دانلود
[download id=”1529″]
دانلود
[download id=”1529″]
طراحی سایت تخصصی با ماهانیک ، ارائه دهنده طراحی سایت حرفه ای و اختصاصی با همراه سئوی سایت و مشاوره رایگان
طراحی سایت در دو دهه اخیر تغییرات زیادی کرده است. در این محتوا شما را با طراحی سایت تخصصی و ویژگیهای آن آشنا میکنیم
روزی روزگاری، ما وبسایتهای ثابت را با یک هدف ساده در ذهن طراحی میکردیم – نمایش استاتیک در وب.
اکنون، همه چیز در حال تغییر است:
امروزه این هدف بسیار جامع تر است.
وب سایت نقطه شروع یک استراتژی بازاریابی آنلاین است .
به همین دلیل است که باید مطابق با اهداف شما و مخاطبان هدف شما طراحی شود.
طراحی وب سایت استثنایی به معنای طراحی تجربه کاربری (UX) است
بسته به بودجه، نیازها و اندازه وب سایت شما – همیشه دو گزینه اصلی در طراحی وب سایت دارید .
شما می توانید یک الگو را انتخاب کنید و آن را سفارشی کنید، یا می توانید یک طرح را از ابتدا ایجاد کنید.
یک رویکرد پیشرفته برای طراحی سایت از ابتدا به عنوان رویکرد اول محتوا در طراحی UX نیز شناخته می شود که به زمان، مهارت و سرمایه گذاری بیشتری در تحقیق و توسعه بازار نیاز دارد.
علاوه بر تغییرات در روند طراحی و روش های بازاریابی، الزامات تجربه کاربر نیز تغییر کرده است.
امروزه یک وب سایت باید پویا باشد، به عبارت دیگر باید در یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) مانند وردپرس، جوملا و غیره توسعه یابد.
بنابراین، هر صفحه از سایت باید قالب طراحی شده بهینه خود را داشته باشد، به علاوه عناصر پویا مانند فید رسانه های اجتماعی، و صفحات پویا مانند صفحات وبلاگ ، صفحات محصول، VDP و غیره.
طراحی لوگو نقطه شروع برندسازی است.
علاوه بر اصالت، لوگو باید پیام برند شما را نیز منتقل کند.
قرار گرفتن لوگو در یک وب سایت تأثیری ناخودآگاه بر بازدیدکنندگان وب سایت دارد.
نکات کلیدی برای طراحی عالی لوگو و ثبات برند:
از رنگ های زیاد و سایه زدن در لوگوی خود اجتناب کنید.
یک لوگو باید پیامی را منتقل کند. همه لوگوها تصویر هستند، اما آنها تصاویری هستند که باید معنایی را به تصویر بکشند.
طراحی لوگو باید منحصر به فرد و اصلی باشد.
مقدار متن روی لوگو باید حداقل تا هیچ باشد.
لوگو و طراحی وب سایت شما باید مطابقت داشته باشند و مکمل یکدیگر باشند.
رنگ ها، سبک، صدای برند و پیام منحصر به فرد خود را به وضوح تعریف کنید و از آن در کل وب سایت و بازاریابی خود استفاده کنید.
یک متن توصیفی عمیق را در صفحات اصلی وب سایت خود فراموش کنید، مردم وقت خواندن آن را ندارند.
یک وب سایت باید مطابق با اهداف تجاری و بازاریابی توسعه یابد.
صفحه اصلی وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که به مزایای کلیدی ارائه شده توسط شما اشاره کند، چگونه می توانید به حل یک مشکل خاص کمک کنید، و چه چیزی شما را متفاوت و بهتر از رقیب خود می کند.
نکات کلیدی برای کپی و چیدمان وب سایت خوب
طرح وب سایت باید از رفتار طبیعی خواننده هنگام اسکن وب سایت پیروی کند.
مطالعات ردیابی چشم نشان می دهد که خوانندگان صفحات وب را از بالا به پایین و از چپ به راست اسکن می کنند که به عنوان الگوی F نیز شناخته می شود.
نکات کلیدی برای یک چیدمان خوب صفحه وب
وقتی صحبت از ناوبری استثنایی طراحی وب سایت می شود، یک قانون سرانگشتی این است که ساختار را تا حد امکان کم عمق کنید.
مسیریابی نباید عمیق تر از 3 سطح باشد.
نکات کلیدی برای ساختار صفحه و ناوبری
طراحی ریسپانسیو یا طراحی وب سایت سازگار با موبایل ، بخشی اجتناب ناپذیر از یک وب سایت است.
بسیاری از بازدیدکنندگان شما صفحات شما را از گوشی های هوشمند و تبلت ها مرور می کنند .
طراحی ریسپانسیو به این معنی است که صفحه وب قابلیت انطباق با اندازه های مختلف صفحه نمایش دستگاه را دارد.
نکات کلیدی برای طراحی وب سایت واکنش گرا و دسترسی
وبلاگ نویسی یک عامل کلیدی در یک استراتژی بازاریابی ورودی موفق است. نوشتن محتوای بسیار مرتبط، مفید و خاص صنعت برای پاسخ به سوالات اصلی کاربر و کمک به آموزش آنها مهم است. وبلاگ نویسی می تواند این کار را به گونه ای انجام دهد که سختگیرانه نباشد، یا یادآور پیشنهادهای فروش سنتی نباشد.
مطب های دندانپزشکی نیز مانند هر شرکت دیگری به طراحی سایت دندانپزشکی و وبلاگ نیاز دارند، و هدف قرار دادن بیماران بالقوه شما به این روش غیرفعال و آموزشی، آنها را تشویق می کند که هم با محتوای شما تعامل داشته باشند و هم به آن اعتماد کنند .
دستیابی به بیماران و آموزش آنها فقط نوک کوه یخ است. وقتی صحبت از اهمیت وبلاگ نویسی به میان می آید ، دلایل متعددی وجود دارد که چرا آنقدر محبوب است و بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوای همه است.
در اینجا همه دلایلی وجود دارد که چرا مطب دندانپزشکی شما باید بازاریابی محتوا را به این روش آموزشی بپذیرد ، و همه راه هایی که می تواند برای عمل شما مفید باشد.
وبلاگ نویسی یک هدف آموزشی قوی را دنبال می کند، اما بدون اینکه تلاش زیادی برای انجام این کار داشته باشد، اطلاعاتی را در مورد شرکت شما منتشر می کند.
نوشتن در مورد موضوعات خاص با جزئیات عالی راهی عالی برای نشان دادن به مخاطبان شما است که معتبر، مطلع هستید و می توانید دانش خود را به روشی قابل خواندن بیان کنید که به آنها در درک بهتر این زمینه کمک می کند.
اگر قصد دارید از محتوای نوشتاری برای برندسازی فعالیت خود استفاده کنید، باید یک برنامه ثابت داشته باشید تا همیشه در خط مقدم ذهن مخاطبان خود باشید.
این به شما کمک میکند تا نامی برای عمل خود بسازید، آن را در همه کانالها تبلیغ کنید، و همیشه محتوایی را ارائه دهید که روز به روز، هفته به هفته یا هر چند وقت یکبار تصمیم به انتشار کار خود دارید، اعتبار خود را افزایش میدهد.
این شاخه از بازاریابی درونگرا شما را در مقابل مخاطبان خود قرار می دهد بدون اینکه نیازی به پرداخت یک سنت برای توجه آنها باشد. اگر به اندازه کافی جذاب باشد، با آن درگیر می شوند و می خوانند.
اگر مطالبی را که بارها و بارها با هر وبلاگ جدید می خوانند دوست داشته باشند، و شما آن را بر اساس آن علامت گذاری کرده اید ، به دنبال مطالب بیشتر خواهند بود. اگر خوش شانس باشید، آن ها آن را برای دوستانتان تبلیغ می کنند و ممکن است شاهد هجوم ارجاع بیماران باشید.
دلیل شماره یک اینکه بیماران شما هر چیزی را گوگل می کنند چیست؟ اغلب اوقات، معمولاً بیمارانی که برای یک روش معمول یا جراحی دهان آماده می شوند، اطلاعات بسیار کمی در مورد موضوع دارند، حتی اگر اصلاً داشته باشند.
این یک فرصت عالی برای استفاده از یک حوزه دندانپزشکی است که ممکن است چندان شناخته شده نباشد یا با تعصب مبهم باشد، و تمام جزئیات را برای بیمارانی که ممکن است سعی در مطالعه در مورد آن داشته باشند روشن کند.
این کار نه تنها همانطور که در بالا ذکر کردیم برای آموزش بیماران شما کار می کند، بلکه بستری بهینه برای ایجاد اعتبار و اعتبار آنلاین برای خود فراهم می کند .
اگر بیماران ببینند که شما نه تنها می توانید به سؤالات آنها پاسخ دهید و توضیح دهید که چه انتظاراتی باید داشته باشند، بلکه در این زمینه نیز تخصص دارید و می توانید با همان دقت با آنها رفتار کنید، این شروع به هموار کردن راه برای یک رابطه قابل اعتماد خواهد کرد.
برای انجام این کار به بهترین شکل ممکن، باید برای شناسایی مناطقی که ممکن است به صورت آنلاین کمتر محبوب هستند، تلاش کنید، اما هنوز اغلب در حال تحقیق هستند.
میتوانید از ابزارهای تحقیق رقابتی استفاده کنید تا دقیقاً بفهمید مشتریان بالقوه شما دقیقاً به دنبال چه چیزی هستند، مناطقی را با حجم بالای سؤالات و پاسخهای کمی شناسایی کنید و مطمئن شوید که محتوای قوی متناسب با آن نیاز مینویسید.
