آرشیو دسته بندی: مقالات طراحی سایت دندانپزشکی

10 tips to improve your dental website design04

10 نکته برای بهبود طراحی وب‌سایت دندانپزشکی شما

وب‌سایت دندانپزشکی شما مانند فروشنده شماره یک کلینیک شما است. چقدر مؤثر است؟ آیا سرنخ و مشتری دریافت می‌کنید؟ یا صرفاً نشستن در آنجا برای شما هزینه بیشتری دارد؟ اگر این‌طور است، وقت آن است که فروشنده بهتری ایجاد کرده یا برای طراحی سایت دندانپزشکی اقدام کنید.

ممکن است متوجه شوید که چگونه افرادی که در بخش فروش کار می‌کنند تقریباً همیشه لباس می‌پوشند تا تحت تأثیر قرار بگیرند. همه‌چیز از طرز نگاه، راه رفتن، صحبت کردن، و رفتار آن‌ها برای ایجاد یک خود باشخصیت است. آن‌ها باید نگاه کنند و نزدیک و حرفه‌ای باشند تا بتوانند آن فروش را انجام دهند.

وب‌سایت شما باید همین‌طور باشد. اگر می‌خواهید بیماران را از وب‌سایت خود دریافت کنید، و برای بهبود طراحی وب‌سایت دندانپزشکی قدمی بردارید ، به‌صورت زیر است:

 

سپس وقت آن است که به وب‌سایت خود تغییر خوبی بدهید.

 

دکتر دندانپزشک

 

ممکن است بپرسید که چرا به یک وب‌سایت خوب نیاز دارید؟ به‌هرحال همین کار را می‌کند. خوب، جدا ازآنچه در بالا به آن اشاره کردیم، مطالعات نشان می‌دهد که 94٪ از مردم یک وب‌سایت/برند را به دلیل طراحی وب آن ردیابی اعتماد می‌کنند.

 

به‌غیراز آن، یک وب‌سایت خوب همچنین می‌تواند اعتبار فوری به مطب دندانپزشکی شما بیافزاید. اگر وب‌سایت شما بد به نظر می‌رسد، درنتیجه ممکن است مردم فکر کنند که عمل دندانپزشکی شما مبهم است.

 

درنهایت، هدف وب‌سایت شما فروش برای شما است. یک وب‌سایت مؤثر باید حتی زمانی که شما در خواب هستید، بیماران را به شما جذب کند.

 

اکنون ممکن است بپرسید که یک وب‌سایت خوب چیست، خوب…

 

یک وب‌سایت خوب باید بتواند هدف موردنظر خود را با انتقال پیام خود محقق کند و درعین‌حال بازدیدکننده را نیز درگیر کند. عوامل متعددی در طراحی خوب وب‌سایت نقش دارند، مانند ثبات، رنگ‌ها، تایپوگرافی، گرافیک، سادگی و عملکرد.

یک وب‌سایت خوب به ایجاد اعتماد کمک می‌کند و علاوه بر این، بازدیدکنندگان را به اقدام هدایت می‌کند. این شامل اطمینان از اینکه طراحی وب‌سایت شما برای قابلیت استفاده (شکل و زیبایی) طراحی شده است و استفاده از آن چقدر ساده است (عملکرد) برای ایجاد یک تجربه کاربری بهتر.

 

برخی از عوامل کلیدی که بر نحوه درک وب‌سایت دندانپزشکی شما تأثیر می‌گذارد عبارت‌اند از:

 

یک هدف واضح – وب‌سایت شما هرگز نباید در همه‌جا باشد. آیا برای ایجاد سرنخ بیشتر و جذب مشتری است؟ سپس وب‌سایت باید یک CTA واضح و یک جعبه فرم خوب داشته باشد. آیا فقط برای ایجاد شهرت و افزایش شناخت برند شماست؟ سپس مطمئن شوید که هویت برند شما در سراسر وب‌سایت شما ثابت است.

تمیز و ساده – مطمئناً لازم نیست در وب‌سایت خود زیاده‌روی کنید. گاهی اوقات سادگی بهترین است. رنگ‌ها، تایپوگرافی و تصاویری را انتخاب کنید که به بهترین وجه ارزش‌های برند شما را نشان می‌دهد. دو تا سه رنگ مارک و دو تا سه نوع فونت بهترین هستند.

پیمایش آسان – آیا پیمایش وب‌سایت شما آسان است؟ حتماً باید باشه ناوبری نقش مهمی در تجربه کاربر دارد. اگر کاربران در پیمایش وب‌سایت شما مشکل داشته باشند، درنهایت آن را ترک خواهند کرد.

چیدمان خوب – نحوه چیدمان وب‌سایت شما بر خوانایی وب‌سایت شما تأثیر می‌گذارد. اگر همه‌جا باشد، کاربران درنهایت سردرگم خواهند شد. آن‌ها نمی‌دانستند از کجا شروع کنند یا کجا تمرکز کنند. باید یک سلسله مراتب بصری وجود داشته باشد و چیدمان شما باید از یک شبکه پیروی کند.

محتوا – یک وب‌سایت خوب همچنین باید دارای طراحی عالی و محتوای جذاب باشد. محتوای عالی می‌تواند کاربران را جذب و تحت تأثیر قرار دهد. محتوای متقاعدکننده قدرت زیادی دارد، می‌تواند بازدیدکنندگان وب‌سایت را به بیماران واقعی تبدیل کند.

سریع و بهینه – بازدیدکنندگان وب‌سایت درحالی‌که منتظر بارگذاری وب‌سایت هستند، ناامید می‌شوند. تقریباً نیمی از بازدیدکنندگان وب انتظار دارند که یک سایت در 2 ثانیه یا کمتر بارگذاری شود و ممکن است سایتی را که بارگذاری نشده است در عرض 3 ثانیه ترک کنند.

سازگار با موبایل – داشتن وب‌سایتی که برای تلفن‌های همراه بهینه‌شده باشد بسیار مهم است. بیشتر مردم مرور وب را با تلفن‌های خود ترجیح می‌دهند تا دسکتاپ یا دستگاه‌های دیگر. یک وب‌سایت با طرح‌بندی واکنش‌گرا ایجاد کنید که می‌تواند با اندازه‌های مختلف صفحه سازگار شود تا افرادی که در تلفن‌های خود مرور می‌کنند بتوانند کسب‌وکار شما را ببینند.

