طراحی وب سایت صنعتی

به دنبال طراحی وب سایتی صنعتی هستید که متناسب با صنعت شما باشد و مشتریان B2B را جذب کند، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟

با بررسی طرح های وب سایت پیشرو در صنعت ما در زیر الهام بگیرید. چه به دنبال ایجاد یک فروشگاه آنلاین باشید، چه یک وب سایت راه اندازی کنید تا مشتریان بتوانند محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین سفارش دهند، یا به طراحی جدیدی برای ساده کردن فرآیند فروش خود نیاز داشته باشید، طیف وسیعی از بهترین طراحی های وب سایت صنعتی ما به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید و اهداف خود را برآورده کنید

 

هنگام انتخاب بهترین طراحی وب سایت صنعتی موارد زیادی باید در نظر گرفته شود. لازم نیست این روند انجام این کار را چالش برانگیز کند، و با انتخاب طرح‌های الهام‌بخش ما مطمئناً می‌توانید چیزی را بیابید که بتوانید مستقیماً از آن استفاده کنید یا برای تجارت خود تطبیق دهید.

 

از پروژه های طراحی وب سایت پرهزینه و وقت گیر خودداری کنید و از مجموعه ما در زیر طراحی مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید. در هر بخشی که کار می کنید، ما یک طراحی وب سایت صنعتی الهام بخش برای شما داریم!

 

 

شاید امروزه هیچ فایده ای نداشته باشد که به کسی که تجارت خود را جدی می گیرد اهمیت حضور آنلاین را توضیح دهد. خوشبختانه امروزه تقریباً همه صاحبان مشاغل دریافته اند که یک وب سایت در دنیای مدرن ما یک امر ضروری است. چه قصد راه‌اندازی یک وب‌سایت صنعتی را دارید و چه در حال حاضر یکی از آن‌ها را دارید، قطعاً می‌خواهید که در بین بهترین وب‌سایت‌های صنعتی قرار بگیرد. بنابراین، برای تحقق رویای خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ شاید عاقلانه ترین ایده این باشد که با بررسی بهترین وب سایت های صنعتی برای یادگیری از رقبای با تجربه تر خود شروع کنید.

 

صادقانه بگویم، ساخت یک وب سایت جذاب و کاربردی ممکن است به یک چالش واقعی تبدیل شود. کاملاً واضح است که وب سایت های بزرگ به طور تصادفی ظاهر نمی شوند. آنها نتیجه برنامه ریزی دقیق و ایده های خلاقانه هستند. به همین دلیل است که ما لیستی از بهترین وب سایت های صنعتی و بهترین قالب های صنعتی برای وردپرس که می توانید از آنها الهام بگیرید، گردآوری کردیم . امیدوارم این کار باعث صرفه جویی در وقت و تلاش گرانبهای شما شود.

 

برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک بسیار مهم است که امروزه به بهترین شکل ممکن ارائه شوند – با توجه به آمار، 75 درصد از کاربران شرکت ها را صرفا بر اساس طراحی وب سایت خود وزن می کنند. کاربران نیز به نوبه خود، بالاخره یاد گرفتند که یک وب سایت خوب را از یک وب سایت بد تشخیص دهند.

 

با این حال، به نظر می‌رسد که بسیاری از هیاهوهای طراحی بر روی وب‌سایت‌های B2B (هم توسعه‌دهندگان محصول و هم ارائه‌دهندگان خدمات) انجام می‌شود. تولیدکنندگان غرور خود را در مجموعه خود قرار می دهند و نه در صفحه ای که آن را به نمایش می گذارد. اینجاست که ابزارهای بازاریابی و برندسازی مفید هستند – محتوای ارزشمند، صفحات قدرتمند از نظر فناوری و البته طراحی جذاب.

 

طراحی وب می تواند به خودی خود یک ابزار تولید سرنخ باشد – در واقع، اثبات آن آسان است. مطالعه ای که در Theتجارت واقعی طراحی وب به ما می گوید که 94 درصد از بازخوردهای منفی وب سایت به طراحی مرتبط بوده است.