برقراری ارتباط و ایجاد رابطه بر اساس احساسات قوی اعتماد بسیار آسان تر است . اعتماد کامل بیماران به شما باید هدف اصلی عمل شما باشد و به تعیین موفقیت آن کمک خواهد کرد.
اگر وبلاگ نویسی شما به درستی انجام شود، ممکن است بیماران حتی قبل از اینکه وارد بخش پذیرش شوند یا شما را ملاقات کنند، با شما احساس راحتی کنند. این البته از طریق نوشتن مطالب دقیق و مرتبط انجام می شود.
با وبلاگ نویسی می توانید به منبع اصلی اطلاعات و آرامش تبدیل شوید. اگر بارها و بارها به آنها ثابت کنید که می توانید با اطمینان به سؤالات آنها پاسخ دهید، منبع قابل اعتمادی باشید و با سؤالات یا نگرانی هایی که ممکن است داشته باشند صحبت کنید، آنها یاد خواهند گرفت که می توانند با جدیدترین سؤالات خود به شما مراجعه کنند.
با این حال، این رابطه و سطح اعتماد یک شبه ایجاد نمی شود. به همین دلیل است که وبلاگ نویسی مداوم و تعهد به آن کلیدی است و بخش مهمی از یک استراتژی وبلاگ نویسی سالم و بازاریابی محتوا است.
به جای اینکه بیماران شما به اولین وب سایتی مراجعه کنند که به نظر می رسد تا حدودی نگرانی های آنها را بیان می کند، آنها می دانند که می توانند برای هر یک از نیازهای خود از وب سایت شما بازدید کنند. این ما را مستقیماً به مزیت بعدی خود یعنی داشتن یک وبلاگ عالی برای تمرین شما هدایت می کند.
با محتوای معتبرتر بازدیدکنندگان بیشتری می آید. اینجاست که ارزش واقعی محتوای مرتبط واقعاً در تولید سرنخ شما تأثیر میگذارد و تعداد بیماران جدیدی را که میتوانید جذب و بسته کنید، تعیین میکند .
بازدیدکنندگان بیشتر مستقیماً با سرنخ های بیشتر برابری نمی کند، اما همبستگی وجود دارد. حلقه مفقوده بین مراجعه بیماران به وبسایت شما و ترک قبل از تبدیل، و اینکه بیماران از سایت شما بازدید میکنند و تصمیم میگیرند که میخواهند بیمار شوند، تنها در کیفیت ایجاد محتوای شما نهفته است .
اگر در توضیح خود، پاسخ دادن به سؤالات آنها، صحبت کردن با آنها با زبان و اصطلاحاتی که استفاده می کنند ، و ترک اصطلاحات بی فایده و گیج کننده دندانپزشکی در اتاق کارکنان، به خوبی انجام دهید، شانس خود را برای بستن بیمار جدید افزایش خواهید داد. .
پتانسیل افزایش تعامل با وب سایت شما و زمان صرف شده در صفحه شما باید انگیزه کافی برای صرف زمان مناسب برای توسعه یک استراتژی محتوا باشد که بر سود مستقیم بیماران بالقوه و معرفی خود به عنوان بهترین گزینه متمرکز باشد.
گذشته از همه اینها؛ بازاریابی درونگرا این نیست که از خود بپرسید چگونه می توانید به مشتریان بالقوه خود برسید و آنها را تبدیل کنید، بلکه این نیست که بپرسید چگونه می توانید به عنوان بهترین و مناسب ترین گزینه برای نیازهای فعلی مشتری خود معرفی شوید.
در نظر گرفتن همه اینها به این معنی است که وب سایت و محتوای شما باید کاملاً متناسب با جمعیت هدف شما باشد ، و هر آنچه که آنها ممکن است به دنبال آن باشند، بر اساس تحقیقاتی که شما انجام داده اید، باشد.
البته منظور ما از حسن شهرت است. وقتی وبلاگ های شما سخت کار می کنند تا بیماران را به مفیدترین راه های ممکن مورد خطاب قرار دهند، به طور مستمر به سؤالات آنها به شکل شفاف پاسخ دهند، و کمک های واقعی مفیدی به آنها ارائه کنند، به راحتی شما را به عنوان یک متخصص برجسته در این زمینه معرفی می کند. هیچ چیز خیلی نامردی برای داشتن این نوع شهرت وجود ندارد.
البته، به آسانی نمی توان شهرت آنقدر قوی و برتر از منطقه خود ایجاد کرد. رسیدن به این نقطه به زمان، منابع، تجدید نظر و تعهد نیاز دارد.
سعی کنید یک برنامه وبلاگ را با موضوعاتی که از قبل تحقیق و تهیه شده است، تمسخر کنید تا مطمئن شوید که این شهرت می تواند متعلق به خود شما باشد، و در معرض تصرف سایر روش ها در منطقه اطراف قرار نگیرد. صنعت دندانپزشکی رقابتی است و مهم است که از بازی جلوتر باشیم.
برخی از مشتریان بالقوه که صرفاً در جستجوی پاسخ در وب هستند، ممکن است در آن زمان خاص قصد جستجوی یک مطب جدید دندانپزشکی را نداشته باشند و هیچ تصوری از این که یک بیمار بالقوه هستند، نداشته باشند.
با داشتن سئوی قوی و ارائه پاسخهای مدون به سوالات، احتمالی که بیگناه به دنبال پاسخها میگردد ممکن است در وبسایت شما بیفتد و واقعاً آنچه را که ارائه میدهید دوست داشته باشد. اگر بتوانید به طور دقیق و کامل به همه نگرانی هایی که باید حل شود و هر سؤالی که ممکن است داشته باشد پاسخ دهید، جلب علاقه بسیار آسان است.
تبدیل ها زمانی اتفاق می افتد که شما معتبر، دقیق و دقیق باشید. اگر بتوانید همه این موارد را داشته باشید، بازدیدکنندگان ارگانیک شما از طریق جادوی جستجوی کلمات کلیدی برای شما به ارمغان آورده اند، می توانند به راحتی تبدیل شوند.
همچنین زمانی که چیز مفیدی در محتوای خود داشته باشید که به آنها در برداشتن گام نهایی کمک می کند، احتمال بیشتری وجود دارد که تبدیل شوند – من در مورد دعوت به اقدامات صحبت می کنم !
CTAهایی که مفید، مرتبط هستند، از زبان عمل گرا استفاده می کنند و به صورت استراتژیک قرار می گیرند، می توانند واقعا به استراتژی شما کمک کنند و حتی هدف و جهت بیشتری به محتوای شما بدهند.
فرض کنید وبلاگ شما بر آموزش بیماران در مورد علائم و نشانه های بیماری لثه متمرکز است. در پایان وبلاگ، چند گزینه برای نحوه رویکرد جذب بیمار جدید دارید.
شما میتوانید یک CTA داشته باشید که به آنها اجازه میدهد کتاب الکترونیکی یا سایر مطالب آموزشی را دانلود کنند که همه چیزهایی را که درباره بیماری لثه باید بدانند را با جزئیات توضیح میدهد تا بتوانند تحقیقات خود را بیشتر کنند.
از اینجا، میتوانید اطلاعات تماس آنها را در ازای دریافت منبع بازیابی کنید، بنابراین بتوانید با آنها در ارتباط باشید و یک سرنخ واجد شرایط دریافت کنید .
CTA شما همچنین می تواند بسیار ساده تر باشد و همچنان بسیار موثر باشد. در پایان وبلاگ، افزودن دکمهای با رنگ روشن که در مقابل صفحه با چیزی عملگرا و ساده مانند «رزرو یک قرار ملاقات» یا «تماس با ما» متمایز میشود، میتواند بسیار کمک کند.
این دکمهها میتوانند مشتریان بالقوه شما را تشویق به برداشتن گام بعدی کنند و فرصتی آسان برای انجام این کار بدون نیاز به اعمال فشار بر آنها فراهم میکنند. برای اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید
انتشارات مطبوعاتی و وبلاگ ها اکنون می توانند با یکدیگر منحصر به فرد باشند. وبلاگ شما به همان اندازه که می تواند هدف آموزنده بودن را داشته باشد، می تواند برای تمرین شما مفید باشد.
این می تواند باعث ایجاد اعتبار بیشتر در این زمینه و برای تمرین شما شود. ارائه اعلانها و پیشرفتهای صنعت اعتبار بیشتری را برای فعالیت شما ایجاد میکند، ثابت میکند که به آموزش مشتریان بالقوهتان علاقه دارید ، و محتوای بیپایانی برای نوشتن و گنجاندن در استراتژی خود در اختیار شما قرار میدهد!
بهترین راه برای انجام این کار این است که دائماً در مورد پیشرفتهای جدید در حوزه خود مطالعه کنید، روندها را تماشا کنید و همه این موارد را تا جایی که میتوانید در آغوش بگیرید.
بیماران معمولاً در انتخاب خدمات دندانپزشکی به دلیل دو چیز بلاتکلیف هستند:
یکی، آنها شخصاً شما را نمی شناسند و به مهارت های شما شک دارند و دوم، شما رقبای زیادی دارید که برای جلب توجه آنها رقابت می کنند. پس چگونه می توانید این دو مشکل را حل کنید؟
گنجاندن یک صفحه “درباره” جدید در طراحی سایت دندانپزشکی به بیماران احتمالی شما اطلاعات بیشتری در مورد خود و عمل شما خواهد داد. با معرفی خود به عنوان یک دندانپزشک متخصص، مردم راحت تر به شما در رسیدگی به سلامت دهان خود اعتماد خواهند کرد.