این فقط یک چک‌لیست کوتاه است که می‌توانید از آن استفاده کنید تا ببینید آیا وب‌سایت شما واجد شرایط یک سایت خوب است یا وقت آن رسیده است که اصلاح شود.

 

بله، و ما این را نه فقط به این دلیل می‌گوییم که وب‌سایت طراحی می‌کنیم، بلکه به این دلیل که واقعاً برای مطب دندانپزشکی شما مفید است.

 

ما می‌دانیم که تعداد زیادی سازنده وب‌سایت وجود دارد که ادعا می‌کنند بهترین هستند، اما واقعاً به‌اندازه طراحی و توسعه آن توسط متخصصان مؤثر نیستند.

اگر قانع نشدید، اجازه دهید ما نظر خود را مطرح کنیم.

 

زن جوان و دندانپزشک
زن جوان که لبخند می زند و در مطب دندانپزشکی می نشیند و مشکلات خود را توضیح می دهد در حالی که دندانپزشک زنش گوش می دهد و درباره سلامت دهان و دندان خود یادداشت می کند.

 

یک وب‌سایت سفارشی به اعتبار می‌افزاید. اگر تصمیم دارید به سراغ یک سازنده وب‌سایت بروید، آن الگو را با سایر مشاغل به اشتراک خواهید گذاشت. کسب‌وکار شما فردیت خود را از دست می‌دهد. هرچه وب‌سایت شما شخصی‌تر باشد، می‌توانید حرفه‌ای‌تر به مخاطبان خود نگاه کنید. سازندگان وب‌سایت‌ها شخصیت مورد نیاز شما را به شما نمی‌دهند.

محدودیت‌های کمی برای سفارشی‌سازی وب‌سایت دندانپزشکی شما وجود دارد. یک قالب مقیاس‌پذیری را که وب‌سایت‌های سفارشی دارند را ندارد.

وب‌سایت‌های سفارشی ساخته‌شده توسط طراحان و توسعه‌دهندگان بهینه‌سازی شده‌اند تا برای هراندازه صفحه‌نمایش کار کنند.

وب‌سایت‌های ساخته‌شده توسط طراحان وب به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که برای مخاطب هدف شما کار کنند. قالب‌ها بیشتر یک اندازه هستند که برای همه‌چیز مناسب هستند.

اگر یک طراح و توسعه‌دهنده وب استخدام کنید، آن‌ها کار خود را متناسب با بودجه شما تنظیم می‌کنند.

آژانس‌های دیجیتال حتی پس از طراحی و توسعه وب‌سایت شما روی آن کار خواهند کرد. بر خلاف سازندگان وب‌سایت، شما پشتیبانی مداوم دارید.

اکنون که ما پرونده خود را مطرح کرده‌ایم، ممکن است از خود بپرسید که چه کسی را برای ساخت وب‌سایت دندانپزشکی خود استخدام کنید.

 

ما البته! کل این پست وبلاگ ممکن است مانند یک تبلیغ به نظر برسد، اما به‌طورجدی، ما می‌توانیم کمک کنیم. ما می‌خواهیم شریک رشد شما باشیم و به همان روشی که با سایر مشتریان خود انجام دادیم، به گسترش عمل دندانپزشکی شما کمک کنیم.

 

ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هستیم که می‌توانیم در برندسازی، استراتژی و ایجاد حضور آنلاین به شما کمک کنیم. سپس، ما با شما همکاری می‌کنیم تا سیستم‌هایی را ایجاد کنیم که فرآیندهای کسب‌وکار شما را ساده می‌کند تا بتوانید از زمان بیشتری برای انجام کارهایی که دوست دارید استفاده کنید و کمتر نگران این باشید که چگونه می‌خواهید مشتریان بیشتری به دست آورید.

 

هنگامی‌که کسب‌وکار شما دارای یک‌پایه بازاریابی مستحکم است، ما به شما کمک می‌کنیم آن را با خدمات ساده ماهانه حفظ کنید.

 

دیدگاه بازاریابی گسترده ما ناشی از کار با مشتریان در بسیاری از صنایع است.

در اینجا چند نمونه هستند:

 

اگر می‌خواهید بیشتر ببینید، می‌توانید برای دیدن نمونه کارها به وب‌سایت ما مراجعه کنید . اگر علاقه‌مند به همکاری با ما هستید، با ما تماس بگیرید یا پیام بگذارید.

 

ما می‌خواهیم به موفقیت دندانپزشکی شما کمک کنیم، بنابراین در اینجا چند نکته وجود دارد که می‌توانید برای بهبود طراحی وب‌سایت دندانپزشکی خود از آن‌ها استفاده کنید.

 

آماده؟ شروع کنیم.

 

نام تجاری منسجم

 

برندسازی همیشه یکی از جنبه‌های بسیار مهم بازاریابی بوده است. این چیزی است که دندانپزشکی شما را از رقبای شما متمایز می‌کند. آن را شخصیت و هویت تمرین خود در نظر بگیرید.

این روزها مشتریان یا بیماران ترجیح می‌دهند با برندهایی که با آن‌ها ارتباط دارند یا ارزش‌های مشابهی با آن‌ها دارند کار کنند. بگذارید برای شما مثالی بزنم. وقتی به اپل فکر می‌کنید به پیچیدگی، ظرافت و سادگی فکر می‌کنید. به احتمال زیاد، افرادی که با آن ارتباط دارند، اپل را به جای دیگر برندها انتخاب می‌کنند.

 

ساختن یک برند به شما کمک می‌کند تا بازار هدف خود را جذب کنید. شما همچنین از نظر اقتصادی بهتر از یک تمرین غیر مارک‌دار خواهید بود.

 

همه‌چیز باعث می‌شود که برند آن‌ها به‌یادماندنی و قابل ارتباط باشد.

 

آن‌ها نمونه‌ای عالی از یک مطب دندانپزشکی هستند که دارای یک استراتژی نام تجاری منسجم است.

 

UVP شفاف (ارزش منحصربه‌فرد)

 

چرا یک بیمار باید مطب دندانپزشکی شما را به دیگران ترجیح دهد؟ پاسخ باید در لحظه‌ای که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند واضح باشد.

 

در مورد آن فکر کنید، وب‌سایت شما می‌تواند اولین نقطه تماس برای بسیاری از مشتریان بالقوه باشد. با چنین مواردی، بهترین کار این است که اولین تأثیر خوبی داشته باشید.

