یکی از پروژه های اخیر ما طراحی مجدد یک وب سایت شرکتی برای یک شرکت شیرینی پزی بود. پروژه هایی مانند این همیشه امکان آزمایش زیادی با جلوه های بصری و حرکتی را فراهم می کنند.
اهداف ما این بود:
دستیابی به ترکیبی عالی از طراحی مدرن، شیک و فضایی دنج ؛
کاری کنید که برند و پیام آن از طریق یک جلوه شگفت انگیز زیبا و چشم نواز بدرخشد
قبل از شروع:
در عرض یک دقیقه به ویژگیهای اصلی وبسایت میرسیم، اما قبل از آن، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه به کل موضوع نزدیک شدهایم. برای اینکه بفهمیم وب سایت جدید چگونه باید باشد و چه احساساتی را باید در بینندگان خود برانگیزد، به 3 مفهوم رسیدیم – به اصطلاح “moodboard”.
مرحله بعدی معماری وب سایت و طراحی ناوبری + آزمایش اولیه قابلیت استفاده برای از بین بردن مشکلات احتمالی قابلیت استفاده بود.
اینجا ترفند می آید!
در ابتدا، ما میخواستیم یک ویدیوی حرکتی ایجاد کنیم که کاربران بتوانند به جای تماشای آن، با آن تعامل داشته باشند. هدف ما این بود که به بازدیدکنندگان سایت کمک کنیم تا برند را به روشی ارگانیک و جذاب تجربه کنند.
این چیزی است که ما انجام دادیم:
4 شخصیت (پدر، مادر و دو بچه) را خلق کرد و بازیگرانی را برای ایفای نقش آنها استخدام کرد
این مجموعه را طراحی کرد – یک میز شام خانوادگی
عکسبرداری را انجام داد، که حداقل یک کار خسته کننده بود. بازیگران باید نقشهایشان را عالی بازی میکردند، زیرا ما فقط میتوانستیم این کار را در یک برداشت انجام دهیم
ما تصاویر، عکسها و دیگر عناصر گرافیکی را کنار هم قرار میدهیم
در نهایت، ما همه را از طریق یک راه حل سفارشی به حرکت در آوردیم (یک اسکرول ماوس شروع به تغییر فریم ها کرد)
نتیجه یک فضای گرم و دنج بود که در قالب یک صفحه وب بازآفرینی شد – یک مهمانی چای کلاسیک خانوادگی با مقداری کروسان، کیک و شیرینی که توسط برند ارائه شد.
ویژگی های بیشتر
علاوه بر ویژگی اصلی جلوه حرکتی، این سایت دارای ویژگی های زیر است:
کاتالوگ محصولات با منوهای فرعی;
صفحات محصول مستقل؛
اخبار و اطلاعیه های شرکت؛
فرم سفارش؛
مناقصه ها
فرصت های شغلی.
ویژگی های فنی:
طراحی سازگار با موبایل؛
پشتیبانی از چندین زبان؛
ماژول بازاریابی ایمیلی؛
کاتالوگ محصولات؛
فرم سفارش کیک و فرم سفارش شیرینی;
فرم پاسخ مناقصه؛
وبلاگ.