به طور خاص در هر صنعت پزشکی، بیماران اغلب برای گرفتن قرار ملاقات یا حضور در آنها مردد هستند (گاهی اوقات حتی می ترسند). مهم است که در هنگام طراحی وب سایت خود به این موضوع توجه کنید!
هنگامی که یک بیمار وب سایت شما را پیدا می کند، شما می خواهید که او یک تجربه آسان و لذت بخش داشته باشد، که نشان می دهد هنگام بازدید از مطب دندانپزشکی شما می تواند همان تجربه را داشته باشد.
هر دندانپزشکی میخواهد تجربهای بدون دردسر و بدون دردسر ارائه دهد که بیماران را در هنگام خروج خوشحال، خندان و بیخیال کند. طراحی وب دندانپزشکی کاملاً سفارشی می تواند توجه بیماران شما را جلب کند و زمانی که بیماران قبل از ملاقات حضوری شما را به صورت آنلاین ملاقات می کنند، این تجربه را ارائه می دهد.
وقتی طراحی وب تازه و شهودی دارید، افراد بیشتری خواهند بود که می توانند با شما تماس بگیرند و با شما تماس بگیرند. سرنخ های جدید به راحتی می توانند در هر زمان و هر مکان قرار ملاقات بگذارند.
با اجرای طراحی وب سایت دندانپزشکی، به اهداف خود دست یابید و عمل خود را با بیماران بیشتری رشد دهید. یک طراحی خوب یک تجربه کاربری تعاملی را ارائه میدهد که برای جذب افراد جدید و افزایش تعداد بیمارانی که در مطب خود دارید طراحی شده است. مطالعه بیشتر
روزهایی که مردم دفترچه تلفن یا Yellow Pages خود را برای جستجوی خدمات دندانپزشکی دست می گیرند، گذشته است. در نسل امروزی تقریباً همه چیز به صورت آنلاین انجام می شود.
به همین دلیل است که داشتن یک طراحی وب سایت دندانپزشکی به مطب شما این فرصت را می دهد که به طور مجازی 24/7 “باز” باشد. طرح شما میتواند شامل یک برنامه زمانبندی، فرم تماس، و همچنین پرسشهای متداول باشد تا شما همیشه با بیماران در ارتباط باشید و بتوانید به سؤالات آنها پاسخ دهید، حتی اگر آنها به طور فیزیکی تماس نمیگیرند یا به مطب شما مراجعه نمیکنند.
اگر مطب دندانپزشکی شما به یک وبسایت جدید خیرهکننده نیاز دارد که مشتریان را جذب کند، نمونههای زیر را برای ایدههایی در مورد چگونگی متمایز کردن وبسایت خود بررسی کنید.
هنگامی که شما به خدمات اورژانس دندانپزشکی نیاز دارید، این احتمال وجود دارد که شما فقط به دنبال نزدیکترین مطب دندانپزشکی خود باشید. از سوی دیگر، اگر به دنبال انجام یک عمل زیبایی شناسی پیچیده مانند روکش یا ایمپلنت دندان هستید، احتمالاً کمی تحقیقات بیشتری را برای یافتن عمل دندانپزشکی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، انجام خواهید داد.
در هر صورت، طراحی سایت دندانپزشکی عالی می تواند به شما کمک کند تا بیماران جدید را از کیفیت خدمات خود مطمئن کنید، اما همچنین تمام اطلاعات کلیدی را که ممکن است برای آنها مفید باشد، ارائه دهد. در نهایت، طراحی وب خوب به ظاهر وب سایت شما نیز مربوط می شود: یک وب سایت زشت و قدیمی دقیقاً اعتماد بیماران بالقوه را القا نمی کند.
در اینجا چند نمونه فوق العاده از وب سایت های دندانپزشکی وجود دارد که باید از آنها یاد بگیرید.
البته، صنعت دندانپزشکی پر زرق و برق ترین یا خلاق ترین زمینه برای برتری در بازاریابی دیجیتال نیست. حقیقت این است که احتمالاً می توانید یک وب سایت نسبتاً موفق با یک سازنده وب سایت ساده مانند Wix یا Shopify یا حتی با سفارشی کردن یک تم وردپرس ایجاد کنید.
همانطور که گفته شد، طراحی ساده وب سایت به معنای نادیده گرفتن جنبه های مهم مانند بهینه سازی موتورهای جستجو (استفاده از کلمات کلیدی مناسب و بهینه سازی های فنی که به رتبه بندی خوب وب سایت شما کمک می کند) نیست. این همچنین به معنای سازماندهی اطلاعات در وب سایت شما به وضوح و در دسترس، با در نظر گرفتن کاربر نهایی است.
اگر یک اورژانس دندانپزشکی شما را مجبور به رفتن به یک مطب دندانپزشکی بداخلاق کرد، مطمئناً می توانید از جذابیت یک مطب دندانپزشکی با ظاهر حرفه ای قدردانی کنید .
صفحه اصلی این مطب دندانپزشکی مستقر در واشنگتن شامل یک عکس تمام صفحه از پذیرش و اتاق انتظار آنها است که بلافاصله حس حرفه ای بودن را نشان می دهد. آنها همچنین لوگوی دندانی خود را کاملاً برجسته نشان می دهند که تصویر برند قوی تری ایجاد می کند.
با اسکرول کردن به پایین میتوانید اطلاعات بیشتری در مورد DDS سر، و انواع روشهایی که میتوانید در اینجا انجام دهید، از جمله کانالهای ریشه و تاجهای همان روز پیدا کنید.
این منوی وب سایت وردپرس برای پیمایش بسیار آسان است و شامل اطلاعات مفیدی مانند مقالات آموزش بیمار است. از سوی دیگر، آنها همچنین دارای یک درگاه پرداخت آنلاین و قرار ملاقات ساده و ساده هستند که قابل مشاهده است، به طوری که بازدیدکنندگان وب سایت به راحتی می توانند قرار ملاقات بگذارند .
اگر به یک راهنمای مختصر در مورد اینکه وب سایت دندانپزشکی شما باید شامل چه نوع اطلاعاتی باشد و چگونه ممکن است بخواهید آن ها را گروه بندی کنید نیاز دارید، وب سایت زیر نمونه ای عالی برای بررسی است.
بازدیدکنندگان وبسایت با ورود به صفحه اصلی خود، ابتدا با عکسهای باکیفیت جذب میشوند و به سرعت اطلاعات کلیدی که باید در مورد این عمل بدانند در اختیار آنها قرار میگیرد.
محدوده خدمات آنها به روشی کاربرپسند ارائه می شود (به عنوان مثال به جای نوشتن فقط “دندانپزشکی ایمپلنت” این ناحیه با نقطه درد شخصی خریدار ارائه می شود: “من یک دندان از دست داده ام.”).
در پایان صفحه، آنها همچنین برخی از نظرات بیماران را درج کردند که برای بازاریابی دندانپزشکی بسیار مهم هستند . خدمات دیگری وجود دارد که ممکن است بخواهید از شک و تردید بهره مند شوید، اما تبلیغات شفاهی برای متخصصان مراقبت های بهداشتی کاملاً حیاتی است.
با نحوه ایجاد یک صفحه فرود با کارایی بالا با الگوهای وب آشنا شوید
رفتن به دندانپزشک می تواند ترسناک باشد. در حالی که میخواهید به بیماران بالقوه اطمینان دهید که بهترین مراقبتهای ممکن را دریافت خواهند کرد، یک وبسایت دندانپزشکی عالی میتواند با ارائه یک وبسایت سرگرمکنندهتر، کمی از اضطراب ناشی از مراجعه به دندانپزشک را تسکین دهد. در اینجا چند نمونه وجود دارد که دقیقاً این کار را انجام می دهند.
شعار این مطب دندانپزشکی نیویورک “به دندانپزشک نگاه کنید” است و مطمئناً اولین برداشت عالی است . صفحه اصلی یک کلیپ کوتاه از مردی را نشان می دهد که دندان هایش را مسواک می زند و سپس با اطمینان وارد مطب دندانپزشکی می شود و روی صندلی می نشیند.
حتی میبینید که تکهای از کار در حال انجام است (نظر غیرکارشناسانه من این است که این یک روش تمیز کردن ساده است)، که مرد به همان اندازه راحت به نظر میرسد.
به طور کلی تیم طراحی پشت این وبسایت کار درخشانی انجام داد: طراحی وب تمیز و مدرن است و تصاویر سرگرمکننده و منحصربهفرد هستند (مطمئناً مانند عکسهای استوک خستهکنندهای که هزاران بار دیدهاید احساس نمیشوند).
خدمات بازاریابی پشت نسخه موجود در این وب سایت نیز شایسته حمایت است. این سرگرم کننده، منحصر به فرد است و با مشتریان بالقوه به روشی در دسترس و دوستانه صحبت می کند.
انتظار دارید یک دندانپزشک خانوادگی با عکسهای خندان از چند نسل دندانپزشک به شما خوشامد بگوید – این دقیقاً همان روشی است که این وبسایت عالی دندانپزشکی یک پیچ و تاب سرگرمکننده ارائه میدهد.
اولین چیزی که می بینید یک ویدیوی بسیار آینده نگرانه از خدمات دندانپزشکی با استفاده از فناوری پیشرفته (مثلا لیزر) است. یک یادداشت شخصی تر توسط افراد خندان در تعامل با کارکنان دندانپزشکی دوستانه ارائه می شود.
بخش نظرات مشتریان آنها نیز عالی است . جدای از نقل قولهای مرسوم مشتریان خوشحال، آنها همچنین ویدیویی از مشتری در مورد نحوه برخورد خدمات با اورژانس دندانپزشکی پسرش را نیز گنجانده بودند.