 

اما حتی این هم کافی نیست. شما باید راهی پیدا کنید تا این مشتریان را متقاعد کنید که شما را از هزاران دندان‌پزشک دیگر انتخاب کنند.

 

چطوری این کار را انجام می‌دهی؟ شما باید پیشنهاد ارزش منحصربه‌فرد خود را بیان کنید . ما باید بتوانیم دلیل انتخاب شما را نسبت به رقبایتان ببینیم.

Tend یک مثال عالی برای نمایش UVP آن‌ها است. اگر به وب‌سایت آن‌ها نگاهی بیندازید، حتی از صفحه اصلی آن را می‌چشید.

حتی در صفحه درباره آن‌ها بیشتر توضیح داده شده است.

 

همه ما افرادی را می‌شناسیم که به دلیل ترس یا اضطراب از مراجعه به دندان‌پزشک نگران هستند.

 

بنابراین Tend بلافاصله از طریق کپی خود نگرانی شما را کاهش می‌دهد. آن‌ها می‌گویند که هر بازدیدی را تا حد امکان برای شما راحت می‌کنند. در ویدئویی که قرارداده‌اند، می‌توانید ببینید که بازدید شما با آن‌ها چگونه خواهد بود.

 

یک صفحه درباره ما و ملاقات با دندان‌پزشک را وارد کنید

تخصص و اعتماد دو پایه بازاریابی در مراقبت‌های بهداشتی هستند. مردم باید بتوانند به شما اعتماد کنند تا بتوانند بیمار شما باشند.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید، داشتن یک صفحه درباره یا ملاقات با صفحه دندان‌پزشک/پزشک است. جدا از صفحه اصلی شما، صفحه شما در مورد دومین صفحه وب پربازدید در کل سایت شما خواهد بود.

 

این فرصتی است که با بیماران احتمالی خود ارتباط برقرار کنید. صفحه جایی است که هر بیمار باید بتواند تجربیات شما را به وضوح ببیند و به شما اعتماد کند.

 

می‌توانید به سراغ چیزهای حرفه‌ای‌تر مانند Century Smile یا چیزهای سرگرم‌کننده‌تر و عجیب‌تر مانند Dental Care Seattle بروید . همه‌چیز به شما بستگی دارد تا زمانی که موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

توضیح مختصری در مورد اینکه چرا دندانپزشکی را انتخاب کردید.

 

 

دکتر دندانپزشک و کامپیوتر
دکتر دندانپزشک در حال کار کردن با کامپیوتر

 

تجربه و تحصیلات خود را به اشتراک بگذارید.

مطمئن شوید که مواد «بالاتر از تا» شما ساده، مختصر و ضروری است.

شامل یک هد شات باکیفیت بالا. مردم تمایل دارند به آنچه می‌بینند اعتماد کنند.

حداقل یک تماس برای اقدام در صفحه درباره داشته باشید.

 

بررسی‌ها و توصیفات

به‌عنوان یک دندان‌پزشک می‌دانید که ارجاعات دهان‌به‌دهان یکی از موفق‌ترین استراتژی‌های بازاریابی برای جذب بیماران جدید است.

 

راه دیگری که می‌توانید اعتماد بیماران آینده‌نگر را به دست آورید، از طریق نسخه دیجیتالی دهان‌به‌دهان است و آن بررسی‌ها و توصیفات است.

 

مطالعات نشان می‌دهد که تقریباً 88٪ به بررسی‌های آنلاین به‌اندازه توصیه یک دوست اعتماد دارند.

 

داشتن یک صفحه گواهی فردی ضروری نیست. گنجاندن آن به‌عنوان بخشی در صفحه اصلی خود کافی و مؤثرتر است.

 

اسپای دندانپزشکی آتلانتا یک صفحه بررسی و توصیفات در صفحه اصلی خود و یک صفحه جداگانه برای توصیفات ویدیویی دارد.

 

شامل CTA های جذاب

دکمه‌های CTA چیزی هستند که باعث فروش، ایجاد سرنخ و همچنین افزایش درآمد برای وب‌سایت‌ها می‌شوند. آن‌ها می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر نتایج شما داشته باشند. بنابراین، آن‌ها هرگز نباید برای تبلیغات با سایر موارد کمتر مرتبط در صفحات شما مبارزه کنند.

 

این دکمه‌ها بسیار مهم هستند و همیشه باید در بالای تا و زیر تاشو قرارداده شوند. مطالعه‌ای که 25 میلیون تجزیه‌وتحلیل وب‌سایت را مورد تجزیه‌وتحلیل قرارداد ، نشان داد که بیشتر تعامل‌ها در پایین‌ترین حد اتفاق می‌افتد.

 

این بدان معناست که شما مجبور خواهید بود چند دکمه CTA را در سراسر وب‌سایت خود پراکنده کنید. ترفند این است که از فراخوان‌های جذاب و متنوع بدون زیاده‌روی استفاده کنید. شما نیازی به 20 دکمه CTA در یک صفحه ندارید.

 

اگر به مثال بالا نگاه کنید، می‌بینید که چگونه Hildreth Dental از تعداد زیادی دکمه CTA پراکنده در صفحه اصلی با کپی‌های مختلف برای هر دکمه استفاده می‌کند.

 

عکس‌ها یا فیلم‌های کلینیک خود را نمایش دهید

به جای تکیه بر تصاویر استوک، حتماً عکس‌های کلینیک خود را درج کنید. این قطعاً اعتماد بیماران را به شما آسان‌تر می‌کند و همچنین به شما برتری نسبت به رقبای خود می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید به بیماران آینده‌نگر نشان دهید که اگر تصمیم بگیرند با شما کار کنند، چه تجربه‌ای خواهند داشت.

 

به‌غیراز کلینیک خود، عکس‌های تیم خود و خودتان را در داخل کلینیک قرار دهید.

 

اگر به وب‌سایت مرکز آتلانتا برای Advanced Perio بروید ، بلافاصله با ویدیویی از کلینیک آن‌ها همراه با پزشکان و کارکنان آن‌ها مواجه می‌شوید . با دیدن اینکه در دستان خوبی هستید احساس امنیت و آرامش می‌کنید.

 

ادویه آن را با محتوای تازه و به روز کنید

مهم است که همیشه محتوای خود را تازه و به روز نگه دارید. بسیاری از بیماران احتمالی مطمئناً بررسی می‌کنند که آیا محتوای شما به روز شده است یا خیر.