 

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما در بهترین نور ممکن دیده می شود، باید به جزئیات توجه کنید – قرار دادن دکمه ها، سبک کپی و بصری. ما 14 نکته و نمونه طراحی وب سایت صنعتی را جمع آوری کرده ایم که برای ما و بسیاری دیگر از طراحان در سراسر جهان بسیار مفید بوده است. ما امیدواریم که آنها الهام بخش زیادی از وب سایت صنعتی را برای شما به ارمغان بیاورند.

 

نکاتی برای ساخت طراحی سایت

  1. تعداد بلوک های منو را به 7 کاهش دهید

اگر صدها کالا و ده‌ها نوع محصول می‌فروشید، قرار دادن بلوک‌های منوی منطبق ممکن است ایده خوبی باشد. با این حال، در مورد بلوک های منو، هر چه بیشتر باشد، بهتر نیست. تعداد بیش از حد دسته ها فقط کاربران را گیج می کند.

 

راه‌حل: تعداد بلوک‌های منو را تا 7 نگه دارید. به این ترتیب از فضای خالی استفاده می‌کنید، دسته‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه بزرگ‌تر می‌شوند و دسترسی به آن‌ها آسان‌تر است و به‌طور کلی وب‌سایت درهم به‌نظر نمی‌رسد.

 

  1. از سرفصل های پاورقی برای جدا کردن بلوک های متن از یکدیگر استفاده کنید

اگر هدر گزینه ای نیست، می توانید بلوک های بیشتری را در قسمت فوتر وب سایت قرار دهید. برای یکی، بزرگتر است. همچنین، هنگامی که کاربر به پاورقی می رسد (یعنی کل وب سایت را پیمایش کرده است) به این معنی است که سطح علاقه او به طور غیرقابل انکاری بالا است.

 

با این حال، تبدیل بخش فوتر خود به هرج و مرج کامل نیز کار درستی نیست. در غیر این صورت، مشتری برای انجام مهمترین اقدامات – تماس گرفتن، گذاشتن پیام یا یافتن آدرس دفتر کار سختی خواهد داشت.

 

راه حل: برای جدا کردن دسته ها، آنها را در بلوک هایی با عنوان و زیر عنوان قرار دهید. یک عنوان بزرگتر برای جلب توجه بازدیدکنندگان به مهم ترین آیتم های منو و عنوان های فرعی کوچکتر برای جداسازی دسته هایی که اهمیت کمتری دارند اضافه کنید.

 

  1. موارد ناوبری را در جایی که مردم به آنها نیاز دارند قرار دهید

همه ما می خواهیم خلاق باشیم و برجسته باشیم. این تمام هدف طراحی وب سایت برای شرکت های تولیدی است. با این حال، قوانین و دستورالعمل هایی وجود دارد که نمی توان آنها را دستکاری کرد. ناوبری دقیقاً بخشی از وب سایت شما است که باید تا حدودی متعارف باشد.

 

وقتی وب‌سایت‌ها اصول اولیه را نادیده می‌گیرند، کاربران اغلب گیج می‌شوند – یک برگه جستجو در گوشه بالا سمت راست، اطلاعات تماس در فوتر، منوی اصلی در هدر.

 

راه حل: ساختار وب سایت خود را ایجاد کنید. می‌توانید به وب‌سایت‌های رقبا نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که کاربران می‌دانند کجا باید به دنبال یک دکمه خاص بگردند.

 

  1. سعی کنید از منوهای کشویی بزرگ دوری کنید

هفت تا ده سال پیش، داشتن یک منوی کشویی عالی بود. با این حال، این روزها ما به سادگی از آنها خسته شده ایم. منوهای کشویی کثیف ممکن است به نظر برسند که باعث صرفه جویی در فضا می شوند – در حقیقت، آنها ناراحت کننده هستند.