ایجاد ویدیوهای گواهی یک چیز عالی برای افزودن به استراتژی بازاریابی شما است، زیرا این امر کمک می کند تا داستان شخصی تری در مورد تجربه بیماران خود بیان کنید و بیشتر به بیماران آینده نگر از کیفیت خدمات خود اطمینان دهید.
یک رویکرد شخصی به مراقبت از دندان نشان دهید
چه از فناوری پیشرفته در روش های خود استفاده کنید و چه تجربه ای بسیار شخصی برای هر مشتری جدید ارائه دهید، طراحی وب سایت دندانپزشکی سفارشی می تواند به بیماران آینده نگر نشان دهد که شما یک پیشنهاد منحصر به فرد دارید .
هنگامی که برای اولین بار به برنامه ریزی وب سایت جدید خود می پردازید، اینجا جایی است که ممکن است بخواهید از کمک یک آژانس برندینگ یا بازاریابی استفاده کنید تا به شما کمک کند جنبه های خاص پیشنهاد خود را مشخص کنید، یا اینکه چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند.
با ورود به صفحه اصلی این وب سایت، ممکن است در ابتدا تعجب کنید که آیا به طور تصادفی با یک وب سایت شرکت بازاریابی دیجیتال برخورد کرده اید یا خیر. این فوقالعاده مدرن، خلاقانه و بدون دردسر است .
خوشبختانه، لازم نیست برای مدت طولانی در تاریکی باشید، زیرا ارزش پیشنهادی آنها: “Dentistry Redesigned” به طور برجسته نشان داده شده است.
صفحه فرود ساده است: شامل لیستی از خدمات و برخی از نظرات بیماران است که متعلق به چند شرکت مشهور جهانی است. بقیه طراحی وب ساده و در عین حال خیره کننده با عکس های با کیفیت بالا و پالت رنگی بی عیب و نقص است که تصویر برند مد روز را تقویت می کند.
البته، شما انتظار دارید که کسبوکاری مانند این در رسانههای اجتماعی حضور قوی داشته باشد و آنها ناامید نمیشوند. نمایه اینستاگرام آنها به وب سایت پیوند داده شده است و حاوی طیف وسیعی از پست های سرگرم کننده است: از قبل و بعد از دندانپزشکی گرفته تا عکس های زیبای داخلی، کارکنان خندان و حتی برخی از تصاویر و آثار هنری.
آنها رسانه های اجتماعی خود را در زمان کووید نیز مرتبط نگه می دارند: به عنوان مثال، قطعه هایی از بنیانگذار جنیفر پلاتنیک DMD وجود دارد که در مورد چگونگی مقابله با خطرات این حرفه در طول همه گیری همه گیر صحبت می کند.
بدون بررسی اطلاعات تماس آنها، بلافاصله متوجه خواهید شد که این طراحی وب سایت متعلق به یک مطب دندانپزشکی در کالیفرنیا است.
به جای تصاویر معمولی، این ون هیپی آرام و درختان نخل اطراف آن مطمئناً حس آرامشی را القا می کند که واقعاً انتظار ندارید در بیشتر وب سایت های دندانپزشکی پیدا کنید.
همه عناصر طراحی در این وبسایت این تصویر سرگرمکننده و جوانکننده برند را تکمیل میکنند : از تایپوگرافی عجیب و غریب گرفته تا پالت رنگ آبی و نارنجی تازه، این وبسایت مطمئناً برای ایجاد یک تأثیر اولیه قوی طراحی شده است.
آنها همچنین یک پیشنهاد ویژه جالب برای بیماران جدید دارند (60 دلار برای معاینه جامع دندانپزشکی، اشعه ایکس و تمیز کردن)، که یک راه جالب برای حضور بیماران بالقوه است.
سئوی محلی برای کسبوکارهای آجری ضروری است، زیرا افرادی که به دنبال کسبوکار نزدیک هستند، بیشتر از آنهایی که یک کلمه کلیدی تصادفی را تایپ میکنند و به دنبال نتایج جستجوی منطبق هستند، از آن بازدید میکنند.
در واقع، تحقیقات گوگل نشان می دهد که 76 درصد از افرادی که یک جستجوی محلی تلفن همراه انجام می دهند در عرض 24 ساعت از کسب و کار بازدید می کنند.
بنابراین چه معنایی برای وب سایت دندانپزشکی شما دارد؟ دو نکته کلیدی: مطمئن شوید که وب سایت شما برای موتورهای جستجو برای نتایج محلی بهینه شده است . و در مرحله دوم، یک نسخه موبایل از وب سایت خود ایجاد کنید.
اگر «دندانپزشک شیکاگو» را جستجو کنید، این وبسایت احتمالاً یکی از اولینهایی خواهد بود که در نتایج جستجوی شما ظاهر میشود. و وقتی روی وب سایت کلیک می کنید، بلافاصله می توانید ببینید که چرا این یک نمونه عالی از بازاریابی اینترنتی است .
صفحه فرود آنها حاوی عکسی از افق شیکاگو و عنوان: “دندانپزشکی مدرن در قلب شیکاگو” است. آنها همچنین شماره تلفن دو دفتر را به راحتی قابل مشاهده هستند، به طوری که هر کسی که به دنبال گرفتن یک قرار سریع است می تواند این کار را بدون دردسر انجام دهد.
از جمله نام شرکت خود، این کسبوکار با تبدیل موقعیت فیزیکی خود به نقطه کانونی استراتژی بازاریابی خود، حضور آنلاین قوی خود را حفظ میکند : آنها در مرکز شهر واقع شدهاند و دو دفتر دارند، که انتخابی عالی برای افراد تجاری است که زمان زیادی در این زمینه ندارند. دستانشان برای ملاقات با دندانپزشک
یکی دیگر از راههای موثرتر کردن بازاریابی آنلاین، تمرکز بر روی یک حوزه عملی خاص است . این ارتودنتیست های بوستون یک وب سایت دوست داشتنی دارند که یک تجربه وب سایت منحصر به فرد را ارائه می دهد و به مجموعه خاصی از بیماران پاسخ می دهد.
طراحی حرکتی ساده باعث می شود بازدیدکنندگان وب سایت بخواهند به اندازه کافی در صفحه اصلی خود بمانند تا عکس های چشمگیر قبل و بعد از بیماران ارتودنسی خود را ببینند. اگرچه عکسها کیفیت بالایی ندارند، اما حسی واقعی دارند که به خوبی کار میکند، همراه با عکسهای حرفهای از DMDهای سر و دفاترشان.
مطب دندانپزشکی شما مراقبت و خدمات با کیفیتی را به بیماران ارائه می دهد. با این حال، از آنجایی که افراد بیشتری جستجوی آنلاین خود را برای پزشکان شروع می کنند، نه تنها ارائه خدمات استثنایی بلکه مدیریت یک استراتژی بازاریابی آنلاین رقابتی برای مطب دندانپزشکی شما بسیار مهم است.
آیا آماده استفاده از طراحی سایت دندانپزشکی و بازاریابی اینترنتی دندانپزشکی برای رشد مرکز خود و کمک به بیماران بیشتر هستید؟
ماهانیک می تواند کمک کند. با متشکل از متخصصان بازاریابی دیجیتال، به علاوه چندین دهه تجربه در بازاریابی وب دندانپزشکی، ما استعداد (و تخصص) را داریم که حرفه شما را تبلیغ کنیم و حضور آنلاین آن را بهبود بخشیم و به شما کمک کنیم بیماران وفادار جدید را جذب کرده و آنها را جذب کنید.
با ماهانیک به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با شماره های سایت ارتباط برقرار کنید تا یک پیشنهاد سفارشی برای مطب خود دریافت کنید!
با بازاریابی سئوی دندانپزشکی بیماران بیشتری را جذب کنید
من می خواهم بیشتر یاد بگیرم
بازاریابی اینترنتی یک اصطلاح گسترده است که بسیاری از استراتژی های آنلاین مختلف را توصیف می کند، که همه آنها می توانند برای کسب و کار شما مفید باشند. اگر به استفاده از بازاریابی آنلاین برای دندانپزشکان فکر می کنید، برای مطب شما ضروری است که موثرترین استراتژی ها را اتخاذ کنید.
این پنج استراتژی بازاریابی سئوی دندانپزشکی برخی از موثرترین و نقطه شروع عالی برای هر عمل دندانپزشکی هستند.
هنگامی که یک سایت آموزنده و با طراحی خوب دارید، باید مطمئن شوید که بیماران بالقوه شما می توانند آن را پیدا کنند. بهترین راه برای انجام این کار ، بهینه سازی موتورهای جستجو یا SEO، یک استراتژی ضروری برای بازاریابی سئوی دندانپزشکی است.
همانطور که در بالا ذکر کردیم، بسیاری از افراد دندانپزشکان را در موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا می کنند.
در گوگل دندانپزشکان نزدیک من را جستجو کنید
سئو برای دندانپزشکان شامل بهینه سازی وب سایت شما برای کلمات و عباراتی است که افراد جستجو می کنند به طوری که سایت مطب شما در نتایج ظاهر شود و رتبه بالاتری نسبت به رقبای شما کسب کند.
سئو همچنین شامل افزایش شهرت سایت شما به صورت آنلاین از طریق ایجاد روابط با سایت های خبری، وبلاگ های صنعتی و سایر نشریات معتبر است. موتورهای جستجو می خواهند بهترین نتایج ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهند و ایجاد لینک از سایت های معتبر نشان می دهد که شما به همان اندازه قابل اعتماد هستید.
آیا می خواهید با یک متخصص صحبت کنید؟ با ماهانیک تماس بگیرید
سایت شما باید اطلاعات اولیه مانند آدرس، اطلاعات تماس و خدمات شما را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد.
اما فراتر از آن، میتوانید از بازاریابی محتوا نیز استفاده کنید تا سایت خود را به یک منبع مفید برای بیماران بالقوه تبدیل کنید. بسیاری از مردم در مورد مراقبت از دندان سؤالاتی دارند، و به عنوان یک متخصص در این موضوع، می توانید مقالات، پست های وبلاگ و سایر محتوای آنلاین برای پاسخ به این سؤالات و رفع نگرانی های رایج بنویسید.
این به بازدیدکنندگان نشان می دهد که شما منبع اطلاعاتی قابل اعتمادی هستید.
به علاوه، وقتی محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه می کنید، می تواند بازدیدکنندگان جدیدی را نیز به سایت شما بیاورد. و اگر این بازدیدکنندگان به یک دندانپزشک جدید نیاز دارند، ارائه اطلاعات مفید به آنها راهی عالی برای نشان دادن اینکه شما دندانپزشک مناسبی برای آنها هستید است.
به همین دلیل هوشمندانه است که بازاریابی محتوا را در برنامه بازاریابی اینترنتی دندانپزشکی خود قرار دهید.
همه بازدیدکنندگان سایت شما در اولین باری که از سایت بازدید می کنند آماده نیستند که قرار ملاقات بگذارند. اما اگر آنها را تشویق به ثبت نام در خبرنامه ایمیلی کردید، می توانید تا زمانی که آنها ثبت نام کنند با آنها در تماس باشید.
به همین دلیل است که بسیاری از استراتژی های بازاریابی وب سایت دندانپزشکی شامل ایمیل مارکتینگ می شود.
ارسال خبرنامه های مفید به طور منظم تضمین می کند که بیماران بالقوه شما عمل شما را فراموش نخواهند کرد. سپس، زمانی که زمان برنامه ریزی برای معاینه فرا می رسد، از قبل می دانند با چه کسی تماس بگیرند.
بازاریابی ایمیلی همچنین برای یادآوری به بیماران فعلی شما برای برنامه ریزی قرار ملاقات مفید است. تنظیم یادآورهای خودکار یک راه عالی برای اطمینان از فراموش نشدن آنها است، و افزودن پیوندهایی به اطلاعات تماس شما این فرآیند را سریع و آسان می کند.
وب سایت شما خانه آنلاین مطب دندانپزشکی شما است و اغلب اولین فرصت شما برای تأثیرگذاری بر روی یک بیمار بالقوه است. این بدان معناست که سایت شما باید کیفیت عمل شما را به طور دقیق منعکس کند.
اگر سایت شما حرفه ای به نظر نمی رسد یا یافتن اطلاعات مورد نظر برای بازدیدکنندگان دشوار است، این بازدیدکنندگان به نتایج جستجو باز می گردند و گزینه دیگری را انتخاب می کنند – به احتمال زیاد یکی از رقبای شما.
هنگام طراحی یک وب سایت برای مطب دندانپزشکی ، چند بهترین روش وجود دارد که باید در نظر داشته باشید ، اما وقتی نوبت به آن می رسد، سایت شما یک عملکرد اصلی را انجام می دهد: به بازدیدکنندگان نشان دهید که دندانپزشک مناسبی برای آنها هستید.
اگرچه بسیاری از مطب های دندانپزشکی در رسانه های اجتماعی فعال نیستند، بازاریابی رسانه های اجتماعی برای دندانپزشکان بسیار موثر است. پلتفرم هایی مانند فیس بوک و توییتر به شما این امکان را می دهند که با مخاطبان خود در سطح شخصی تری ارتباط برقرار کنید.
می توانید از آنها برای به اشتراک گذاشتن نکات مفید، اخبار شرکت و عکس های تیم خود استفاده کنید. حتی بهتر از آن، می توانید با فالوورهای خود تعامل داشته باشید و با آنها ارتباط برقرار کنید تا بیماران جدید و تکراری را تشویق کنید.
با تعداد زیادی از افراد فعال در رسانه های اجتماعی، این بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی آنلاین دندانپزشکی است.
امروزه اکثر مصرف کنندگان به اینترنت روی می آورند تا گزینه های خود را برای تقریباً همه چیز از جمله دندانپزشکان تحقیق کنند.
در بیشتر موارد، افرادی که به دنبال دندانپزشک جدید هستند، با جستجوی «دندانپزشکان در [شهر]» در موتور جستجویی مانند Google شروع میکنند.
آنها در میان گزینههای خود پیمایش میکنند، روی سایتهایی که به نظر میرسد نیازهایشان را برآورده میکنند، کلیک میکنند و به دنبال اطلاعات اضافی برای تعیین بهترین گزینه میگردند.
بازاریابی اینترنتی دندانپزشکی بهترین راه برای اطمینان از اینکه مطب شما همان چیزی است که آنها به آن می گویند
بیماران بالقوه شما زمانی که می خواهند دندانپزشک جدیدی پیدا کنند به اینترنت مراجعه می کنند و بازاریابی اینترنتی بهترین راه برای اطمینان از اینکه آنها به راحتی می توانند مطب شما را پیدا کنند است.
اگر علاقه مند به ایجاد یک استراتژی بازاریابی آنلاین برای مرکز دندانپزشکی خود هستید، ماهانیک می تواند به شما کمک کند.
ما با مشتریان زیادی کار کردهایم و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی موفقی را برای همه آنها ایجاد کردهایم – و همین کار را برای شما انجام خواهیم داد. . مطالعه بیشتر
آیا وب سایت دندانپزشکی خود را برای موفقیت آماده می کنید؟
در زیر چند نکته برای کمک به آمادگی برای سال پیش رو آورده شده است. با انجام کارهای ساده و تعیین اهداف SMART قابل دستیابی، می توانید بفهمید که طراحی سایت دندانپزشکی شما چقدر می تواند موفق باشد.
دندانپزشکان ما که طراحی سایت دندانپزشکی مناسبی دارند و همچنین به طور منظم وب سایت خود را به روز می کنند و دستاوردهای آن را نظارت می کنند، بازده فوق العاده ای در سرمایه گذاری خود ایجاد می کنند.
در گوگل جستجو کنید و ببینید که چگونه وب سایت دندانپزشکی شما برای کلمات کلیدی مختلف به راحتی پیدا می شود. آنها باید شامل درمان های دندانپزشکی و خدماتی باشد که شما ارائه می دهید.
اگر وبسایت شما برای این خدمات یافت نمیشود یا در فهرستهای ارگانیک Google پایین هستید، پس اولین هدف هوشمند خود را در جایی که میخواهید در فهرست قرار بگیرید تعیین کنید و برای کمک با طراح وب یا متخصص سئوی دندانپزشکی خود تماس بگیرید. به راحتی پیدا شدن، ترافیک بیشتری را به وب سایت دندانپزشکی شما هدایت می کند.
دندانپزشکان همیشه به بیماران خود در مورد اهمیت حفظ سلامت دهان و دندان و تمیز کردن دندان های خود حداقل دو بار در روز آموزش می دهند. ما می دانیم که مراجعه منظم به دندانپزشک یا متخصص بهداشت، دندان ها، لثه ها و دهان ما را از نظر هرگونه مشکل احتمالی بررسی می کند و انجام این کار مهم است.
دندانپزشکان باید همین کار را با وب سایت دندانپزشکی خود انجام دهند. دومین هدف SMART شما این است که اطمینان حاصل کنید که با آژانس بازاریابی دندانپزشکی خود یک تعمیر ماهانه وب یا برنامه توسعه دارید .
این اطمینان حاصل می کند که وب سایت شما نه تنها آنطور که باید کار می کند و کار می کند، بلکه کاملاً مطابق و به روز است.
Google Analytics یک برنامه آماری عالی است. مطمئن شوید که تمام صفحات وب سایت دندانپزشکی شما در حال ثبت هستند. طراح وب شما باید هنگام راه اندازی وب سایت شما، گوگل آنالیتیکس را در نظر گرفته باشد. همچنین به شما اجازه دسترسی به آمار و مشاهده پیشرفت وب سایت خود را در هر زمان که بخواهید خواهید داشت.
هدف SMART بعدی شما این است که آمارها را هر ماه یا سه ماهه سال یکبار بررسی کنید. با انجام این کار، می توانید ببینید که وب سایت شما چه تعداد بازدیدکننده جذب می کند و چه تعداد درخواست آنلاین در هر ماه به دست می آورید.
Google Analytics همچنین به برجسته کردن مناطقی از وب سایت مطب دندانپزشکی شما کمک می کند که ممکن است عملکرد چندان خوبی نداشته باشند.
چند بار شما یا تیم پذیرشتان از یک بیمار جدید می پرسید که چگونه شما را پیدا کرده است؟ بسیاری از مطب های دندانپزشکی ردیابی و ثبت نمی کنند که همه بیمارانشان از کجا آمده اند.