 

تازه نگه داشتن محتوای شما فواید زیادی دارد. اول مزایای SEO است. دوم تجربه کاربری است، بیماران فعلی و بیماران آینده‌نگر اطلاعات صحیح و هرگونه به‌روزرسانی در مورد کلینیک شما را دریافت خواهند کرد. درنهایت، ترافیک وب بیشتری دریافت می‌کنید، گوگل فقط وب‌سایت‌هایی را رتبه‌بندی می‌کند که محتوای با کیفیت بالا مرتبط تولید می‌کنند.

 

اگر به وب‌سایت Downtown Dental نگاهی بیندازید، می‌توانید ببینید که آن‌ها محتوای خود را در رابطه با دستورالعمل‌های ایمنی COVID-19 به‌روزرسانی کرده‌اند.

 

کار خود را به نمایش بگذارید

هرگاه یک بیمار آینده‌نگر برای اولین بار وب‌سایت شما را ببیند، اگر بتواند کار شما را ببیند، مطمئناً از آن قدردانی خواهد کرد. مردم همیشه می‌خواهند نتایج را ببینند، بنابراین قطعاً بهتر است آن را به نمایش بگذارید.

 

خیلی‌ها خواهند گفت که عکس‌های قبل و بعد چیز بدی است، اما مطمئناً در مورد دندانپزشکی صدق نمی‌کند. بنابراین، در امتحان آن تردید نکنید.

 

چندرسانه‌ای همیشه خوب خواهد بود

عکس‌ها، فیلم‌ها و گرافیک‌ها نیز همیشه ایده خوبی هستند. این متن را در وب‌سایت شما تجزیه می‌کند و علاوه بر این به بازدیدکنندگان تجربه کاربری بهتری می‌دهد.

 

چندرسانه‌ای توجه بازدیدکنندگان وب‌سایت شما را به خود جلب می‌کند و همچنین باعث می‌شود که آن‌ها تمایل بیشتری به دیدن داشته باشند. هیچ‌کس نمی‌خواهد یک صفحه وب را با چیزی جز متن ببیند.

 

شامل چندرسانه‌ای، بازدیدکننده را درگیر می‌کند و احساسات را برمی‌انگیزد. اگر بازدیدکنندگان وب‌سایت لبخند مردم را ببینند، آن را نیز احساس خواهند کرد. به‌طور مشابه، آن‌ها برای انتخاب کلینیک شما اعتمادبه‌نفس خواهند داشت.

 

جکسون خانواده دندانپزشکی تهدیدی سه‌گانه از عکس‌ها، فیلم‌ها و گرافیک‌ها را ادغام می‌کند. عناصر یک تجربه کاربری بسیار جذاب را ایجاد می‌کنند.

 

وب‌سایت خود را برای موبایل بهینه کنید

 

این روزها بیشتر و بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از تلفن‌های خود برای تحقیق در مورد مشاغل مختلف ازجمله دندان‌پزشکان استفاده کنند.

 

ضروری است که وب‌سایت خود را برای موبایل بهینه کنید تا مشتریان احتمالی بیشتری بتوانند وب‌سایت شما را ببینند. اگر وب‌سایت خود را برای موبایل بهینه نکنید، مردم هرگز نمی‌دانند که مطب دندانپزشکی شما وجود داشته است.

 

انتخاب‌ها در دندانپزشکی وب‌سایت خود را برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه‌سازی کرده‌اند و بازدیدکنندگان را آسان‌تر می‌کند تا در سایت خود حرکت کنند.

 

نتیجه

آیا فکر می‌کنید وقت آن رسیده که وب‌سایت خود را اصلاح کنید؟ یا وب‌سایت شما درهرصورت بیماران جدید را تبدیل می‌کند؟ ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال می‌شویم. سکوت در کامنت های پایین.

 

اگر فکر می‌کنید وب‌سایت شما نیاز به طراحی مجدد دارد، ما همیشه خوشحالیم که این کار را برای شما انجام می‌دهیم! بیایید باهم کارکنیم و به رشد و موفقیت دندانپزشکی شما کمک کنیم و ادامه مطلب …

 

نتایج سایت دندانپزشکی

چک لیست کامل سئو برای دندانپزشکان

به نظر شما بهترین راه برای مطب دندانپزشکی شما برای جذب بیماران جدید چیست؟

ارجاع بیماران؟

ایمیل مستقیم؟

بازاریابی اینترنتی؟

اول از همه، بیایید مطمئن شویم که در همان صفحه هستیم.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، چیست؟

این تعداد بی‌شماری از استراتژی‌های مورد استفاده برای بهبود مکان‌هایی است که وب‌سایت شما در موتورهای جستجو نشان داده می‌شود (ما روی Google تمرکز می‌کنیم، زیرا با 85.82٪ از کل جستجوهای آنلاین ، در مقایسه با یاهو و بینگ، که تنها با 6٪ سرعت بسیار عقب هستند، بر Google تمرکز می‌کنیم. هر یک).

فعالیت های سئو که می توانند موقعیت شما را در گوگل بهبود بخشند را می توان به دو دسته سئو داخلی و سئوی خارج از صفحه تقسیم کرد.

سئوی درون صفحه شامل عواملی مانند عنوان صفحه، توضیحات صفحه و URL صفحه است. می دانید، کارهایی که در وب سایت شما انجام می شود.

عوامل خارج از صفحه عبارتند از طراحی سایت دندانپزشکی ، ساخت لینک، رسانه های اجتماعی و بررسی آنلاین. کارهایی که زمانی انجام می شود که در وب سایت خود حضور ندارید. در وب سایت های دیگر

جنبه های زیادی برای سئو برای دندانپزشکان وجود دارد که می تواند غیرقابل مدیریت به نظر برسد، بنابراین ما به شما یک تفکیک آسان از عوامل کلیدی موفقیت سئو و یک چک لیست کامل و قابل چاپ سئوی دندانپزشکی ارائه می دهیم.

این چک لیست به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که استراتژی بازاریابی آنلاین شما یا آژانس بازاریابی دندانپزشکی شما به بهترین نتایج جستجوی ممکن برای مطب شما می رسد و در عین حال به شما در یادگیری SEO برای دندانپزشکان کمک می کند.

 

دندانپزشک خوشحال
دندانپزشک خوشحال بعد از دیدن رتبه سایت دندانپزشکی

 

1. آیا وب سایت شما در حد استاندارد است؟

وب سایت شما باید علاوه بر بهینه سازی سئو، از نظر زیبایی نیز زیبا باشد

علاوه بر بهینه‌سازی برای جستجو، وب‌سایت‌های دندانپزشکی باید از نظر زیبایی‌شناختی دلپذیر، با قابلیت تبدیل بالا و کاربرپسند باشند.

آنها باید بازدیدکنندگان را با ارائه اطلاعات و پیشنهاداتی که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند به روشی ساده و بدون دردسر به بیمار تبدیل کنند.

عناصر مهم زیادی برای یک وب سایت دندانپزشکی موثر وجود دارد ، اما تعدادی از مهم‌ترین آنها در زیر ذکر شده است:

  • صفحات بهینه شده اند
  • آسان برای پیمایش
  • طراحی ساده
  • تصاویر زیبایی شناختی
  • سازگار با موبایل
  • صفحات به سرعت لود می شوند
  • وبلاگ دارد
  • خدمات شما را شرح می دهد
  • پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما را ارائه می دهد
  • اطلاعات تماس به صورت برجسته نمایش داده می شود
  • دارای عکس و بیوگرافی از دندانپزشکان مطب شما
  • نظرات/توصیه ها دارد
  • فراخوانی برای اقدام را پاک کنید
  • محتوا به طور مکرر به روز می شود

اگر وب سایت شما بهم ریخته، قدیمی، ناوبری دشوار است، یا به سادگی آنطور که باید تبدیل نمی شود، وقت آن است که به طراحی مجدد یا بازسازی کامل نگاه کنید.

یک وب سایت نشان دهنده کسب و کار شما است و 24 ساعته برای جذب بیماران جدید و خدمات رسانی به بیماران فعلی کار می کند، بنابراین باید به خوبی کار کند و طراحی تمیز و منظمی داشته باشد.

درست مانند فناوری لوازم الکترونیکی مصرفی که همیشه در حال بهبود است و استانداردهای فعلی را بازتعریف می کند، طراحی وب سایت و SEO نیز در 10 سال گذشته تغییرات قابل توجهی داشته است.

اگر وب سایت شما بیش از 5 سال قدمت دارد، قطعا زمان آن رسیده است که به روز رسانی یا یک وب سایت جدید را در نظر بگیرید تا با بهترین روش های طراحی وب سایت و سئوی امروزی هماهنگ شوید.

اگر بخشی از بودجه بازاریابی خود را در بازاریابی آنلاین سرمایه گذاری می کنید، وب سایت شما باید به تحقق اهداف تجاری شما کمک کند.

 

2. سئوی درون صفحه

بهینه سازی مناسب روی صفحه برای گوگل بسیار مهم است تا صفحات وب شما را در بالای نتایج جستجو قرار دهد (حداقل در یک بازار/صنعت رقابتی).

سئو داخلی به عنوان “عمل بهینه سازی صفحات وب فردی به منظور رتبه بندی بالاتر و کسب ترافیک مرتبط بیشتر در موتورهای جستجو” تعریف شده است.

این هم به محتوا و هم به کد منبع HTML یک صفحه اشاره دارد.

شما بیشترین کنترل را بر روی استراتژی سئو داخلی خود دارید که شامل این عوامل می شود:

  • عبارات کلیدواژه / کلیدواژه تحقیق و انتخاب شده است
  • URL صفحه (کوتاه، توصیفی، شامل کلمات کلیدی)
  • عنوان صفحه (کوتاه، توصیفی، با کلمه کلیدی اصلی شروع می شود) – این مهمترین عامل سئوی دندانپزشکی در صفحه است.
  • توضیحات صفحه (خلاصه مختصری از صفحه، استفاده از کلمات کلیدی، و ارائه فراخوان برای اقدام)
  • سرفصل های صفحه (اطلاعات صفحه را تجزیه می کند و شامل کلمات کلیدی می شود
  • طول محتوا (500-1500 کلمه بسته به نوع صفحه وب)
  • خواندن مطالب آسان
  • کلمات کلیدی مورد استفاده در محتوا
  • تصویر مرتبط (یا 1 ویدیو) در هر صفحه
  • تصاویر و ویدئوها دارای تگ alt هستند (نام فایل های تصویری حاوی کلمات کلیدی است)
  • محتوا جذاب است (فیلم، ماشین حساب و غیره)
  • پیوندهای داخلی به سایر صفحات مرتبط در سایت شما اشاره می کنند
  • لینک های خارجی به سایت های معتبر
  • سرعت صفحه – اطمینان حاصل کنید که محتوای صفحه و تصاویر به سرعت بارگیری می شوند
  • سازگار با موبایل (طراحی واکنشگرا)
  • از دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی استفاده کنید

سئوی داخلی در طول سال ها تغییر کرده است، بنابراین مهم است که با آخرین شیوه ها همراه باشید. آیا استراتژی بازاریابی سئوی دندانپزشکی خود را در 6 ماه گذشته مرور کرده اید؟ اگر نه، زمان بررسی فرا رسیده است.

 

3. تجربه کاربری

تجربه کاربری (UX) تجربه کلی است که یک فرد هنگام بازدید از وب سایت شما دارد، به خصوص از نظر آسان یا لذت استفاده از آن. و UX قطعاً بر سئو وب سایت های دندانپزشکی تأثیر دارد.

اگر پیمایش سایت شما برای بازدیدکنندگان در یافتن اطلاعات مورد نظر مشکل ایجاد کند، یا محتوای شما کم باشد یا با هدف جستجوی آنها مطابقت نداشته باشد، بدون شک آنها را ترک خواهند کرد.

وب‌سایت‌های سازگار با موبایل برای UX حیاتی هستند، زیرا در حال حاضر نزدیک به 60٪ از جستجوها در دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شوند.

سرعت صفحه یکی دیگر از عوامل مهم در UX است. در واقع، حتی ۲ ثانیه تاخیر در بارگذاری صفحه می تواند باعث شود تا ۸۷ درصد از بازدیدکنندگان سایت را رها کنند.

UX عالی برای هر بخش از وب سایت دندانپزشکی و بازاریابی آن مزایایی دارد، بنابراین سهم آن در سئوی دندانپزشکی تنها یک جنبه است.

این امکان وجود دارد که وب سایت خود را هم برای مشتریان و هم برای گوگل بهینه کنید و موتورهای جستجو به تجربه کاربری وب سایت شما توجه می کنند.

صفحات با محتوای کم (معروف به محتوای نازک) به طور معمول در رتبه‌بندی ضعیفی قرار می‌گیرند، و اگر تعداد کافی از آنها وجود داشته باشد، ممکن است منجر به رتبه‌بندی پایین‌تر برای کل سایت شود.

جذب کاربر به وب سایت شما تنها بخشی از معادله SEO است. شما باید با اطمینان از اینکه محتوای شما به سوالات رایج دندانپزشکی پاسخ می دهد و راه حل هایی ارائه می دهد، به همان اندازه در UX سرمایه گذاری کنید.

 

4. ایجاد محتوا و وبلاگ نویسی

محتوا یکی از مهم ترین عوامل برای بازاریابی سئوی دندانپزشکی است زیرا گوگل از سایت هایی با محتوای باکیفیت و بهینه استفاده می کند و به مشاغلی که به طور مداوم محتوا منتشر می کنند، پاداش می دهد.

محتوا به اشکال مختلف موجود است:

پست مستقیم یا ارسال‌کننده‌های کارت پستالی که به گروهی از مشتریان بالقوه ارسال می‌شوند، راهی مطمئن برای جذب بیماران بیشتر است. طبق یک مطالعه HubSpot ، پست مستقیم دارای نرخ پاسخگویی 24٪ و میانگین بازدهی 16.39 دلاری به ازای هر نام پست شده است .

متخصص بازاریابی ، می‌گوید که معمولاً محله‌های نزدیک به مکان‌های مطب دندان‌پزشکی را هدف قرار می‌دهد و کارت پستال‌هایی با ظاهری حرفه‌ای با انگیزه/تبلیغ برای تماس گرفتن از مردم ارسال می‌کند. براون می گوید که از هر 5000 کارت پستالی که ارسال می کند، به طور متوسط ​​35 تماس دریافت می کند که در نتیجه حدود 7 بیمار جدید ایجاد می شود.

  1. محتوای صفحه وب
  2. پست های وبلاگ
  3. ویدئو
  4. اینفوگرافیک
  5. مطالعات موردی
  6. پادکست ها
  7. خبرنامه ها

از این میان، محتوای صفحه بسیار مهم است، اما بعید است که بیش از هر چند ماه یکبار آن را تغییر دهید. وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای دندانپزشکان است تا مطالب را به صورت مداوم منتشر کنند و نتایج گوگل شما را تقویت کنند.

وبلاگ نویسی به شما این امکان را می دهد که به طور مکرر از کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید و از کاربران بخواهید که مطالب شما را نظر دهند و به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توانید ویدیو، اینفوگرافیک، مطالعات موردی، پادکست‌ها و خبرنامه‌ها را در پست‌های وبلاگ معمولی بگنجانید.

محتوای وبلاگ شما نباید به طور آشکار رویه شما را تبلیغ کند. در عوض، باید بر رسیدگی به نگرانی های رایج بیماران دندانپزشکی تمرکز کند و برای آنها ارزش قائل شود.

 

این مهم است که مخاطبان خود را بشناسید و از محتوای شما چه می خواهند و چه انتظاراتی دارند. اگر محتوای ارزشمند و مرتبط با آنها را ارائه نکنید، وبلاگ شما خوانندگان یا نظرات زیادی نخواهد داشت.

به جای پرسیدن این سوال که «می‌خواهم بیمارانم چه چیزهایی بدانند؟»، بپرسید «بیماران من چه چیزی می‌خواهند بدانند؟»

مطالب وبلاگ و ایده‌های موضوعی را برای ایجاد محتوایی که:

  • آموزش
  • جرقه علاقه
  • هدیه هایی مانند تخفیف یا پیشنهادات ویژه بدهید
  • محتوای تولید شده توسط مصرف کننده مانند نظرات و تجربیات را به نمایش بگذارید

وبلاگ نویسی به طور مداوم یک تعهد اصلی و سرمایه گذاری در زمان است، بنابراین پیاده سازی یک تقویم محتوا برای برنامه ریزی اینکه چه موضوعاتی را در چه زمانی منتشر خواهید کرد کمک بزرگی است.

 

آیا در حال حاضر استراتژی بازاریابی محتوا دارید؟ اگر یک آژانس بازاریابی دندانپزشکی آن را برای تجارت شما مدیریت می کند، نتایجی که از بازاریابی محتوا می گیرید چیست؟

 

5. سئوی خارجی

به عبارت ساده، سئوی خارجی به گوگل می گوید که دیگران در مورد سایت شما چه فکر می کنند. به عنوان مثال، اگر تعداد زیادی لینک با ارزش به صفحات خود دارید، موتورهای جستجو فرض می‌کنند که محتوای عالی دارید – نوعی که برای کاربران ارزش ایجاد می‌کند.

 

بسیاری از فعالیت های خارج از صفحه وجود دارد که می تواند رتبه شما را در گوگل بهبود بخشد. در اینجا چند مورد از رایج ترین آنها برای عمل های دندانپزشکی آورده شده است:

  1. لینک بیلدینگ
  2. گسترش فهرست های محلی
  3. نظرات آنلاین مثبت برای کسب و کار شما
  4. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

وقتی صحبت از اهمیت سئوی خارج از صفحه برای وب سایت های دندانپزشکی به میان می آید، اکثر کارشناسان سئو موافق هستند که تعداد و کیفیت لینک هایی که وارد سایت شما می شوند نزدیک به بالای لیست است.

اما چگونه می توانید لینک های بیشتری به وب سایت خود دریافت کنید ؟ در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • شرکای تجاری و فروشندگان
  • فهرست راهنمای صفحات زرد آنلاین
  • وبلاگ سایت خودتان و سایر وبلاگ های مرتبط
  • لیست های وب محلی/منطقه ای:
  • سایت های روزنامه های محلی
  • خیریه های محلی
  • ایستگاه های تلویزیون محلی
  • رادیو محلی
  • شورای شهرستان/شهر شما
  • اتاق بازرگانی محلی
  • مرکز بازدیدکنندگان محلی
  • گروه BNI محلی
  • گروه های ملاقات محلی

کنار هم قرار دادن یک استراتژی لینک سازی و اطمینان از اینکه شما در همه فهرست های محلی ممکن فهرست شده اید، زمان می برد. بنابراین به عنوان یک استراتژی سئوی خارج از صفحه بلندمدت با آن مقابله کنید.