 

دسترسی به یک آیتم منوی مورد نیاز، به خصوص از طریق یک دستگاه تلفن همراه، دشوار است.

خزیدن آیتم های کشویی برای ربات های گوگل دشوار است.

راه حل: سعی کنید از منوهای کشویی بزرگ اجتناب کنید. در عوض، چند نوار کناری با پیوند ایجاد کنید – که دسترسی به آنها بسیار آسان تر است.

 

  1. مطمئن شوید که لوگوی شما کاربر را به صفحه اصلی هدایت می کند

قرار دادن لوگوی برند خود در یک وب سایت برای آگاهی بسیار مفید است. با این حال، این تنها هدف آن نیست. لوگوی برند می تواند (و باید) یک آیتم ناوبری باشد که حرکت در وب سایت را برای کاربر آسان تر می کند.

 

راه حل: لوگوی شما باید کاربر را به صفحه اصلی خود هدایت کند. به این ترتیب، بازدیدکنندگان وب سایت نیازی به جستجوی راه دیگری برای رسیدن به صفحه اصلی نخواهند داشت.

 

  1. دکمه ها را برای CTA های اصلی بگذارید

دکمه ها یک ابزار بازاریابی قدرتمند هستند زیرا توجه را به خود جلب می کنند. با این حال، در چند سال گذشته، سطح اعتماد در مورد دکمه ها همچنان به سقوط خود ادامه می دهد.

 

راه حل: مطمئن شوید که دکمه های قاب شده را فقط برای CTA های اصلی رزرو کرده اید (فرم های ثبت نام، سفارش CTA و غیره). برای لینک های دیگر بهتر است از هایپرتکست استفاده کنید. همچنین دکمه های بیش از حد باعث می شود که وب سایت ارزان به نظر برسد.

 

  1. نوارهای کناری را از بقیه صفحه جدا کنید

برای اینکه مطمئن شوید تمام اطلاعات وب سایت شما توجه شما را به خود جلب می کند، برخی از بلوک ها را متفاوت از سایرین بسازید. سایدبارها روشی شگفت انگیز برای ساختار و جداسازی اطلاعات هستند.

 

راه حل: نوارهای جانبی را اضافه کنید که از نظر بصری متفاوت از قسمت اصلی صفحه هستند. ساده ترین راه برای انجام این کار تغییر رنگ آن است. با این حال، توجه داشته باشید که از نظر زیبایی شناختی جذاب تر است که همه نوارهای کناری در یک پالت قرار گیرند.

 

  1. مهم ترین مطالب را به صورت بصری برجسته کنید

وب‌سایت شما می‌تواند بلوک‌های زیادی داشته باشد – برخی مهم‌تر از دیگران. بسیار مهم است که کاربران از محصول و نقاط اصلی فروش منحرف نشوند.

 

راه حل: برای اطمینان از اینکه مردم بخش خاصی از وب سایت را به خاطر می آورند، با برجسته کردن مهم ترین اطلاعات به آنها کمک کنید. در اینجا چند راه برای انجام آن وجود دارد:

 

از متن پررنگ برای برجسته کردن نقاط فروش استفاده کنید

برای جلب توجه بازدیدکنندگان، تصویر محصول را اضافه کنید

با این حال، چند کار وجود دارد که نباید انجام دهید: تغییر فونت یا رنگ متن. این اثر یک تکه تکه ایجاد می کند و به فضای هرج و مرج می افزاید. این چند نکته به شما در طراحی بهترین وب سایت صنعتی کمک می کند.

 

  1. یک ویژگی را وادار به انجام یک کار کنید

هنگام طراحی فرم‌ها، ممکن است چند کارکردی کردن آن بسیار راحت باشد – یک فرم ثبت نام، یک پاپ آپ ثبت نام و غیره. با این حال، این بهترین روش نیست. اگر کاربران مطمئن باشند که هدف یک فرم وب خاص چیست، اعتماد بیشتری به وب سایت خواهند داشت.

 

راه حل: مطمئن شوید که هر یک از ویژگی های وب سایت شما کار خاصی را انجام می دهند – نه دو یا سه.

 

  1. از بلوک های رنگی گسترده تر یا اصلاً استفاده نکنید

یک وب سایت نمونه کار طراحی صنعتی ممکن است کیفیت زیبایی شناختی خود را از دست بدهد، زیرا بلوک های رنگی در صفحه بسیار باریک هستند. ظاهرش خوب نیست اگر می‌خواهید یک عنوان را برجسته کنید، نیازی به اعمال رنگ در پس‌زمینه آن نیست، زیرا متن سرفصل‌ها از قبل در اکثر وب‌سایت‌ها به خوبی قالب‌بندی شده است.

 

راه حل: اگر می خواهید یک بلوک خاص را برجسته کنید، یک رنگ برای پس زمینه کل بلوک قرار دهید. به این ترتیب به هدف خود برای جداسازی بصری بلوک ها خواهید رسید. همچنین فراموش نکنید که در صورت اضافه کردن رنگ پس زمینه، رنگ کپی را تغییر دهید.

 

  1. فاصله های یکنواخت بین بلوک ها را حفظ کنید

برای اطمینان از اینکه کاربران توجه یکسانی به هر بلوک دارند، مهم است که فاصله بین موارد را یکنواخت نگه دارید. در غیر این صورت، صفحه نامرتب و آشفته به نظر می رسد.

 

راه‌حل: بلوک‌های با اندازه‌های مختلف این تصور را ایجاد می‌کنند که همه بلوک‌ها فقط افزودنی‌هایی به هدر هستند. برای اطمینان از اینکه همه بلوک ها به طور یکسان درک می شوند، از فاصله یکسان در اطراف سرفصل ها استفاده کنید و کپی کنید.

 

  1. از یک فونت و دو سبک استفاده کنید

فونت ها و سبک های زیاد باعث می شود که وب سایت های طراحی صنعتی غیرحرفه ای، آماتور و خوانا به نظر برسند.

 

راه حل: برای جلوگیری از هرج و مرج، خود را به یک فونت و دو حالت اشباع (مثلاً معمولی و پررنگ) محدود کنید. این به شما کمک می کند تا بهترین وب سایت های صنعتی را ایجاد کنید.

 

  1. متن زیادی را در ستون های باریک ننویسید

واضح است که شما چیزهای زیادی برای گفتن در مورد محصولات خود دارید. با این حال، هنگام اضافه کردن چند ستون به متن، خطوط زیادی از متن اضافه نکنید. برای یک چیز، خواندن ستون های باریک بسیار ناراحت کننده است. همچنین باعث می شود که وب سایت درهم و برهم به نظر برسد.

 

راه حل: خواندن ستون های باریک و مرکزی دشوار است. بنابراین، اگر از آنها استفاده می کنید، فقط چند خط متن اضافه کنید.

 

  1. متن را متفاوت تراز کنید

متن وسط صفحه خوب به نظر می رسد. با این حال، تنها در صورتی این کار را انجام می دهد که مهم ترین متن را در مرکز قرار دهید. وقتی تعداد زیادی از کپی شما با مرکز تراز شده باشد، خواندن آن دشوارتر می شود.

 

راه حل: تنها متنی که در مرکز قرار می دهید باید تیتر باشد. وقتی نوبت به متن متن می رسد از تراز چپ استفاده کنید.

 

بهترین نمونه های طراحی وب سایت صنعتی

برای متخصصان طراحی وب، مهم است که الهام بگیرند. آنها در همه جا به دنبال ایده های جدید هستند و دائماً بهترین وب سایت های طراحی صنعتی را جستجو می کنند. برای اطمینان از اینکه هرگز الهام بخش طراحی وب سایت تولیدی تازه را ندارید ، ما 6 طرح وب سایت صنعتی شیک و مدرن را جمع آوری کردیم.

 

 

 

چیزهای زیادی برای یادگیری از این رهبران صنعتی و حضور آنلاین آنها وجود دارد.

 

یک وب سایت صنعتی قوی برای ایجاد هماهنگی با مشتریان شما، صرف نظر از عمودی صنعت شما، مهم است. روزهایی که می‌توانستید با یک وب‌سایت صنعتی پایین‌تر از آن کنار بیایید، گذشته است. همه چیز، از ظاهر سایت گرفته تا پیام‌رسانی و مهم‌تر از همه، توانایی سایت برای تبدیل بازدیدکنندگان شما به افراد بالقوه در یک جامعه وب محور بسیار مهم است. بازدیدکنندگان شما انتظار دارند که به سرعت درگیر و مجذوب شوند – در غیر این صورت علاقه خود را از دست خواهند داد و ادامه خواهند داد.

 

برای این لیست خاص از “10 بهترین وب سایت صنعتی”، من به شرکت های صنعتی در لیست 1000 فورچون نگاه کردم تا ببینم کدام شرکت ها وب سایت های جذابی دارند. من استدلال کردم که شرکت های Fortune 1000 بهترین وب سایت های صنعتی را خواهند داشت زیرا آنها بسیار موفق هستند. خب اشتباه کردم من از دیدن صدها نفر که نتیجه را از دست دادند شگفت زده شدم – بسیاری از آنها با یک شوت از راه دور.

 

شرایط لازم برای تهیه این لیست از بهترین وب سایت های صنعتی بسیار ساده بود. برای رتبه بندی، یک سایت باید:

 

به سرعت توجه بازدید کننده را جلب کنید

به طور واضح به بازدیدکننده اطلاع دهید که شرکت مورد نظر چه محصول، خدمات یا راه حلی ارائه می دهد

از نظر بصری جذاب باشید

اولین چیزی که با ده بهترین وب سایت صنعتی انتخاب شده برای این لیست متوجه خواهید شد این است که آنها تصاویر قوی دارند. من نمی توانم تاکید کنم که این موضوع چقدر برای “پاپ” کردن سایت شما مهم است (همانطور که طراحان دوست دارند بگویند).

 

شرکت‌ها و تیم‌های پشت این وب‌سایت‌های صنعتی نیز در استفاده از پیام‌رسانی و فراخوان برای اقدام (CTA) بسیار هدفمند بودند.

 

 

خیر. به گفته محققان، در کمتر از  دو دهم ثانیه ، یک بازدیدکننده آنلاین درباره برند شما نظر می دهد.

 

اولین برداشت ها مهم است! شما باید مطمئن شوید که طراحی وب سایت صنعتی شما توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کرده است. در غیر این صورت، آنها علاقه خود را از دست می  دهند و ادامه می دهند .

 

برای ایجاد یک وب سایت جذاب ابتدا باید تکالیف خود را انجام دهید. برخی از بهترین وب سایت های صنعتی که با طراحی های نوآورانه خود برنده شده اند را بخوانید و بدانید که چه ویژگی هایی باید داشته باشید.

 

6 طراحی وب سایت صنعتی برتر

بسیاری از شرکت های تولیدی توسط مخترعان فوق العاده با استعداد اداره می شوند. اما در چندین مورد، این درخشش از طریق وب سایت آنها نمی درخشد.

 

برای ایجاد یک  طراحی وب‌سایت صنعتی  که «پاپ» می‌شود، باید طراحی‌ای ایجاد کنید که به عنوان یک تجربه تعاملی عمل کند، نه یک بروشور آنلاین ثابت.

 

بهترین وب سایت های صنعتی اکثر این ویژگی ها را دارند:

 

از نظر بصری جذاب

تصاویر و ویدیوهای چشمگیر

ناوبری منطقی و ساده وب سایت (در گوشی های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه ها)

طراحی ساده و واضح (جایی که بازدید کننده بتواند راه حلی را که شرکت ارائه می دهد درک کند)

فرصت های یادگیری دیگر (به عنوان مثال  وبلاگ هایی با CTA قوی )

 

 

عقب نمانید!

