طراحی وب سایت برای تولید کنندگان تجهیزات پزشکی و محصولات
نمونه کار طراحی وب سایت پزشکی ماهانیک بهترین طراحی های وب سایت ما را برای تولید کنندگان تجهیزات پزشکی و محصولات به نمایش می گذارد.
ماهانیک وبسایتهای پزشکی زیبا و واکنشگرا را طراحی و توسعه میدهد که میتواند دیدگاه مشتریان را نسبت به شرکت پزشکی شما تغییر دهد.
امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد پروژه توسعه وب سایت پزشکی خود صحبت کنید.
چرا یک تجارت آنلاین تجهیزات پزشکی راه اندازی کنید؟
اگر ایده داشتن یک کسب و کار مرتبط با پزشکی برای شما خوب به نظر می رسد، اکنون زمان آن است که کسب و کار تامین پزشکی خود را راه اندازی کنید، آزادی مالی ایجاد کنید و رئیس خود شوید.
راه اندازی یک تجارت آنلاین تجهیزات پزشکی راهی مقرون به صرفه برای پیوستن به حوزه پزشکی و کسب سود بدون نیاز به سرمایه گذاری تمام وقت و هزینه خود در آموزش پزشکی است.
انجام این کار همچنین به شما این امکان را می دهد که در خط خاصی از محصولات تخصص داشته باشید یا لوازم پزشکی عمومی را برای خانه ها یا سایر مراکز مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور ارائه دهید.
برای ایجاد یک تجارت آنلاین موفق در زمینه تامین پزشکی، ابتدا باید تحقیقات خود را در این زمینه انجام دهید. صنعت پزشکی بسیار بزرگ است، بنابراین باید درک کاملی از این صنعت داشته باشید.
با افزایش جمعیت جهان، نیاز به مراقبت های بهداشتی و سایر خدمات مرتبط با صنعت نیز افزایش یافته است.
با این حال، در عین حال، فشار تولیدکنندگان برای عبور از عمده فروشی و بالعکس، مانع از پتانسیل این صنعت شده است.
اینجاست که اهمیت کسب و کارهای آنلاین تامین پزشکی مفید است.
اگر قصد راه اندازی یک شرکت تامین پزشکی را دارید، با موارد زیر شروع کنید:
انجام تحقیقات برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام محصولات را قصد فروش دارید
برخی از تامین کنندگان پزشکی آنلاین هزاران مورد را برای استفاده حرفه ای ارائه می دهند، از دستکش های معاینه گرفته تا لوله های تغذیه. سایر شرکتها اقلام مراقبت خانگی مانند تشتک تخت، عصا، تختهای پزشکی و تستهای تشخیصی خانگی را میفروشند.
هنگامی که مشخص کردید کدام محصولات را بفروشید، نام تجاری و برند مناسبی را انتخاب کنید تا مصرف کنندگان بتوانند به سرعت آن را با لوازم پزشکی گروه بندی کنند.
یک وب سایت ایجاد کنید و کسب و کار خود را بازاریابی کنید
اطلاع رسانی بخش مهمی از ایجاد پایگاه مشتری برای کسب و کار پزشکی شما است. اما برای اینکه واقعاً نام تجاری خود را در آنجا به نمایش بگذارید، به وب سایتی نیاز دارید که دارای عکس های حرفه ای، محتوای با کیفیت بالا و توضیحات دقیق از محصولاتی است که ارائه می کنید.
به سایر تامین کنندگان پزشکی آنلاین نگاه کنید و قیمت آنها را مطالعه کنید و قیمت های رقابتی را تعیین کنید. سایت خود را در وب سایت های پزشکی و در نشریات پزشکی تبلیغ کنید.
صنعت مراقبت های بهداشتی طیف گسترده ای از فرصت ها را برای انتخاب ارائه می دهد، و ایجاد یک تجارت آنلاین تجهیزات پزشکی یک فرصت عالی برای کارآفرینان است.
اما برای اطمینان از موفقیت، شروع به کار را به عنوان یک فروشنده یا نقل مکان به مکان محبوبی که در آن کسب و کار شانس بیشتری برای رونق دارد، در نظر بگیرید. دفعه بعد که به دنبال راه اندازی کسب و کار پزشکی آنلاین هستید، به نکات بالا مراجعه کنید.
راه اندازی یک کسب و کار آنلاین می تواند بسیار چالش برانگیز باشد، زمانی که نوبت به انتخاب جایگاهی می رسد که سودآور و پایدار باشد. با این حال، ایجاد یک فروشگاه لوازم پزشکی ایده خوبی است زیرا هزینه مراقبت های بهداشتی در 70 سال گذشته در حال افزایش است و احتمالاً ادامه خواهد داشت. همچنین، صرف نظر از وضعیت کلی اقتصادی، همیشه تقاضای کافی برای تجهیزات پزشکی تولید شده توسط بیمارستان ها و مصرف کنندگان درمان وجود دارد.
آمار بازار تجهیزات پزشکی
بازار عرضه پزشکی با سرعت قابل توجهی در حال توسعه است. تحقیقات انجام شده توسط Market Research Future بیان می کند که انتظار می رود سهم بازار تا سال 2022 به 132 میلیارد دلار برسد که بیشتر فرصت ها توسط بیمارستان های دولتی و خصوصی ارائه می شود.
به گفته Emergo ، بازار مراقبت های بهداشتی آمریکا با ارزیابی سهم بازار 3 تریلیون دلاری، بزرگترین بازار در نظر گرفته می شود. چین و ژاپن به ترتیب با 574 و 469 میلیارد دلار در رتبه های بعدی این فهرست قرار دارند.
به طور کلی، بازار فروش تجهیزات پزشکی آنلاین به سرعت در حال توسعه است. سرعت رشد چشمگیر است – طبق گزارش Markets and Markets، نرخ رشد بین سالهای 2019 و 2021 6.8 درصد رشد میکند.
مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی
ثبات و سرعت رشد سریع تنها مزایای اداره یک تجارت تامین پزشکی نیست. مزایای دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید که توسط یک مغازه آجر و ملات ارائه نمی شود.
دسترسی گسترده تر
اکثر توزیع کنندگان لوازم پزشکی محدود به یک مکان خاص – کشور، شهر یا حتی منطقه هستند. این منجر به قرار گرفتن در معرض محدود، چالش هایی در مورد فریب دادن مشتریان جدید و فرصت های کمتری برای مقیاس بندی می شود.
صاحب فروشگاه آنلاین چندان تحت تأثیر این چالش ها قرار نمی گیرد. در مقابل، فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی بستری قوی برای گسترش جهانی است. با برنامههای مشارکت قوی، یک فروشگاه آنلاین لوازم پزشکی میتواند به کشورها و قارههای مختلف گسترش یابد و موقعیتها و جریانهای درآمد جدیدی ایجاد کند.
رقابت متوسط در عرضه تجارت الکترونیک پزشکی
تجارت الکترونیک یکی از معدود حوزههایی است که تقاضای تجهیزات پزشکی در آن بیش از عرضه است. طبق گفته MedGadget ، 74 درصد از خریداران B2B در مورد لوازم پزشکی به صورت آنلاین تحقیق می کنند. همان منبع اشاره می کند که بیش از 30 درصد از خریداران قبلاً تجهیزات پزشکی را به صورت آنلاین دریافت می کردند.
بنابراین شرکت ها در پاسخ چه می کنند؟ به گفته Apruve ، در کمال تعجب ، مشخص شد که تنها 11 درصد از شرکت های تامین پزشکی دسترسی آنلاین به کاربران ارائه می دهند. رقابت در بازار به طرز شگفت آوری متوسط است – فضای زیادی برای کسب و کارهای جدید برای کشف بازار وجود دارد.
امکان فروش 24 ساعته
در صنعت مراقبتهای بهداشتی، به موقع بودن اغلب کلید اصلی است، زیرا پیشبینی اینکه چه زمانی یک بیمارستان نیاز به تجدید عرضه دارد دشوار است. در حالی که یک دونده فروشگاه فیزیکی در تلاش برای فروش 24 ساعته (نیروی انسانی محدود، قبض های برق بیشتر و بسیاری موارد دیگر) با چالش های زیادی روبرو می شود، یک مدیر فروشگاه آنلاین پزشکی به سختی برای مقابله با این چالش مشکلی دارد.
به لطف پیشرفت های جدید – مانند چت بات ها و موارد دیگر – صاحب فروشگاه آنلاین می تواند به نیازهای بیمارستان ها به موقع پاسخ دهد.
تجارت الکترونیکی امکان جمع آوری داده های پیشرفته را فراهم می کند
جدای از راحتی و رقابت متوسط، فروشگاههای پزشکی تجارت الکترونیک در مقایسه با فروشگاههای فیزیکی در تحقیق و جمعآوری دادهها بسیار پیچیده هستند. نرم افزار هوش تجاری به شما امکان می دهد جزئیات کوچکی را در رفتار خریدار شناسایی کنید که می تواند مفید واقع شود – میانگین زمان صرف شده در صفحه، نرخ پرش و غیره. هیچ یک از این موارد در هنگام مدیریت یک فروشگاه فیزیکی امکان پذیر نیست.
هزینه های عملیاتی کمتر
طبیعتاً مدیریت یک فروشگاه اینترنتی ارزانتر از اجاره یک دفتر در جایی است. نیازی به استخدام کارمند، پرداخت قبوض یا اجاره نیست. صاحب لوازم پزشکی آنلاین می تواند برای مدت طولانی کارمند مجرد شرکت باشد تا زمانی که کسب و کار سودآور شود. وقتی صحبت از تجارت الکترونیک پزشکی به میان می آید، بیشتر هزینه ها یک انتخاب هستند، نه یک ضرورت.
فرصت های فروش عمده بیشتر
هنگام مدیریت یک فروشگاه فیزیکی، پیدا کردن یک خریدار بزرگ B2B دشوار است. برای یک تجارت آنلاین، انتخاب مشتریان بالقوه خرید عمده گسترده تر است. برای فروشگاه های لوازم پزشکی، خریدهای بزرگ B2B اساساً نان یک مدیر است. به همین دلیل است که داشتن طیف وسیع تری از فرصت های فروش عمده مطمئناً یک مزیت است.
دید بهتر با سئو و ابزارهای بازاریابی
کارآفرینان معمولاً چگونه سعی می کنند در معرض دید یک فروشگاه فیزیکی قرار بگیرند؟ از طریق تبلیغات کاغذی، آگهیها، شبکهسازی در رویدادها، و غیره. برای فروشگاههای آنلاین لوازم پزشکی، مجموعهای از ابزارهای مدرن وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند – سئو، بازاریابی رسانههای اجتماعی، اشکال مختلف روابط عمومی و غیره. تبلیغات وب ارزانتر از تبلیغات فیزیکی نیز هست. ، و مدیر به یک ارائه دهنده خدمات شخص ثالث وابسته نیست.
مراحل ساخت وب سایت تجهیزات پزشکی آنلاین
بدیهی است که ساخت یک فروشگاه آنلاین لوازم پزشکی یک سرمایه گذاری مطمئن است. با این حال، مراحل شروع فرآیند ممکن است برای اولین بار مدیران تجارت الکترونیک و کارآفرینان باتجربه نامشخص باشد. در اینجا لیست کاملی از مراحل مورد نیاز برای راه اندازی یک تجارت آنلاین تجهیزات پزشکی آورده شده است.
مرحله 1. یک مدل کسب و کار را تعیین کنید
دو گزینه برای در نظر گرفتن وجود دارد – شما موجودی محصولات خود را حفظ می کنید یا به توزیع کنندگان متکی هستید. اولین مورد کمی امن تر است (چون شما مسئولیت کامل نحوه پیشرفت فروش را بر عهده دارید) و مستقل است (بدون اتکا به اشخاص ثالث).
با این حال، اجاره فضای موجودی یک سرمایه گذاری بزرگ برای شروع است. اگر هنوز آماده نیستید که آنقدر پول در کسب و کار آنلاین خود بگذارید، خرید بر حسب تقاضا بهترین راه است. به محض اینکه یک خریدار دارو را سفارش می دهد، فروشنده به تامین کننده دستور می دهد تا سفارش را انجام دهد. هیچ راهی وجود ندارد که به دلیل کمبود تقاضا، جعبههایی از مواد مخدر را که هیچکس سفارش نمیدهد، داشته باشید. برای یک کارآفرین بیتجربه که اولین بار است، این گزینه مناسبتر است زیرا بدون ریسک است.
مرحله 2. مجوزهای فروش لوازم پزشکی را دریافت کنید
بسته به کشوری که فروشگاه آنلاین در آن مستقر است، ممکن است مقررات خاصی وجود داشته باشد که باید از آنها پیروی کرد. در اینجا نکاتی وجود دارد که باید بررسی کنید که مربوط به قوانین کشور شما است.
استانداردهای حمل و نقل داروها و نگهداری پزشکی؛
الزامات حمل و نقل و صادرات؛
تامین کنندگان شما .
مرحله 3. ویژگی هایی را که وب سایت تجارت الکترونیک شما باید داشته باشد مشخص کنید
اکنون که از مشکلات حقوقی احتمالی گذشته اید، وقت آن است که وب سایت آینده را ترسیم کنید. این به معنای ایجاد لیستی از ویژگی هایی است که در فروشگاه لوازم پزشکی آینده خود به دنبال آن هستید. ما در مورد چند مورد ضروری که بعداً در پست گنجانده شود، صحبت خواهیم کرد. اگر نیاز به درک ساختار یک فروشگاه آنلاین معمولی دارید، مرور قالبها ممکن است محل خوبی برای شروع باشد.
مرحله 4. برای طراحی فروشگاه آینده خود الهام بگیرید
ایجاد یک طراحی فروشگاه آنلاین به دو بلوک تقسیم می شود – تجربه کاربری یا UX و رابط کاربری یا UI. اولین مورد به ترسیم نقشه سفر مشتری (انتخاب اقدامات بعدی، تصمیم گیری برای قرار دادن دکمه ها و بلوک ها و غیره) مرتبط است. رابط کاربری خلاقانه تر است – در مورد انتخاب طرح، رنگ ها، فونت ها و غیره است.
حتی اگر به تنهایی فروشگاه لوازم پزشکی را طراحی نمیکنید، ممکن است ایده خوبی باشد که Behance، Dribble یا وبسایتهای مشابهی را در جایگاه خود مرور کنید تا برای ارائه به تیم الهام بگیرید.
مرحله 5. وب سایت را توسعه دهید
ساختن وبسایت تجارت الکترونیک تجهیزات پزشکی خود در مورد نوشتن کدهای پشتیبان است. این یک گام مهم در کل فرآیند ساخت یک فروشگاه آنلاین لوازم پزشکی است. چندین مسیر برای دنبال کردن با این یکی وجود دارد.
از یک الگو استفاده کنید . اینها وب سایت های کاملاً طراحی شده هستند که باید در سایت میزبان بارگذاری شوند و سفارشی شوند. در حالی که قالبها ارزان و سریع هستند، اما از نظر عملکرد نیز محدود هستند و خلاقیت ندارند. ممکن است برای یک فروشگاه تجارت الکترونیکی کوچک ایده خوبی باشد، اما اگر قصد دارید کسب و کار خود را به عنوان رهبر بازار روی نقشه قرار دهید، این ایده خوبی نیست.
