستگاه‌های مختلف آزمایش کنید – کاربران موبایل و تبلت را در نظر داشته باشید

 

توصیفات مشتری   یا نظرات مشتریان – کلمات صادقانه از دیگران کمک را به محصولات یا خدمات خود را ملموس تر به مشتریان که آیا شما بازدید آنلاین.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =