طراحی سایت هنری

شعار یک وب سایت هنری یا هنرمند موفق بوده و همچنان ادامه دارد: “سریع، ساده، آسان و سازماندهی کنید”. مسیریابی و محتوا باید واضح، مختصر و سرراست باشد تا در وهله اول بازدیدکنندگان را جذب کرده و پس از رسیدن به سایت، آنها را در سایت نگه دارد.

بازدیدکنندگانی که برای اولین بار از هر وب سایت هنرمندی بازدید می کنند باید در اسرع وقت بدانند کجا هستند، هنرمند کیست، هنرشان چگونه به نظر می رسد، درباره چیست، چرا ارزش دیدن دارد (و امیدوارم ارزش خرید داشته باشد)، و چگونه در آن جا حرکت کنند. تا به هر کجا که می خواهند برسند. سایت هایی که فاقد این اصول اولیه هستند یا مرتکب خطاهای رایج دیگری می شوند، نمی توانند بازدیدکنندگان را جذب و نگه دارند، و احتمالاً در انبوه وب سایت های هنری غیر کاربردی و گیج کننده ای که اینترنت را پرجمعیت می کنند، گم می شوند.

 

صرف نظر از اینکه رسانه‌های اجتماعی چقدر شگفت‌انگیز هستند (و مزایای زیادی دارند) یا تعداد فالوورهای شما چقدر است، وب‌سایت شما تنها مکانی است که در آن نمایش را کنترل می‌کنید و نه هیچ‌کس دیگری. شما و فقط شما تصمیم می گیرید چه چیزی را پست کنید، چه زمانی آن را پست کنید، چه مدت در آنجا بماند، چگونه آن را سازماندهی کنید، چه زمانی آن را تغییر دهید، کجا قرار دهید، چه زمانی آن را منتقل کنید یا چه زمانی آن را پایین بیاورید.

شما می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید در رسانه‌های اجتماعی به عنوان تنها منبع جلب توجه به هنر خود قمار کنید، اما همیشه به یاد داشته باشید که داشتن وب‌سایت خودتان حضور مطمئنی است که هرگز از دست نخواهید داد. همچنین زمانی که کسی شما را به صورت آنلاین جستجو می کند، اولین چیزی است که ظاهر می شود، نه صفحات رسانه های اجتماعی شما. بنابراین به نفع وب‌سایت‌های هنرمندان بهتر در همه جا، در اینجا فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید و از چه کارهایی اجتناب کنید آمده است تا حداکثر دید، توجه،

 

فهرست مطالب

نام دامنه خود را دریافت کنید و از خدمات میزبانی وب رایگان خودداری کنید.

میزبانی وب رایگان هرگز رایگان نیست و همیشه لنگ است. وب سایت های «رایگان» بازدیدکنندگان را با انواع تبلیغات مزاحم یا دیگر متن ها و گرافیک های مزاحم شکنجه می دهند. در بدترین حالت، شاید نیمی از صفحه نمایش هنر شما را نشان دهد در حالی که نیمی دیگر که توسط سایت میزبان کنترل می شود، شبیه یک سیرک به نظر می رسد. هنر شما اغلب به رقابت مستقیم با انواع مزخرفات تجاری ختم می شود و به ندرت هیچ هنری در آن شرایط خوب به نظر می رسد.

علاوه بر این، سایت‌های رایگان این تصور را ایجاد می‌کنند که یا نمی‌توانید هزینه خرید وب‌سایت یا نام دامنه خود را داشته باشید یا بدتر از آن، به اندازه کافی به هنر خود اهمیت نمی‌دهید و برای اینکه دامنه خود را بخرید و هزینه هاست را بپردازید تا آن را ظاهر کنید. بهترین آنلاین آن خبر خوب این است که وب سایت های اصلی با عملکرد خوب این روزها به سختی هزینه ای ندارند.

 

 

از تبلیغات شخص ثالث در سایت های خود استفاده نکنید

به ویژه برای کالاها یا خدمات غیر مرتبط با هنر شما . همچنین پیشنهادات محتوای حمایت شده را رد کنید. مطمئناً، ممکن است با حمایت مالی یا کلیک کردن، کمی تغییر ایجاد کنید، اما هر شکلی از تبلیغات باعث حواس پرتی بازدیدکنندگان می شود، احتمالاً تأثیر منفی بر رتبه بندی موتورهای جستجوی شما خواهد داشت و نمایه کلی آنلاین شما در نهایت به خاطر آن آسیب خواهد دید.

 

 

مطمئن شوید که وب سایت شما در اینترنت اکسپلورر، گوگل کروم، فایرفاکس و سافاری یکسان به نظر می رسد .

همان وب‌سایت می‌تواند در یک مرورگر عالی و در مرورگر دیگر وحشتناک به نظر برسد، یا بدتر از آن، در یک مرورگر عالی کار کند اما در مرورگر دیگر کاملاً غیر کاربردی باشد. قبل از عمومی شدن، مرورگر خود را در همه مرورگرهای اصلی تست کنید.

 

به طور منظم سایت خود را به روز کنید و آن را به روز نگه دارید .

فکر نکنید که فقط به دلیل اینکه صفحات رسانه های اجتماعی شما به روز هستند، لازم نیست نگران وب سایت خود باشید. مردم به بازدید خود ادامه خواهند داد و شما باید برای آن آماده باشید. سایتی که فعلی نیست این تصور را ایجاد می کند که یا اتفاق خاصی با حرفه هنرمند نمی افتد، آنها در مورد هنرمند بودن آنقدر جدی نیستند، یا اینکه کار جدیدی نمی سازند. مردم از سایت شما بازدید می کنند تا بفهمند الان چه اتفاقی می افتد، نه آنچه سه سال پیش اتفاق افتاده است.

 

 

وب‌سایت شما باید به همان سادگی، زیبا و آسان در تلفن‌ها مانند رایانه‌ها، مخصوصاً سازماندهی، ارائه و کیفیت تصاویر شما حرکت کند .

افراد بیشتری در حال مرور وب با دستگاه های تلفن همراه هستند و این تعداد به طور پیوسته در حال افزایش است تا جایی که مرور تلفن همراه به زودی از مرور رایانه پیشی می گیرد، با این فرض که قبلاً اینطور نبوده است. شما می‌خواهید هنر و وب‌سایت شما بدون توجه به اینکه مردم چگونه به آن دسترسی دارند و آن را مشاهده می‌کنند، بهترین ظاهر را داشته باشند.

 

 

وب سایت خود را به تمام صفحات رسانه های اجتماعی خود (و بالعکس) پیوند دهید تا بازدیدکنندگان بتوانند آزادانه بین آنها به راحتی تردد کنند .

و هنگامی که در رسانه های اجتماعی پست می کنید، تا حد امکان به تصاویر یا صفحات خاصی در وب سایت خود لینک دهید. استفاده از رسانه‌های اجتماعی یکی از بهترین راه‌ها برای جذب ترافیک به وب‌سایت شما است و فقط بهتر می‌شود، اما با وجود همه مزایا، یک ایراد اصلی این است که آنها نحوه انتشار کلمه در مورد هنر خود را کنترل می‌کنند، نه شما.

جذب ترافیک به وب سایت شما، این الگو را به جایی که شما نمایش را کنترل می کنید و نه شخص دیگری تغییر می دهد.

یکی دیگر از مزایای بزرگ رسانه های اجتماعی این است که علاوه بر اطلاع رسانی در مورد هنر شما، همچنین راهی عالی برای معرفی خود در سطح شخصی، تعامل با مخاطبان و ارائه نگاهی اجمالی به هنرمند پشت این هنر است.

هرچه افراد بیشتری بتوانند با شما به عنوان یک شخص ارتباط برقرار کنند، بیشتر با هنر شما ارتباط برقرار خواهند کرد. به آنها بفهمانید که چه کسی هستید، چه چیزی را مطرح می کنید، چگونه باید با آنها ارتباط برقرار کنید، و زندگی هنری شما چیست، و علاقه آنها را برای رفتن به وب سایت خود برای کسب اطلاعات بیشتر افزایش خواهید داد.

 

خود و هنرتان را به گونه‌ای معرفی کنید که هر کسی بتواند آن را بفهمد .

مطمئن شوید که هنر شما به گونه‌ای سازماندهی شده است که به راحتی قابل درک و دسترسی باشد. افرادی که از قبل شما را می شناسند مشکلی برای رسیدن به هر کجا که می خواهند بروند، ندارند.

همه آنها مراقبت شده اند این افراد کاملاً غریبه ای هستند که باید بیشتر به آنها توجه کنید، کسانی که برای اولین بار با هنر شما آشنا می شوند، آنچه را که می بینند دوست دارند و تصمیم می گیرند که می خواهند بیشتر ببینند. این شامل هر کسی می شود که به طور تصادفی یا تصادفی در سایت شما قرار می گیرد. وب سایت شما تماماً در مورد نمایش هنر خود در معرض مخاطبان جدید، استقبال از آنها، متقاعد کردن آنها به کار شما ارزش توجه و در نهایت تبدیل آنها به طرفداران است.

بنابراین هر زمان که شخص جدیدی از وب سایت شما بازدید می کند، مطمئن شوید که با کمترین تلاش ممکن او را به جایی که می خواهد برسانید.

 

سایت خود را برای پیمایش آسان کنید .

برخی از قالب‌های وب‌سایت بسیار گیج‌کننده هستند، صفحه‌های بن‌بست دارند یا بخش‌های گالری دارند که بیشتر شبیه هزارتوهای قرون وسطایی به نظر می‌رسند. بازدیدکنندگان گم می شوند و بازدیدکنندگان از دست رفته به معنای فروش از دست رفته است. مطمئن شوید که هر صفحه در سایت شما به صفحات اصلی مانند صفحه اصلی، گالری یا نمونه کارها، بیو، رزومه، و اطلاعات تماس و خرید مرتبط است.

 

گزینه های منوی اصلی خود را به حداقل برسانید .

برخی از وب‌سایت‌های هنرمندان آنقدر گزینه‌های منو دارند که بازدیدکنندگان نمی‌دانند از کجا شروع کنند یا کجا بروند و تقریباً قبل از شروع کلیک کردن، غرق در انتخاب‌ها می‌شوند. وب سایتی با گزینه های منوی بسیار زیاد افراد را گیج می کند و بهانه ای عالی برای ترک کردن به آنها می دهد. مهم‌ترین دسته‌های منوی اصلی عبارتند از:

  1. پیوند گالری یا نمونه کار شما (با گزینه‌های کشویی برای مجموعه‌های فردی یا بخش‌های کاری در صورت لزوم).
  2. بیانیه هنرمند شما یا پیوند “درباره هنر”.
  3. بیو یا پیوند “درباره هنرمند”.
  4. پیوندی به رزومه یا رزومه شما.
  5. لینک خرید یا خرید حاوی اطلاعات کامل سفارش، ارسال و پرداخت برای خریداران بالقوه.
  6. اطلاعات تماس شما.

 

 

توضیحات متن و معرفی هنر شما بسیار مهم است، اما تعداد کلمات را به حداقل برسانید .

این شامل بیانیه شما، بیوگرافی، توضیحات بدنه کار یا رسانه ها یا تکنیک ها و غیره می شود. مختصر بودن با کلمات مردم را به گالری های شما می برد تا هنر شما را در سریع ترین زمان ممکن ببینند (به همین دلیل است که آنها اینجا هستند). بازدیدکنندگان را با کلمات غرق کنید و بلافاصله آنها را از سایت خود خسته خواهید کرد. معرفی سریع و مختصر و توضیحات بهترین هستند. هر چیزی بیش از 150-300 کلمه می تواند خسته کننده باشد (مگر اینکه یک جزء شناختی قوی در هنر شما وجود داشته باشد). هر چه تعداد کلمات کمتری بتوانید استفاده کنید، بهتر است.

 

اگر بتوانید آن را در چند جمله یا پاراگراف بگویید، عالی است. اگر می‌خواهید اطلاعات دقیقی در مورد خودتان یا هنرتان ارائه کنید، به‌جای قرار دادن قایق‌های متنی در مناطق پرترافیک مانند صفحه اصلی، بیانیه یا بیوگرافی خود، به صفحاتی پیوند دهید که افراد می‌توانند در آنجا بیشتر بخوانند. افرادی که می خواهند بیشتر بدانند روی صفحات متن کلیک می کنند.

کسانی که این کار را نمی‌کنند می‌توانند مستقیماً روی هنر شما کلیک کنند بدون اینکه در اقیانوس‌های پرحرفی غرق شوند. همیشه به یاد داشته باشید – مردم از وب سایت شما بازدید می کنند تا هنر شما را ببینند، نه برای خواندن داستان زندگی شما.

 

هنر خود را در گروه ها یا مجموعه ای از کارهای مرتبط سازماندهی کنید .

اگر انواع مختلفی از هنر را در یک صفحه گالری نشان دهید، فقط مردم را گیج خواهید کرد. رویکرد “چیزی برای همه” اغلب نتیجه معکوس می دهد و در عوض بیشتر شبیه “هیچ چیز برای کسی نیست”.

 

وب سایت خود را به عنوان یک موزه و خود را به عنوان متولی آن در نظر بگیرید.

درست مانند یک موزه، مطمئن شوید که آثار هنری مشابه همه با هم و هر گروه در گالری خود به نمایش گذاشته می شوند.

 

 

هر سری یا بدنه کار خود را با توضیحات مقدماتی خود همراه کنید .

آن را کوتاه نگه دارید – شاید حداکثر دو یا سه پاراگراف، ترجیحا کمتر. استقبال اجمالی از افراد در بخش‌های مختلف کاری، درک و تجربه آنها را از آنچه قرار است ببینند عمیق‌تر می‌کند. همچنین به خاطر داشته باشید که گوگل و سایر موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را جستجو کنند، اما می توانند متن را جستجو کنند.

ارائه توضیحات متنی از هنر خود، چه همراه با گروه، مجموعه، یا حتی تک تک قطعات، شانس اینکه تصاویر در جستجوهای آنلاین ظاهر شوند، دیده شوند و امیدواریم روی آنها کلیک شود، افزایش می یابد. برای تکرار — صفحات تصویر بدون متن در جستجوهای آنلاین ظاهر نمی شوند.

 

مطمئن شوید که تک تک تصاویر هنری شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو قابل جستجو هستند

. هرچه افراد شانس بیشتری برای ورود به وب سایت شما در نتیجه جستجوهای آنلاین داشته باشند، بهتر است. برای هر اثر هنری، عنوان، رسانه، ابعاد، شرح مختصری (فقط در صورت لزوم یا مرتبط) و هر جزئیات مرتبط دیگر را درج کنید.

 

از خطوط عنوان آموزنده مخصوص صفحه استفاده کنید.

خط عنوان متشکل از کلمات کلیدی است که به طور دقیق و مشخص محتوای یک صفحه را توصیف می کند، مانند عنوان یک خبر، چیزی را که می خواهید بخوانید. بسیاری از وب‌سایت‌های هنرمندان فرصت‌های خط عنوان را با استفاده از همان خط در هر صفحه از سایت، کاملاً تلف می‌کنند.

در صورتی که نمی‌دانید، خط عنوان معمولاً در بالای پنجره مرورگر شما یا در نزدیکی آن، درست خارج از صفحه ظاهر می‌شود، معمولاً در برگه‌های فهرست یا نوار برگه‌ها، نه در محتوای خود صفحه. این یکی از مهمترین خطوط در یک صفحه وب و اغلب خطی است که در نتایج جستجو ظاهر می شود. هر خط عنوان در هر صفحه از وب سایت شما – و در هر تصویر جداگانه اگر سایت شما به این روش طراحی شده باشد – باید منحصر به فرد، خاص و توصیف کننده محتوای آن صفحه باشد. بدین ترتیب،

 

اندازه تصاویر را معقول نگه دارید و تصاویر زیادی را در یک صفحه قرار ندهید .

تصاویر با جزئیات بزرگ از هنر شما ممکن است زمانی که از طریق اتصالات پرسرعت دانلود می‌شوند عالی به نظر برسند، اما به یاد داشته باشید که بسیاری از مردم هنوز اتصالات کندتری دارند. دانلودهای طولانی بازدیدکنندگان را ناامید می کند و آنها را مجبور به ترک سایت شما می کند، بنابراین از تصاویر بزرگتر از 100 تا 250 هزار و ترجیحا کوچکتر استفاده نکنید.

فتوشاپ و سایر برنامه‌های ویرایش تصویر دارای گزینه‌های قالب‌بندی برای کاهش اندازه تصویر بدون کاهش قابل توجهی کیفیت آن‌ها هستند. نحوه استفاده از آنها را بیاموزید. همین امر برای صفحات تصویر نیز صادق است. دانلود تصاویر بسیار زیاد در یک صفحه ممکن است زمان زیادی طول بکشد، بیشتر از آن چیزی که برخی افراد مایلند منتظر بمانند.

 

از قرار دادن لینک به وب سایت های دیگر در سایت خود خودداری کنید .

برخی از هنرمندان فکر می کنند که صفحات پیوند ایده خوبی است، و پیوندهایی را به هنرمندان مورد علاقه خود یا گالری ها یا صفحات هنری و غیره می گذارند. کاری که این کار انجام می دهد این است که به بازدیدکنندگان بهانه می دهد تا سایت شما را ترک کنند و سایت های دیگری را جستجو کنند که ممکن است در نهایت آنها را بهتر دوست داشته باشند.

هنگامی که افراد وارد وب سایت شما شدند، می خواهید هر کاری که در توان دارید انجام دهید تا آنها را در آنجا نگه دارید، نه اینکه آنها را دعوت کنید که آنها را ترک کنند و به جای دیگری بروند.

 

هرگز از بازدیدکنندگان ملزم به پیوستن، ثبت نام، دریافت گذرواژه یا پر کردن هر نوع فرمی برای دیدن سایت خود نباشید .

مجبور کردن مردم به شناسایی خودشان قبل از اینکه بتوانند هنر شما را ببینند ایده وحشتناکی است. تصور کنید که مردم مجبور باشند برای بازدید از گالری های آجر و ملات یا استودیوهای هنرمندان، گواهینامه رانندگی یا سایر اشکال شناسنامه خود را نشان دهند. اگر در زندگی واقعی اتفاق نیفتد، نباید به صورت آنلاین اتفاق بیفتد.

 

بیش از حد از «کوکی‌ها» (فایل‌های کوچکی که به دیسک‌های سخت رایانه متصل می‌شوند، حرکات افراد در سایت شما را ردیابی می‌کنند و داده‌های شخصی جمع‌آوری می‌کنند) استفاده نکنید .

کوکی‌ها گاهی اوقات هنگام پر کردن فرم‌های خاص، هنگام خرید آثار هنری با استفاده از خدمات «سبد خرید» یا برای اهدافی مانند ردیابی بازدیدکنندگان در سراسر وب‌سایت شما برای دیدن اینکه از کدام صفحات بیشتر بازدید می‌کنند، ضروری هستند.

باز هم، اگر مردم بخواهند با شما تماس بگیرند، این کار را خواهند کرد. در تلاش برای استخراج اطلاعات شخصی بدون اینکه آنها بدانند زیاده روی نکنید.

 

از پلاگین ها، جلوه های ویژه، صوتی، تصاویر پیچیده و ترفندهای مشابهی که ربطی به هنر شما ندارند اجتناب کنید.