همانطور که می بینید، طراحی یک وب سایت صنعتی به سادگی ایجاد یک بروشور استاتیک آنلاین نیست. تکنولوژی به سرعت حرکت کرده است، و شما باید ادامه دهید.

 

ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید به اندازه شرکت هایی مانند CAT یا Lear موفق باشید. خوب، راز این است که آنها به تنهایی با آن مقابله نمی کنند. آنها یک تیم اختصاصی دارند تا طراحی وب سایت صنعتی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

 

اگر به کمک نیاز دارید، به جای درستی آمده اید. ما می توانیم برای طراحی وب سایت عالی برای شرکت شما با یکدیگر همکاری کنیم.  برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید .

 

 

در حالی که عناصر مورد استفاده برای ایجاد طرح‌های وب تقریباً همیشه یکسان هستند – تصاویر، بلوک‌های متن، دکمه‌ها، رنگ، و غیره – نحوه کار آنها با یکدیگر است که واقعاً یک سایت را متمایز می‌کند. و طراحان وب در ترکیب همه این عناصر برای انتقال پیام یک وب سایت استاد هستند.

 

ما 21 طرح وب را با تمرکز بر 6 صنعت مختلف انتخاب کرده‌ایم تا نشان دهیم که چگونه طراحان می‌توانند با موضوعات خاص ارتباط برقرار کنند و در عین حال فردیت هر برند را حفظ کنند:

غذا و نوشیدنی

شرکت های بزرگ، دارای شخصیت حقوقی

تجارت الکترونیک

محیطی

سرگرمی

مسافرت رفتن

ما شما را تشویق می کنیم که یادداشت برداری کنید – آیا الگوهای بزرگی خاص برای هر دسته می بینید؟ یا آیا طراحان می توانند سبک های کاملاً متفاوتی را اتخاذ کنند و به پیامی مشابه اما در عین حال منحصر به فرد دست یابند؟

 

 

ما طراحی سایت صنعتی را درک می کنیم

با بیش از 10 سال تجربه ترکیبی در تبلیغات آنلاین برای شرکت های صنعتی، به جرات می توان گفت که بازاریابی برای تولید کنندگان صنعتی در قلب شرکت ما قرار دارد.

 

از سازنده‌ها گرفته تا OEM‌ها، ما سال‌ها صرف ایجاد استراتژی‌های وب‌سایت کرده‌ایم تا به شرکت‌های صنعتی کمک کنیم تا کسب‌وکار خود را توسعه دهند و حضور وب خود را افزایش دهند.

 

طراحی سایت صنعتی متفاوت است

در حالی که ممکن است قبلاً حضور آنلاین داشته باشید، بدون یک وب سایت کاربردی و کاربر پسند، برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت خود به مشتریان جدید با مشکل مواجه خواهید شد.

 

چه تولید کننده صنعتی، توزیع کننده یا یک ارائه دهنده خدمات باشید، وب سایت شما باید ابزار شماره یک فروش شما باشد و یک وب سایت قدیمی برای کسب و کار شما مضر باشد. نه تنها دسترسی مشتریان به اطلاعات شما را سخت‌تر می‌کند، بلکه احتمالاً نمایش خوبی از برند شما ارائه نمی‌کند.

 

به عنوان یک آژانس بازاریابی موتورهای جستجو ما با عشق به تجزیه و تحلیل، وب سایت های صنعتی را ایجاد می کنیم که برای خدمات بازاریابی یکپارچه ساخته شده اند و داده ها برای پشتیبان گیری از طرح های ما. به هر حال، یک وب سایت زیبا اگر به طور منسجم با بازاریابی شما کار نکند، بی اثر است.