اکنون، با جزئیات بیشتر به سایر فعالیت‌های خارج از صفحه می‌پردازیم.

 

6. بررسی آنلاین

بررسی‌ها در Yelp، Google، Facebook، و سایر سایت‌ها به تقویت سئوی محلی شما کمک می‌کنند، زیرا به موتورهای جستجو می‌گویند که مشتریان محلی در مورد دندانپزشکی شما چه فکری می‌کنند، البته ناگفته نماند که آنها معمولاً دارای کلمات کلیدی هستند.

علاوه بر این، بسیاری از بیماران بالقوه، قبل از اینکه انتخاب کنند با کدام یک تماس بگیرند، ابتدا نظرات دندانپزشکان محلی را جستجو می کنند.

شما بدون شک از اهمیت بررسی های آنلاین و مدیریت شهرت آنلاین دندانپزشکی خود آگاه هستید ، اما آیا می دانستید که آنها همچنین می توانند به بهبود نتایج SEO شما کمک کنند؟

آنها می توانند لینک های ورودی ایجاد کنند و سایت های بررسی به ویژه برای دندانپزشکان مفید هستند زیرا به سئوی محلی کمک زیادی می کنند.

برای مدیریت بررسی های آنلاین و نحوه کمک آنها به سئوی شما:

  • بدانید که مردم در مورد شما در سایت های بررسی پیشرو چه می گویند
  • یک کارمند مسئول پاسخگویی دیپلماتیک به هر گونه بررسی منفی و پیوند دادن به اطلاعات مرتبط در سایت خود را تعیین کنید
  • برنامه‌ای برای تشویق مشتریانی که تجربه مثبتی داشته‌اند را به بررسی آنلاین تمرین شما تشویق کنید

یکی از راه‌های ترغیب بیشتر بیماران به بررسی آنلاین شما این است که یک کارت یادآوری با دستورالعمل‌های گام به گام در مورد نحوه ارائه نظر در Google برای شما ارسال کنید (که در این مرحله، به نظر می‌رسد وزن کمی بیشتر از Yelp در جستجو دارد. ). حتما به آنها اطلاع دهید که این کار فقط چند دقیقه طول می کشد.

 

7. بازاریابی رسانه های اجتماعی

بسیاری از اوقات، صفحات رسانه های اجتماعی یک شرکت در نتایج جستجوی قبل از وب سایت نشان داده می شود.

اگر از پلتفرم های محبوب رسانه های اجتماعی بیشترین استفاده را نمی کنید، یک راه موثر برای یافتن توسط مشتریان بالقوه و راه دیگری برای تقویت سئوی خود را از دست داده اید.

در اینجا چند راه وجود دارد که رسانه های اجتماعی می توانند بر دید ارگانیک شما تأثیر بگذارند:

  • توزیع محتوای خود را تقویت کنید و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید
  • لایک ها و اشتراک گذاری ها منجر به طول عمر بیشتر محتوا می شود
  • پیوندها به محتوای شما از رسانه های اجتماعی، فهرست بندی محتوای شما را با موتورهای جستجو سرعت می بخشد
  • ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند
  • شناخت برند شما را بهبود می بخشد
  • درک کنید که مخاطبان شما با چه نوع محتوایی درگیر هستند و استراتژی محتوای خود را تنظیم کنید
  • نمایه های اجتماعی احتمالاً در بالای صفحات نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی مارک دار ظاهر می شوند

همانطور که می بینید، سئو و رسانه های اجتماعی یکدیگر را تقویت می کنند و زمانی که با هم متحد شوند قدرتمندترین هستند. هنگام ایجاد محتوا برای پست های رسانه های اجتماعی، بهینه سازی را در نظر داشته باشید و مطمئن شوید که کلمات کلیدی را در همه پیام های خود قرار دهید.

با وجود بسیاری از سایت‌های اجتماعی، ممکن است بسیار زیاد باشد، بنابراین روی آن‌هایی تمرکز کنید که برای تمرین شما بهترین کار را دارند.

در اینجا سایت‌های اصلی رسانه‌های اجتماعی که ما حضور در آن‌ها را توصیه می‌کنیم آورده شده است:

فیس بوک:

تقریباً 1.86 میلیارد کاربر فعال دارد که بسیار بیشتر از بقیه شبکه های اجتماعی جهان است.

تبلیغات حمایت شده در فیس بوک به شما امکان می دهد به جمعیتی هدفمند در شهر/منطقه خود برسید و در حال حاضر هزینه کمتری نسبت به تبلیغات PPC دارد.

فیس بوک راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان مصرف کننده هدف شما است، چه از طریق تبلیغات پولی و چه از طریق دسترسی به صفحه شرکت شما.

توییتر:

هنوز هم مشاغلی وجود دارند که از توییتر برای تعامل با مخاطبان خود به طور مؤثر استفاده می کنند.

همچنین بسیاری از کسب و کارها هستند که رویکرد “آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید” را در پیش گرفته اند.

اگر هر روز زمانی را برای صرف کردن با فالوورهای خود اختصاص دهید، می توانید به نتایج قابل توجهی در تعامل پی ببرید.

 

لینکدین:

یک ابزار عالی برای حرفه ای ها، به خصوص دندانپزشکان. بیش از 100 میلیون کاربر فعال در لینکدین وجود دارد.

از آنجایی که همه چیز در سایت کاملاً حرفه ای است، نمایه شما می تواند کاملاً تجاری محور باشد. با برجسته کردن وب سایت خود در نمایه شما، می تواند ترافیک بیشتری را جذب کند.

بهترین بخش در مورد لینکدین این است که شما 100٪ بر آنچه در نمایه کسب و کارتان می گذرد، از USP های مطب دندانپزشکی گرفته تا نوع توصیه هایی که در صفحه شما باقی می ماند، کنترل دارید.

 

نمایه کسب و کار Google:

به عنوان یک دندانپزشک، تمرکز اصلی شما باید تنظیم صفحه نمایه کسب و کار Google خود باشد. نگران یک نمایه Google+‎ شخصی نباشید زیرا Google این سرویس را خاموش کرده است.

نمایه کسب و کار Google شما را در مقابل مشتریان خود قرار می دهد. فهرست کسب و کار شما در Google Maps ظاهر می شود و سئوی شما را برای جستجو در گوگل افزایش می دهد.