برنامه تحلیلی Google که در هدف SMART ‘A’ در بالا ذکر شد می تواند ثابت کند که چند تماس تلفنی، ایمیل و فرم های درخواست برای شما ارسال شده است، اما نرخ تبدیل شما چقدر خوب است؟ آیا تیم پذیرش شما به شما اطلاع می دهد؟ آنها چقدر در تبدیل یک پرس و جو به قرار ملاقات ثابت عالی هستند؟
با نگه داشتن سوابق ثبت نام های واقعی خود که از طریق وب سایت دندانپزشکی خود به دست آورده اید، سپس می توانید هزینه هایی را که به دست آورده اید محاسبه کنید. اطلاعات بیشتر
تیم میز جلو شما مهم است. آنها را آموزش دهید تا تمام درخواست ها و ثبت نام های جدیدی را که از وب سایت دندانپزشکی شما آغاز شده اند، ثبت کنند. سپس آنها را با تجزیه و تحلیل خود مقایسه کنید و به شما کمک می کند نرخ تبدیل خود را محاسبه کنید.
ممکن است از عملکرد وب سایت خود شگفت زده شوید یا پتانسیل زیادی برای توسعه وب سایت خود در زمینه های مناسب پیدا کنید.
فراموش نکنید که تمام ارجاعات بیمارانی که در ابتدا از طریق وب سایت شما ثبت نام کرده اند را در ارقام خود بگنجانید. همه چیز از آنجا شروع شد!
کشف کنید که همه اینها چگونه کار می کند، لطفاً با ماهانیک با شماره های سایت تماس بگیرید تا در مورد استفاده حداکثری از وب سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.
یک مطالعه ردیابی چشم در خانه که توسط Facebook IQ انجام شد، این آمار برجسته (اما قابل باور) را نشان داد. 94 درصد از مردم هنگام تماشای تلویزیون یک دستگاه تلفن همراه در دست دارند.
واقعیت این است که شما چند ثانیه فرصت دارید تا یک بیمار جدید را از طریق وب سایت خود تبدیل کنید. اگر آنها نتوانند آنچه را که به دنبالش هستند بیابند (مانند تصویر پزشک یا نقشه)، شما حتی قبل از اینکه فرصتی برای تبدیل تماس تلفنی یا درخواست قرار ملاقات داشته باشید، چشمانداز را از دست میدهید.
وقتی افراد به وب سایت دندانپزشکی شما می رسند، به ندرت پیش می آید که بیش از 3 صفحه را مشاهده کنند … معمول است که فقط از یک صفحه بازدید می کنند! واقعیت این است که رفتار انسان امروزی از توجه کوتاه، انجام چند کار و تنبلی تشکیل شده است.
به عنوان یک فرهنگ، ما انتظار داریم که اطلاعات در دامان ما بیاید، بدون اینکه برای آن کار کنیم. طراحی سایت دندانپزشکی شما در حال گم شدن است. زمان ساده سازی و استراتژی است. زمان آن رسیده است که حقایق رفتار انسان را بپذیریم و مطابق با استراتژی وب سایت دندانپزشکی خود واکنش نشان دهیم .
تجزیه و تحلیل ما به ما می گوید که کاربران به طور مداوم حداکثر 1-3 صفحه را بازدید می کنند! بسیار نادر است که ببینید یک کاربر در یک بازدید از یک وب سایت دندانپزشکی به بیش از 3 صفحه رفته است. این ثابت می کند که مردم به سرعت اطلاعات می خواهند. آنها نمی خواهند یا نیازی به خواندن 15 صفحه در مورد خدمات شما ندارند – و نمی خواهند – برای یافتن آنچه نیاز دارند.
در بسیاری از موارد، درباره ما تنها صفحه ای است که بعد از صفحه اصلی بازدید می شود. ما مطالعات را انجام داده ایم و داده ها را در اختیار داریم.
در زیر 3 نمونه از نقشههای حرارتی زنده در وبسایتهای مخصوص دندانپزشکی آورده شده است، که ثابت میکند صفحه درباره ما بیشترین کلیک را بر روی … با یک لغزش دارد. این دادهها ثابت میکند که فردی که به دنبال دندانپزشک جدید است، میخواهد به سرعت درباره پزشک و تیمش بیاموزد. ناوبری باید ساده باشد. شما نمی خواهید موقعیتی که در آن مشتری بالقوه مجبور باشد چندین صفحه را برای یافتن اطلاعات ساده در مورد پزشکان جستجو کند.
از این فرصت استفاده کنید تا مطمئن شوید صفحه درباره ما شما به راحتی میتوان به آن پیمایش کرد و همه اطلاعاتی را که یک مشتری احتمالی برای تصمیمگیری آگاهانه به آن نیاز دارد در آن موجود است – بیوگرافی پزشک و پیوندهایی به صفحه تماس با ما شما.
محتوای استراتژیک و بهینه شده برای موتورهای جستجو کلید یک وب سایت موفق است.
محتوا پادشاه است و از ابتدای اینترنت وجود داشته است، با این حال، نحوه نمایش و توزیع آن کلید موفقیت یک کمپین وب سایت است.
انتشار یک وبلاگ سفارشی یک بار در ماه که جزئیات خدماتی را که ارائه میدهید و اینکه چرا آنها برای بیمارانتان ارزشمند هستند، استراتژی قویتری نسبت به یک وبسایت دست و پا گیر با مقادیر فراوانی از اصطلاحات تخصصی غیرجذاب پزشکی است.
وبلاگ در وب سایت شما زندگی می کند و با کلمات کلیدی سازگار است، به این معنی که حاوی موضوعاتی است که مردم در گوگل جستجو می کنند. تبلیغ وبلاگهای خود در کانالهای رسانههای اجتماعی به افزایش ترافیک، تعامل، بازدید از وبسایت و تماسهای بیشتر با بیماران جدید برای تیم شما کمک میکند تا تبدیل شوند!
کسبوکارها تحت تأثیر همهگیری متفاوتی قرار میگیرند و این امر باعث میشود افراد بالقوه و بیماران درک کنند که در مطب شما چه انتظاراتی دارند. باز هستی؟ بسته است؟
آیا پروتکل های ایمنی دارید که از نظر مذهبی توسط کارکنان رعایت شود؟
بیماران هنگام ورود چه چیزی باید بدانند؟
Google ارزش برخی از اطلاعات را بسیار واضح اعلام کرده است و من آنها را برای مرتبط بودن با مطب دندانپزشکی شما تطبیق داده ام:
مطمئن شوید که ساعات کار را تنظیم کرده اید. آیا آنها در نتیجه COVID-19 تغییر کردند؟
پروتکل های ورود بیماران شما چیست؟ بررسی دما؟ ضد عفونی دست؟ الزامات ماسک؟
آیا قرار ملاقات آنلاین ارائه می دهید؟ دندانپزشکی از راه دور؟
آیا تأخیر در خدمات خاصی را در نتیجه COVID-19 توضیح می دهید؟
اطمینان حاصل کنید که بیماران در مورد خدمات اضافی که شما برای جامعه ارائه می دهید تا در چالش های دندانپزشکی خود به آنها کمک کنید، اطلاع داشته باشند.
برای مطالعه بیشتر لینک patientnews را ببینید
نتیجه نهایی
زمان آن رسیده است که یک تجربه کاربری عالی را برای مشتریان و بیماران خود ساده کنید و ایجاد کنید. ما در حال زندگی عادی جدیدی هستیم که شامل استفاده از فناوری بسیار بیشتر از همیشه است.
بیماران شما برای اطلاع رسانی به وب سایت شما متکی هستند. هنگامی که افراد در وب سایت شما قرار می گیرند، علامت سوال را از ذهن خود حذف کنید.
امروز برای یک حسابرسی رایگان وب با ماهانیک تماس بگیرید تا دقیقاً بدانید نقاط قوت شما کجاست و کجا می توانید برای افزایش تولید و سود پیشرفت کنید. ما از امروز به شما کمک خواهیم کرد تا حرفه خود را توسعه دهید! الان تماس بگیرید.
راهنمای متخصص دندانپزشکی برای بازاریابی محتوا
به عنوان یک متخصص دندانپزشکی، چه در یک حومه کوچکتر یا یک کلان شهر بزرگ واقع شده باشید، یک هدف اصلی وجود دارد که باید به آن دست یافت تا تجارت را ثابت نگه دارید. جریان بیمار
هر چه تعداد بیماران بیشتری را در هر سال تقویمی مشاهده کنید، فرصت بیشتری برای رشد، گسترش و ایجاد نام برای خود در هر سالی که هستید به شما داده می شود.
به منظور افزایش جریان بیمار و تبدیل شدن به افراد برای عمل خود، باید بیماران جدید را پیدا کنید و به طور موثر به آنها دسترسی پیدا کنید. هنگامی که به آنها رسیدید، لازم است آنها را متقاعد کنید که شما تمرینی هستید که می توانید به بهترین وجه نیازهای آنها را برآورده کنید.
اینجاست که ماهیت مؤثر طراحی سایت دندانپزشکی و بازاریابی محتوا مرتبط میشود و تلاشهای شما برای تولید محتوا میتواند به شدت نتیجه دهد.
اگر قبلاً هرگز استراتژی بازاریابی محتوا نداشته اید، ممکن است تعیین اینکه از کجا شروع کنید دشوار باشد. این راهنمای کامل برخی از حیاتیترین جنبههای استراتژی بازاریابی محتوا، نحوه اجرای آنها و اینکه چگونه میتوانند برای عمل دندانپزشکی شما سودمند باشند را شرح میدهد.
برای هر کسب و کاری، این یک سوال مهم است. برای بازاریابی دندانپزشکی، شناسایی هدف و پایگاه بیمار ایدهآل کلیدی برای ایجاد تجارت است. شما باید بدانید چه کسی را می خواهید هدف قرار دهید تا بتوانید یک استراتژی خاص و مفید برای آنها ایجاد کنید.
به عنوان یک متخصص دندانپزشکی، استعدادهای خود را به یک زمینه خاص محدود خواهید کرد. هر زمینه جمعیتی منحصر به فرد خود را برای هدف قرار می دهد ، و اینها مناطقی هستند که باید روی آنها تمرکز کنید!