تیمی را برای توسعه یک قالب سفارشی استخدام کنید . این گران تر از استفاده از یک الگو است، اما هزینه ها دیرتر در تعمیر و نگهداری پرداخت می شود. داشتن یک تیم قابل اعتماد که مایل است همیشه پشت شما باشد، زمانی که زمان گسترش و مقیاس بندی فرا رسیده باشد، مفید خواهد بود.
مرحله 6. بازاریابی
هنگامی که وب سایت آماده است، یافتن مشتریان همچنان چالشی برای مقابله است. برای به دست آوردن حضور و در معرض دید قرار گرفتن، مدیران فروشگاه های لوازم پزشکی از ابزارهای بازاریابی استفاده می کنند – SEO، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، ارسال مهمان و بسیاری موارد دیگر. حتماً فعالیتهای بازاریابی خود را برنامهریزی کنید و به تدریج آنها را برای گسترش تجارت آنلاین خود به کار ببرید.
ویژگی های اصلی فروشگاه تجهیزات پزشکی تجارت الکترونیک
هنگام طراحی فروشگاه لوازم پزشکی تجارت الکترونیک، چه چیزی باید دنبال شود؟ در حالی که مجموعه گستردهای از ویژگیها وجود دارد که یک فروشگاه تجارت الکترونیک میتواند بسته به بودجهاش اجرا کند، چند مورد ضروری وجود دارد که مخصوصاً برای فروشگاههای تجهیزات پزشکی باید لحاظ شود.
پورتال B2B به خرده فروشان اجازه می دهد تا سفارشات عمده فروشی را انجام دهند . برای یک مدیر فروشگاه تجهیزات پزشکی مفید خواهد بود که راه حلی برای تامین کنندگان B2B داشته باشد تا بتوانند سفارشات انبوه را ثبت و پیگیری کنند.
فیلتر پیشرفته داده و جستجوی چند وجهی . اگر فروشگاه آنلاین شما صدها مورد را ارائه می دهد، ارائه جستجوی چابک برای کمک به مشتریان برای یافتن راه خود در وب سایت ضروری است. اطمینان حاصل کنید که فیلترها را اجرا کنید – نوع دستگاه، محدوده قیمت ، تیک های برتر بر اساس بررسی ها و غیره.
تولید گزارش های سفارشی . با مشاهده اینکه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در میان مشتریان اصلی شما هستند، مطمئن شوید که تمام مدارک لازم برای تصمیم گیری آگاهانه را در اختیار این مؤسسات بزرگ قرار دهید.
اسکن نسخه . FDA و سایر سازمان های کنترل کننده مقررات سختگیرانه ای در مورد رسیدگی به نسخه ها دارند. برای اطمینان از عدم استفاده نادرست از سیستم شما، یک فرآیند پیشرفته اسکن نسخه را اجرا کنید.
بهترین روش ها برای ساخت فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی
باز کردن یک فروشگاه تجهیزات پزشکی از ابتدا کار سختی است. اگر چند روش آزموده شده را دنبال کنید که به طور گسترده توسط مدیران فروشگاه تجهیزات پزشکی استفاده می شود، کل فرآیند آسان تر خواهد بود.
از رسانه های اجتماعی و گوگل ادوردز برای بازاریابی موفق استفاده کنید . گوگل ادوردز یک ابزار بازاریابی قدرتمند است – این امکان را برای جذب مشتری بر اساس کلمات کلیدی خاص فراهم می کند. برای پیگیری بودجه خود می توانید هزینه هر کلیک را پیگیری کنید. شبکه های اجتماعی را نیز نباید نادیده گرفت.
راه اندازی یک وبلاگ در رسانه های اجتماعی و به اشتراک گذاری بینش های صنعت نیز راه خوبی برای قرار گرفتن در معرض ارگانیک است.
هزینه ساخت وب سایت تجهیزات پزشکی آنلاین چقدر است؟
در نگاه اول، طراحی یک فروشگاه تجارت الکترونیک پزشکی می تواند بسیار گران به نظر برسد. با این حال، متغیرهای مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید که بر هزینه نهایی فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی شما تأثیر می گذارد.