 

یوتیوب:

بسیاری از مردم می‌خواهند با تماشای ویدیو درباره درمان‌های دندان‌پزشکی بیاموزند و ویدیوهای YouTube به سئوی وب‌سایت دندانپزشکی شما کمک می‌کند.

یوتیوب همچنین به شما کمک می کند تا دنبال کننده بسازید و دامنه بازاریابی آنلاین خود را گسترش دهید. شما می‌توانید برای هر نوع موضوع مرتبط با دندان‌پزشکی، ویدیوهای آموزشی را انجام دهید، حتی چیزهای بسیار ابتدایی مانند مسواک زدن یا نخ دندان کشیدن.

همچنین می‌توانید ویدیوهایی برای پاسخ به رایج‌ترین سؤالات و نگرانی‌های بیماران ایجاد کنید. حتی می‌توانید از بیماران بخواهید که توصیفات ویدیویی را برای شما بفرستند، جایی که در مورد روشی که در مطب شما انجام داده‌اند یا اینکه چرا شما را به عنوان یک دندانپزشک دوست دارند، صحبت کنند.

 

این نوع محتوا برای به اشتراک گذاری در سایر شبکه های رسانه های اجتماعی نیز عالی است و می تواند در وب سایت شما نیز ارسال شود.

 

اینستاگرام:

مردم در همه جا به دنبال ارتباط واقعی با مشاغلی هستند که از آنها حمایت می کنند، همان طور که به دنبال ارتباط واقعی با دوستان، اعضای خانواده و همکاران هستند.

سه گرایش در بازاریابی اینستاگرام برای دندانپزشکان وجود دارد:

اشتراک گذاری در پشت صحنه: از تعداد بیمارانی که به این دیدگاه علاقه مند هستند شگفت زده خواهید شد.

بیماران خود را درگیر کنید: عکس های بیماران را با تعارف صادقانه در اینستاگرام منتشر کنید. حتما ابتدا از آنها اجازه بگیرید و تگ کنید.

مسابقه اشتراک گذاری عکس برگزار کنید: برای مثال لبخند فرزندتان را در اینستاگرام به ما نشان دهید. یک هشتگ منحصر به فرد را انتخاب کنید و از بیماران خود بخواهید عکس های خود را با آن هشتگ به اشتراک بگذارند. سپس یک عکس تصادفی را به عنوان برنده انتخاب کنید و برای شرکت به آنها جایزه بدهید.

در حالی که سایت‌های رسانه‌های اجتماعی بسیار بیشتری وجود دارد، خودتان را خیلی لاغر نکنید و سعی کنید همه جا باشید. با این حال، در صدر روندهای رسانه های اجتماعی باشید تا فرصت بزرگ بعدی را با پلتفرم های در حال ظهور از دست ندهید.

مردم از رسانه های اجتماعی نه تنها برای تعامل و برقراری ارتباط، بلکه برای یافتن اطلاعات و کسب و کار استفاده می کنند. اساسا، برخی از سایت های رسانه های اجتماعی (به ویژه فیس بوک) در حال تبدیل شدن به موتورهای جستجوی کوچک هستند.

رسانه های اجتماعی و سئو همچنان به هم پیوسته تر می شوند. آیا از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به مخاطبان وسیع تری با ارسال مداوم محتوای عالی استفاده می کنید؟

 

8. تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC).

اگر از طریق تاکتیک‌های سئوی ارگانیک به نتایج رتبه‌بندی مورد نظر خود نمی‌رسید، می‌توانید کنترل مکان‌هایی را که عمل شما در جستجوهای خاص از طریق PPC ظاهر می‌شود را در دست بگیرید.

همانطور که احتمالاً می‌دانید، نتایج Google Ads بالاتر از نتایج ارگانیک یا محلی نشان داده می‌شوند، بنابراین اگرچه مستقیماً به عملکرد سئوی شما کمک نمی‌کند، می‌تواند فوراً به شما منجر شود و می‌تواند داده‌های بیشتری را در اختیار شما قرار دهد که می‌توانید از آن برای کارهای خود استفاده کنید. کمپین سئو.

تحقیقات نشان می‌دهد که کلیک‌ها روی فهرست‌های جستجوی پولی، کلیک‌های ارگانیک را با حاشیه ۲:۱ برای کلمات کلیدی با هدف تجاری بالا در ایالات متحده شکست می‌دهند.

به عبارت دیگر، 64.6 درصد از مردم زمانی که به دنبال یافتن دندانپزشک آنلاین هستند، روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند.

در اینجا دلایل اصلی ارزشمند بودن تبلیغات PPC آورده شده است:

  1. شما فقط زمانی پرداخت می کنید که شخصی کلیک کند
  2. شما کنترل کاملی بر بودجه و هزینه های خود دارید
  3. شما می توانید با آگهی مناسب در زمان مناسب به مشتریان جدید خود برسید
  4. PPC می تواند نتایج را در عرض چند دقیقه نشان دهد
  5. داده های PPC می توانند سایر کانال های بازاریابی شما را مطلع کنند

برای آشنایی با هدف گذاری جغرافیایی و بهینه سازی کمپین های PPC خود، این پست را در مورد چگونگی به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین های جستجوی پولی دندانپزشکی بخوانید .

آیا در حال حاضر کمپین های موفق PPC را اجرا می کنید؟ اگر چنین است، آیا می دانید بازگشت سرمایه شما چیست؟

خلاصه

ما عمده فعالیت‌های سئو داخلی و خارجی را که می‌توانند موقعیت شما را در نتایج جستجو بهبود بخشند، به تفصیل پوشش داده‌ایم.

 

مطمئن شوید که چک لیست کامل سئوی دندانپزشکان ما را دانلود و چاپ کنید تا ارزیابی کنید که کجا می توانید پیشرفت کنید.

پیگیری همه این فعالیت ها برای بهبود سئوی وب سایت دندانپزشکی می تواند بسیار دشوار باشد.

اگر میخواهید در این رابطه بیشتر بخوانید صفحه این مطلب  را ببینید

اگر احساس می‌کنید که در هر یک از این زمینه‌ها کوتاهی کرده‌اید و به کمک یک شرکت حرفه‌ای سئوی دندان‌پزشکی نیاز دارید که می‌داند چگونه می‌توانید بهترین نتایج را برای مطب دندان‌پزشکی خود به دست آورید، همین امروزبا ماهانیک تماس بگیرید.