آیا پریودنتیک، پروتز، ارتودنسی است؟ جایگاه شما هر چه باشد، مطمئن شوید که بیماران بالقوه مورد نظر کاندیدهای خوبی برای خدمات شما هستند!
به عنوان یک دندانپزشک اطفال، جمعیت شما والدین و بیمارانی در سنین پایین تر خواهند بود. به عنوان یک متخصص ارتودنسی، تمرکز شما ممکن است بیشتر بر روی افرادی باشد که بیشتر به دنبال خدمات ارتودنسی هستند. نوجوانان و غیره
جمعیت شناسی شما هر چه باشد، برای پیشبرد هر نوع استراتژی بازاریابی، به ویژه محتوا، باید به وضوح مشخص شود. ما یاد خواهیم گرفت که چگونه محتوایی تولید کنیم که جذب و تبدیل شود ، و اگر آن را در مقابل مخاطبان اشتباه قرار دهید نمی توانید این کار را انجام دهید!
بله، هدف این است که در پایان روز، بیماران جدید را جذب کنیم، اما این لزوماً تمرکز اصلی نیست. محتوای شما باید مرتبط ، و مهمتر از همه، به اندازه کافی ارزشمند باشد تا مخاطب هدف شما بتواند با آن درگیر شود . آیا اطلاعات یا منابعی را به آنها ارائه می دهید که به تنهایی به آنها دسترسی ندارند؟
این نیاز به طوفان فکری و کمی تحقیق دارد. هنگامی که مخاطبان هدف را شناسایی و به طور کامل ترسیم کردید، کار کمک به بیماران خود در تصمیم گیری آگاهانه نیز باید انجام شود.
شما می توانید آنچه را که می دانید را با محتوای خود نشان دهید، اما اگر هدف بالاتری برای آن وجود نداشته باشد، برای بیمار شما به اندازه چیزی که به آنها در یادگیری، تصمیم گیری یا آگاه نگه داشتن آنها در مورد صنعت کمک می کند، ارزشمند نخواهد بود.
من در مورد جادوی تحقیق کلمات کلیدی صحبت می کنم ! حقیقت این است که بیماران شما بیشتر به دنبال متخصصین دندانپزشکی آنلاین هستند تا اینکه در خیابان ها جستجو کنند یا بروشور بخوانند. چرا نتایجی را که موتور جستجو به آنها می دهد فاکتور نمی گیریم؟
راههای زیادی برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی و راههای زیادی برای پر کردن دقیق و استراتژیک محتوای خود با این کلمات وجود دارد تا موتور جستجو را تشویق کند به شما اعتماد کند.
موتور جستجو یک اولویت اصلی دارد و آن ارائه بهترین محتوای ممکن به جستجوگر بر اساس کلمات کلیدی و عباراتی است که استفاده می کند . اگر این چیزی است که موتور جستجو روی آن تمرکز می کند، این وظیفه شماست که به بهترین گزینه تبدیل شوید!
تحقیقات کلمات کلیدی به شما می گوید که مخاطبان هدف شما به دنبال چه عباراتی هستند، بنابراین می توانید به طور موثر محتوای خود را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. این موضوع موضوع را تغییر نمیدهد، فقط به شما کمک میکند عبارات و عباراتی را که مخاطبان شما استفاده میکنند را درک کنید .
این تحقیق را نباید نادیده گرفت، یا نادیده گرفت – در غیر این صورت، ممکن است خود را در دهها صفحه از نتایج دفن کنید، و چه کسی زمان دارد تا در همه اینها پیمایش کند؟
تولید محتوا یک چیز است، در حالی که رضایت با هدف کاملاً چیز دیگری است. شما میتوانید مطب دندانپزشکی باشید که تکههای محتوایی ایجاد میکند که در هر وبلاگ، پست یا اینفوگرافیک یک بیمار جدید میآورد، یا میتوانید با یک استراتژی قوی که به طور مداوم بیماران جدید را جذب میکند، آن مطب باشید!
اینجاست که توسعه یک استراتژی محتوا کلیدی می شود. شما فقط در یک پلتفرم مانند وب سایت خود منتشر نمی کنید و دستان خود را از روی آن پاک نمی کنید.
شما باید محتوای خود را برای همه پلتفرم ها، از جمله بسیاری از پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی، تغییر کاربری دهید. بازاریابی محتوا متنوع شده است و چیزی بیش از انتشار وبلاگ های دندانپزشکی در وب سایت شما یا توزیع بروشور در منطقه شما نیست.
بنابراین، به جای تمرکز بر تولید محتوا و توزیع آن، کمی بزرگتر فکر کنید. هدفی که برای محتوای خود در نظر دارید چیست؟
آیا در تلاش برای تقویت برند خود ، جذب بیماران جدید، تبلیغ چیزی هستید؟ هدف برای محتوای شما هر چه باشد، هر قطعه را در حمایت از آن بسازید!
چیزی که در مورد بازاریابی محتوا وجود دارد این است که صرفاً یک اصطلاح چتر است. بازاریابی محتوا به معنای چیزهای مختلف برای مشاغل مختلف است و هر سازمانی به طور متفاوتی این چالش را انجام می دهد.
بدون استراتژی تعریف شده، خطر از دست دادن هدفی را که زمانی برای محتوای خود داشتید، می پذیرید. بدون هدف، محتوای شما فقط به اطلاعات خلاصه می شود. بنابراین وقت خود را صرف آن کنید، برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که قبل از برنامه ریزی و انتشار محتوای خود، ارزش وقت و منابع را دارد! مهمتر از آن، مطمئن شوید که محتوای شما بر اساس تحقیقاتی که انجام دادهاید و دادههایی که جمعآوری کردهاید، با بیمارانتان طنینانداز میشود .
دلایل زیادی برای خودکارسازی تلاش های شما و اطمینان از اینکه محتوای شما به طور موثر در بین همه توزیع می شود وجود دارد.
برخی از این دلایل عبارتند از:
گذشته از تمام این مزایای بزرگ، اتوماسیون به معنای دستیابی به موقع به سرنخ های موجود است، که تضمین می کند قبل از اینکه فرصتی برای از دست دادن علاقه داشته باشند، با آنها تماس گرفته شده و درگیر می شوند.
اگر یک بیمار آینده نگر فرمی را در وب سایت شما ارسال کند که درخواست مشاوره می کند و هفته ها طول می کشد تا به او بازگردید، به احتمال بسیار زیاد به این سمت رفته اند یا فراموش کرده اند که در وهله اول سعی کرده اند با او تماس برقرار کنند.
اتوماسیون تضمین میکند که هر بیمار بالقوهای که به مطب شما ابراز علاقه کرده است، محتوای مناسب برای او ارسال میشود، به درستی پرورش داده میشود، و بارها و بارها به عنوان یک رهبر قوی واجد شرایط میشود .
اتوماسیون همچنین از هدر دادن زمان خود برای سرنخ هایی که ممکن است برای تمرین شما سودمند نباشند جلوگیری می کند.
بیشتر فرآیند اتوماسیون به صورت دورهای فهرست سرنخهای شما را ارزیابی میکند و اطمینان حاصل میکند که هر مخاطب همچنان یک سرنخ بالقوه قوی است. اگر اینطور نیست، باید از لیست شما حذف شوند.
این نه تنها زمان و محتوای شما را مرتبط و ارزشمند نگه میدارد، بلکه با ایمیلهایی که به نظر میرسد پایانی ندارند، کسی را آزار نمیدهید.
افزودن دکمه «لغو اشتراک» در پایین هر ایمیل همچنین به واجد شرایط شدن مستمر لیست شما برای شما کمک می کند، زیرا کسانی که ممکن است علاقه خود را از دست داده باشند می توانند با کلیک یک دکمه خود را از لیست شما حذف کنند.
برند شما علامت شرکت شماست. متخصصان دندانپزشکی معمولاً برند خود را مترادف با کسب و کارشان اشتباه میکنند، اما اینطور نیست. نام تجاری شما تجربه و سطح مراقبتی است که قول میدهید به بیماران خود ارائه دهید، و چیزی است که مدتها قبل هنگام ساختن مطب خود به آن متعهد شدهاید.
برای حفظ برند خود چند نکته واضح وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اولین مورد حفظ هویت بصری نام تجاری شماست ، چیزی که بیماران شما قرار است با کسب و کار شما مرتبط کنند. محتوای شما باید حاوی رنگهای برند ، آرم، نام و سازگاریهایی مانند فونت، نمادها و غیره باشد.
این اطلاعات باید با تمام این جزئیات گنجانده شود تا بیماران شما بتوانند آن را تشخیص دهند، آن را با شما مرتبط کنند، شاید حتی به شما در ترویج آن کمک کنند. اگر آنچه را که می بینند دوست دارند.
این به شما کمک می کند که متمایز شوید و نامی برای خود در صنعت ایجاد و حفظ کنید. جدا از قابل تشخیص بودن، یک برند قوی به بیمار قول می دهد و به او اجازه می دهد تا بداند چه انتظاری دارد. اصل مطلب را در این سایت بخوانید
شما می خواهید که بیماران شما را به خاطر بسپارند، و می خواهید بازدیدکنندگان آینده نیز شما را به خاطر بسپارند. بهترین راه برای اطمینان از این امر این است که بر اساس تجربه ای که برند شما وعده می دهد تجارت کنید و مطمئن شوید که برند شما نوید یک تجربه عالی برای بیمار را می دهد!