قالب های ساده ممکن است در مجموع بین 2000 تا 3000 دلار هزینه داشته باشند (اما عملکرد آنها محدود خواهد بود و جایی برای مقیاس گذاری وجود نخواهد داشت).
وب سایت های سفارشی هزینه یکسانی ندارند. هزینه متوسط ساخت یک وب سایت تجهیزات پزشکی تجارت الکترونیک با یک تیم داخلی به راحتی می تواند بیش از 100000 دلار باشد.
آیا می توان هزینه توسعه فروشگاه اینترنتی لوازم پزشکی را محاسبه کرد؟ در واقع مراحل اولیه توسعه وجود دارد و هزینه آن را می توان کم و بیش پیش بینی کرد.
شروع یک استراتژی فروشگاه تجهیزات پزشکی . قبل از اینکه ساخت وب سایت واقعی انجام شود، کل توسعه به مراحل – نقشه برداری، نمونه سازی، طراحی، توسعه تقسیم می شود.
طراحی . به محض اینکه استراتژی وب سایت برنامه ریزی شد، طرح بندی ایجاد شد، UX و UI ترسیم و نمونه سازی می شوند. در نهایت، کد فرانت اند در HTML و CSS نوشته می شود که بعداً به بک اند متصل می شود.
گام بعدی برای ایجاد فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی ، نوشتن کد پشتیبان است. این مرحله شامل یکپارچه سازی ویژگی های خاص تجارت الکترونیک (درگاه پرداخت، سبد خرید و غیره) نیز می باشد.
هنگامی که کد نوشته می شود، مهم است که آن را سرتاسر اجرا کنید تا مطمئن شوید که اشکالی وجود ندارد و وب سایت طبق برنامه کار می کند. برخی از شرکتها به کاربران اجازه میدهند تا باگها را در نسخههای بتا خود شناسایی کنند – با این حال، اکثراً آزمایشکنندگان QA برای این کار استخدام میشوند.
اتصال back-end و front-end و آپلود کد در سرور است. همچنین، اگر نسخه قدیمیتری از وبسایت وجود دارد، مهم است که از انتقال آرام به وبسایت جدید اطمینان حاصل کنید.
مرحله تعمیر و نگهداری شامل تمام کارهای پیش پا افتاده برای راهاندازی و راهاندازی وبسایت میشود – مدیریت محتوا، رفع «بدهی فنی»، مقیاسبندی برای برآورده کردن نیازهای ترافیک، و غیره. این مرحله در حالی که به ظاهر ناچیز است، بسیار مهم است. توصیه می شود یک تیم قابل اعتماد از متخصصان فناوری داشته باشید که همیشه می توانند وارد شوند و مشکلات احتمالی وب سایت را برطرف کنند.
بهترین نمونه های فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی
هنگام طراحی یک فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی، داشتن نمونه هایی برای تکیه بر آنها مفید است. خوشبختانه، هیچ کمبودی در فروشگاه های عرضه آنلاین با طراحی خوب در بازار وجود ندارد. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.
نتیجه
توسعه یک وب سایت تجهیزات پزشکی تجارت الکترونیک می تواند یک سرمایه گذاری برای هر چشم انداز اقتصادی باشد. بدیهی است که مشکلاتی وجود دارد که باید با آنها مقابله کرد – اخذ مجوز، مشارکت با تامین کنندگان و غیره، اما همچنان، در دراز مدت، مدیریت یک فروشگاه تجهیزات پزشکی نتیجه خواهد داد.
اگر به دنبال تیمی با تجربه کافی برای ایجاد فروشگاه آنلاین لوازم پزشکی هستید، تیم ماهانیک انتخاب مناسبی است . ما طیف گسترده ای از پروژه های تجارت الکترونیک را در دست داریم. ما می توانیم یک وب سایت از ابتدا ایجاد کنیم، از توسعه فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی گرفته تا طراحی. آیا می خواهید خودتان کار ما را ببینید؟ به آخرین پروژه های ما نگاهی بیندازید !