 

رویکرد یکپارچه به طراحی وب صنعتی

در ماهانیک، ما می دانیم که دریافت ایده ها از مغز شما به وب سایت شما می تواند یک کار دلهره آور باشد. هنگامی که ایده ها در صفحه وب قرار می گیرند، می خواهید مطمئن شوید که مشتریان احتمالی شما آنها را می بینند. بنابراین ما از an استفاده می کنیم رویکرد بازاریابی یکپارچه برای اطمینان از تمام جنبه های خود بازاریابی صنعتی هماهنگ با هم کار می کنند

 

هنگام ساخت یک وب سایت با ماهانیک، به طور خودکار دو تیم به شما اختصاص داده می شود. تیم توسعه وب سایت صنعتی شما، که در طول پروژه وب به شما کمک می کند و شماتیم ارتباط با مشتری چه کسی در ابتدای پروژه شما با شما کار خواهد کرد تا مطمئن شود که سایت شما با آن ساخته شده است سئو به عنوان پایه و اساس خدمت می کند، و پس از راه اندازی وب سایت شما، به عنوان مخاطبین اصلی خود را به عهده بگیرید.

 

ببینید، ما فقط یک وب سایت نمی سازیم و به سمت بعدی می رویم، ما یک شرکت بازاریابی موتور جستجو هستیم که وب سایت هایی را با هدف بازاریابی ایجاد می کنیم. ما پروژه ای را از طراحی و توسعه وب از طریق یک استراتژی بازاریابی مداوم می بینیم.

 

وب سایت های صنعتی برای تولید کنندگان، تامین کنندگان و شرکت های صنعتی

چه به دنبال تعمیر اساسی وب سایت خود باشید و چه به آن ظاهر به روزتری بدهید، ما طراحی و توسعه وبتیم می تواند به شما کمک کند تا به اهداف تجاری خود برسید و نشان دهید که واقعاً چه کسی هستید. ماطراحی های داده محور با بیش از 35 سال تجربه ترکیبی کار با شرکت‌هایی در این کشور پشتیبانی می‌شوند فضای صنعتی و نه تنها هستند توسط همتایان ما شناخته شده است به عنوان بالاتر از استاندارد صنعت، اما به عنوان وب سایت هایی که نتایج را نیز ارائه می دهند و به بهبود حضور کلی وب برای مشتریان خود کمک می کنند.

 

به عنوان یک شرکت، هدف ما این است که به شما کمک کنیم درآمد خود را افزایش دهید. این فقط در مورد ساخت و ساز نیستوب سایت های برنده جایزه; این در مورد روابطی است که ما ایجاد می کنیم. ما از کار با صنعتی لذت بردیم تولید کنندگان, تامین کنندگان عمده فروشی و ارائه دهندگان خدمات در سراسر جهان، و ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم.

 

ما می دانیم که وب سایت شما توسعه کسب و کار شما است.

ما می دانیم که یک طرح بازاریابی زمانی بهترین عملکرد خود را انجام می دهد که با یک وب سایت خوب طراحی شده و پرمحتوا پشتیبانی شود و بالعکس. دو دست در دست. ما راه حل هایی را برای مشاغل صنعتی ارائه می دهیم که به دنبال به روز رسانی طراحی وب سایت خود یا ایجاد یک وب سایت جدید از ابتدا هستند در حالی که همیشه اطمینان می دهیم که شما برای این کار آماده هستید.تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و خدمات سئو هنگام راه اندازی

 

آنچه را که می بینید دوست دارید اما مطمئن نیستید به چه چیزی نیاز دارید؟ تیم ما همچنین خوشحال خواهد شد که در مورد نیازهای وب سایت و اهداف تجاری شما صحبت کند تا تعیین کند چه نوع وب سایتی برای شما مناسب است!

 

 

به ما اطلاع دهید که چگونه می توانیم کمک کنیم.

 

نام کوچک *

نام خانوادگی *

پست الکترونیک *

شرکت

تلفن *

سایت اینترنتی *

پیام *

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 9 =