5 نکته طراحی سایت برای یک فروشگاه پزشکی آنلاین
در چند سال گذشته، تجارت الکترونیک به طور فزاینده ای در زمینه پزشکی محبوب شده است. بنابراین اگر به دنبال استفاده حداکثری از سایت پزشکی خود هستید، باید روی طراحی آن و تأثیر آن بر کاربر نهایی تمرکز کنید.
با رعایت این پنج نکته طراحی سایت، مطمئن شوید که بیشترین بهره را از وب سایت خود می برید.
1. ببینید چه چیزی از قبل وجود دارد
ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک می تواند بسیار ترسناک باشد، به خصوص اگر قبلاً آن را انجام نداده باشید. اما زمانی که چند ایده در مورد آنچه در آنجا وجود دارد به دست آورید، بسیار قابل کنترل خواهد بود .
تعدادی از محبوب ترین سایت های عرضه پزشکی را مرور کنید و به طراحی آنها توجه کنید.
آنها چگونه نیازهای کاربر را در طراحی خود گنجانده اند؟
به عناصری که معمولاً به دنبال آنها نیستید، مانند رنگ، شکل و طراحی منو دقت کنید.
طراحی سایت در مورد تجربه کل نگر است، نه فقط چند عنصر کلیدی، بنابراین درک کنید که چگونه هر عنصر طراحی با هم کار می کند. یک سایت باید یک جریان منسجم به سمت خود داشته باشد، مانند یک جریان آب.
2. طراحی سایت خود را ساده نگه دارید
هنگامی که شروع به مرور سایت های مسابقه کردید، احتمالاً متوجه یک موضوع تکراری خواهید شد: سادگی.
کاربران وقت خود را برای جستجو در ده ها منو یا صفحه محتوای غیر ضروری تلف نمی کنند. آنها می خواهند آنچه را که دنبال آن هستند پیدا کنند، آن را بخرند و بیرون بروند. ساده است.
به آنها یک تجربه ساده بدهید و به احتمال زیاد در رقابت با شما خرید می کنند.
بنابراین آنچه را که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند ارائه دهید و طراحی خود را تا حد امکان ساده نگه دارید. نیازی به طراحی پر زرق و برق نیست. طراحی ساده منو، رنگهای خلاقانه و متن خوانا بسیار کمک میکند.
3. کمتر، بیشتر است
تصور کنید وارد یک فروشگاه می شوید. شما از قبل می دانید چه چیزی نیاز دارید، فقط می خواهید محصول را پیدا کنید و خارج شوید.
همانطور که شروع به راه رفتن در راهرو می کنید، موردی را که دنبال آن هستید… و همچنین چند ده مورد دیگر را پیدا می کنید. چگونه می توانید مطمئن شوید که تصمیم درستی برای خرید می گیرید؟ اگر بتوانید با استفاده از یک محصول دیگر در پول بیشتری صرفه جویی کنید چه؟
این نمونه ای از یک پدیده روانی است که به پارادوکس انتخاب معروف است .
هرچه گزینه های بیشتری به کسی بدهید، احتمال اینکه اصلاً تصمیمی نگیرد بیشتر است. این را با طراحی تجارت الکترونیک خود در نظر داشته باشید. نیازی به نمایش 50 محصول در هر صفحه نیست.
4. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید
فروشگاه تجارت الکترونیک شما بازتابی از کسب و کار شماست. اگر مشتری سایت شما را مرور می کند و تصاویری مبهم و پیکسلی می بیند، تصور می کند که شما اصلا وقت یا فکر زیادی برای طراحی خود نکرده اید.
اول از همه، بله، محصولات نیاز به تصاویر منحصر به فرد دارند. در واقع داشتن تعداد کمی از زوایای مختلف ایده خوبی است.
اما مطمئن شوید که آن عکسها واضح هستند و محصول را در نوری دلپذیر رنگ کنید. بسیاری از سایتها، بر هنر عکس تبلیغاتی تسلط دارند. شما نیز نیاز دارید.
5. روی فرآیند پرداخت تمرکز کنید
فرآیند تسویه حساب شما باید ساده و دقیق باشد و تا حد امکان دارای مراحل کمی باشد. رها کردن سبد خرید یک مسئله جدی در دنیای تجارت الکترونیک است و مشتریان قرار نیست هشت مرحله مختلف را برای خرید یک محصول طی کنند.
به آنها این امکان را بدهید که به راحتی وارد سیستم شوند، یا حداقل به عنوان مهمان تسویه حساب کنند.
آخرین نظرات در مورد طراحی سایت فروشگاه پزشکی
ایجاد و طراحی یک وب سایت می تواند کار سختی باشد. اما این نکات را در نظر داشته باشید و به آن پایبند باشید. به زودی، تعداد زیادی مشتری کاملاً جدید و یک فروشگاه آنلاین موفق خواهید داشت!
آیا می خواهید در مورد طراحی سایت یا اینکه چگونه می توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید بیشتر بدانید؟ حتماً وبلاگ ماهانیک را برای همه چیزهای تجاری بررسی کنید!