وب سایت دندانپزشکی شما بخشی جدایی ناپذیر از حضور آنلاین و تلاش های بازاریابی دندانپزشکی شما است. در اینجا نحوه اطمینان از تأثیرگذاری صحیح آن وجود دارد.
برای مشاغل امروزی، از جمله مطب دندانپزشکی شما، طراحی سایت دندانپزشکی و یک صفحه اصلی به همان اندازه برای تلاش های بازاریابی دندانپزشکی شما مهم است (اگر نه بیشتر) تا یک فروشگاه فیزیکی واقعی. تنها با یک نگاه لحظه ای، مصرف کنندگان امروزی حجم زیادی از عمل، تیم شما و حتی کیفیت درمان شما را در نظر می گیرند.
اگر وب سایت دندانپزشکی شما قدیمی است، پیمایش آن دشوار است، یا جهت طراحی ضعیفی دارد (یا اصلاً جهتی ندارد)، بیماران بالقوه نیز عمل شما را قدیمی و ناخوشایند خواهند دید.
اگر طراحی تمیز، محتوای غنی و سازگار با موبایل باشد، وبسایت مطب شما میتواند شروع به ایجاد روابط اعتماد با بیماران بالقوه قبل از تماس با شما کند. این بخش اصلی حضور آنلاین و تلاشهای بازاریابی دیجیتال شما است و میتواند یکی از بهترین ابزارهای شما برای جذب، آموزش و حفظ افرادی باشد که بیشترین کمک را به پیشرفت تمرین شما میکنند.
ماهانیک میداند که داشتن یک وبسایت دندانپزشکی سریع، مدرن و کاربرپسند چقدر برای شما مهم است، به همین دلیل است که ما وبسایتهای دندانپزشکی حرفه ای را برای مشتریانی که با خدمات رسانههای اجتماعی همراه هستند، ارائه میدهیم.
در اینجا پنج چیز ضروری در وب سایت دندانپزشکی خود برای تبدیل آن به یک ابزار بازاریابی دندانپزشکی واقعاً مؤثر وجود دارد :
مردم از موتورهای جستجو برای یافتن وب سایت دندانپزشکی شما استفاده می کنند و از دستگاه های مختلف، از تلفن و تبلت گرفته تا لپ تاپ و دسکتاپ با صفحه عریض استفاده می کنند.
با توجه به اینکه بیش از نیمی از جستجوهای اینترنتی از دستگاههای تلفن همراه انجام میشود، باید مطمئن شوید که هر چند بیماران بالقوه با وبسایت دندانپزشکی حرفهای شما تعامل داشته باشند، پیمایش در آن آسان است و به آنها امکان میدهد به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.
طراحی سایت برای بازاریابی حرفه ای و قابل اعتماد ضروری است.
از بین تمام عناصر ذکر شده در این پست، اینجاست که ارزش جذب کمک حرفه ای را دارد. مگر اینکه هم دندانپزشک و هم متخصص طراحی وب باشید، وقت خود را برای چکش کردن یک قالب وب سایت رایگان به چیزی که می توانید استفاده کنید تلف نکنید.
روی یک وب سایت دندانپزشکی حرفه ای با طراحی سفارشی سرمایه گذاری کنید که عملکرد شما را به نمایش بگذارد و تلاش های بازاریابی دندانپزشکی شما را افزایش دهد. طراحی وب سایت دندانپزشکی شما بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی کلی شما است.
فکر می کنید هیچ کس به صفحه “درباره ما” شما نگاه نخواهد کرد؟ دوباره فکر کن! صفحه “درباره ما” معمولاً یکی از پربازدیدترین بخش های یک وب سایت دندانپزشکی است .
از این فرصت ارزشمند بازاریابی دندانپزشکی برای ایجاد اعتماد و به اشتراک گذاری داستان مطب خود استفاده کنید.
صفحه درباره شما راهی عالی برای معرفی بیماران بالقوه به تیم و فرهنگ تمرین است. داشتن یک عکس جداگانه و بیوگرافی کوتاه برای هر یک از اعضای تیم باعث ایجاد ارتباط با بیماران بالقوه می شود – قبل از اینکه آنها هرگز با مطب شما تماس بگیرند یا از آنها بازدید کنند!
نکته اصلی این است که مردم دوست دارند با افرادی که می شناسند تجارت کنند. در دندانپزشکی، جایی که روابط از اهمیت ویژهای برخوردار است، حضور آنلاین شخصی استراتژیک فرصتهایی را به پزشکان و تیم آنها برای ارتباط با بیماران و بیماران آینده نگر در سطح معناداری ارائه میدهد.
منظور ما “ثبات” در حضور آنلاین شما چیست؟
در درجه اول، تلاشهای منظمی برای برقراری ارتباط واقعی با مخاطبان از طریق ارسال محتوای با کیفیت بالا، مانند پستهای وبلاگ، و پاسخ به تعامل خوانندگان است.
درجاتی از انتقال وجود دارد که در ذهن بیماران زمانی رخ می دهد که شیوه ها به طور مداوم محتوای جدید ارائه می کنند.
بنابراین، اگر در ارائه محتوای انسانی صادقانه از طریق حضور آنلاین خود ثابت و قابل اعتماد باشید، مردم در مورد شما فرضی میکنند. این فرض این است که شما احتمالاً در هر کاری که انجام می دهید، همان ثبات و استانداردهای پیشرو را ارائه می دهید.
این شامل مواد و روشهای دندانپزشکی شما و فناوریهای مبتنی بر سود بیمار است که به آنها نسبت میدهید. این همچنین شامل نحوه پاسخ و رفتار شما با مردم، که در آن شرکت می کنید و غیره می شود.
ماهانیک ایده های بازاریابی دندانپزشکی خوبی دارد. ما با ارائه هر هفته یک پست وبلاگ دندانپزشکی جدید و حرفه ای به مشترکین کار را آسان می کنیم.
آنچه دیگران در مورد تمرین آنلاین شما می گویند تأثیر زیادی دارد. آنچه دیگران در مورد شما می گویند اعتماد به بیماران موجود را تقویت می کند و اعتماد را به بیماران جدید آینده القا می کند.
به همین دلیل است که بهترین وب سایت های دندانپزشکی در سال 2022 شواهد اجتماعی زیادی را در صفحات خود ارائه می دهند. در مورد مطب دندانپزشکی خود، ایجاد این “اثبات اجتماعی” یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای جذب بیماران جدید و حفظ بیمارانی که دارید انجام دهید.
یکی از ساده ترین راه ها برای ارائه اثبات اجتماعی این است که نظرات بیماران دندانپزشکی خود را در وب سایت خود به نمایش بگذارید. به دلیل محبوبیت آنها، پیشنهاد می کنیم نظرات مثبت پلتفرم هایی مانند فیس بوک و گوگل را برجسته کنید.
با یک وب سایت دندانپزشکی از ماهانیک، ارائه نظرات مثبت بیماران در جایی که مردم آنها را ببینند، ساده است. علاوه بر این، هر گونه بررسی منفی بلافاصله به شما منتقل می شود تا بتوانید با بیمار پیگیری کنید.
از خود بپرسید که می خواهید افراد هنگام بازدید از هر صفحه از وب سایت دندانپزشکی شما چه کاری انجام دهند. سپس به بازدیدکنندگان وب سایت خود یک مسیر واضح برای انجام آن بدهید که بلافاصله قابل مشاهده باشد.
به عنوان مثال، پس از ورود به صفحه اصلی خود، آیا می خواهید افراد قرار ملاقات بگذارند؟ اگر هدف شما این است، مطمئن شوید که دکمهای در قسمت بالای صفحه اصلی شما وجود دارد که روی آن نوشته شده است: «درخواست ملاقات».
دکمهای را قرار دهید که از کاربران میخواهد «مشاوره رایگان را برنامهریزی کنند» در مورد مراقبت از دندان یا اصلاح لبخند در صفحات شما. پیشنهاد می کنیم این دکمه را در وسط و انتهای صفحه قرار دهید.
همه چیز در مورد سایت شما باید کاربران را راهنمایی کند تا در مورد مراقبت از دندان خود اقدام کنند.
در سایت omnicoreagency میتوانید بقیه مطلب را بخوانید
هر چه کسی راحتتر از فراخوان به اقدام پیشرفت کند، بازاریابی دندانپزشکی شما مؤثرتر خواهد بود. بهترین وب سایت های دندانپزشکی بازدیدکنندگان وب سایت را به بیمارانی تبدیل می کنند که دعوت به عمل قوی دارند.
چه هنوز وبسایتی ندارید یا به دنبال ارتقاء هستید، ماهانیک راهحلی دارد. این مجموعه، وب سایت های دندانپزشکی و راه حل های بازاریابی عالی را ارائه می دهد که باعث می شود مطب شما فوق العاده به نظر برسد. شما هرگز نباید نگران هزینه های وب سایت دندانپزشکی باشید.
بهعلاوه، وقتی با خدمات رسانههای اجتماعی دندانپزشکی ماهانیک همراه شوید، یک خدمات رایگان (به ارزش ۴۰۰۰ دلار!) دریافت خواهید کرد. بیشتر بیاموزید و یک نسخه نمایشی درخواست کنید تا ببینید چگونه یک وب سایت زیبا و سریع دندانپزشکی به تبدیل حضور آنلاین شما به بهترین ابزار برای جذب و حفظ بیماران ایده آل کمک می کند.
ماهانیک یک توسعه دهنده وب سایت دندانپزشکی است که یک استراتژی وب سایت دندانپزشکی سفارشی را برای شما به ارمغان می آورد تا به شما کمک کند تا مطب خود را به صورت آنلاین رشد دهید.