بارگذاری وب‌سایت‌هایی که از این موارد استفاده می‌کنند معمولاً بیشتر طول می‌کشد، به نرم‌افزار خاصی نیاز دارند یا در بدترین حالت، رایانه بازدیدکنندگان را خراب می‌کنند. مگر اینکه وب سایت شما به گونه ای طراحی شده باشد که به خودی خود یک اثر هنری یا یک قطعه اجرایی باشد و اساساً برای مقاصد سرگرمی وجود داشته باشد، از چیزهای فانتزی اجتناب کنید. طراحان وب ممکن است برای جلوه‌های ویژه اصرار کنند، اما وقتی به آن دست می‌زنید، کاملاً غیرضروری هستند، برای اهداف شما مضر هستند، و عمدتاً در مورد نشان دادن مهارت‌های فنی خود به جای ارائه مؤثر هنر شما هستند.

به یاد داشته باشید– مردم از وب سایت شما بازدید می کنند تا هنر شما را ببینند و آن را سریع ببینند، نه برای اینکه به خیالات طراح وب شما بنشینند.

 

 

اطلاعات تماس کافی را ارائه دهید. هرچه بیشتر درباره خود به مردم بگویید مانند شماره تلفن همراه، آدرس ایمیل یا سایر جزئیات مانند آدرس استودیو خود، در دسترس‌تر ظاهر می‌شوید.

این تصور را به خریداران بالقوه ندهید که با نشان دادن چیزی یا فقط یک فرم، ارتباط با شما سخت است و حتی به آنها نگویید در کدام بخش از کشور زندگی می کنید. بسیاری از وب سایت های هنرمندان مطلقاً هیچ اطلاعات تماسی را ارائه نمی دهند. ، بلکه این فرم های بازخورد یا نظرات وحشتناک را داشته باشید که پر می کنید و ارسال می کنید.

افرادی که آن‌ها را پر می‌کنند، نمی‌دانند کجا می‌روند، چه کسی آن‌ها را دریافت می‌کند، آیا اصلاً به جایی می‌روند یا اینکه آیا هرگز پاسخی دریافت خواهند کرد. سوالاتی که همیشه در این سایت ها به ذهن من می رسد این است که “این هنرمند چه چیزی را می خواهد پنهان کند؟” یا “چرا اینقدر خود را غیرقابل دسترس می کنند؟”

اکثریت قریب به اتفاق افرادی که هنر معاصر را می خرند، از این که بدانند آن را از چه کسی می خرند، قدردانی می کنند. پس غریبه نباش. ناشناس بودن یک نقطه فروش نیست.

 

اگر نمایندگی طولانی مدت گالری ندارید، هر اثر هنری در وب سایت خود را برای فروش قیمت گذاری کنید ، با این فرض که با گالری ها یا دیگرانی که به طور دوره ای هنر شما را نمایندگی می کنند یا می فروشند، درگیری ندارید.

اگر نمایندگی دارید، بپرسید که آیا آنها به شما اجازه می‌دهند قیمت‌ها را در وب‌سایت خود قرار دهید، یا حداقل در مورد هنری که آنها نمایندگی نمی‌کنند. اگر آنها قیمت نمی خواهند، قیمت گذاری نکنید (امیدواریم که آنها به اندازه کافی از هنر شما را می فروشند تا نخواستند شما آن را به تنهایی بفروشید).

برای کسانی از شما که مستقل هستید یا نمایندگی ندارید، قیمت گذاری نکردن هنر خود در محل، بلکه درخواست از مردم برای دریافت ایمیل یا تماس با شما برای قیمت، همیشه اشتباه بزرگی است. بسیاری از خریداران و کلکسیونرها از پرسیدن راحت نیستند و شما نمی خواهید فروش به آنها را از دست بدهید.

به هر حال لازم نیست کنار تک تک آثار هنری خود قیمت بگذارید. مانند گالری ها انجام دهید در صفحه «خرید» یا «خرید»، لیست قیمتی در دسترس داشته باشید که در آن افراد به راحتی می توانند هزینه همه چیز را ببینند.

یا اگر بر اساس اندازه یا موضوع قیمت گذاری می کنید، همه آن ها را همراه با قیمت های مربوطه توضیح دهید. فقط در صورتی فروش بالقوه را از دست خواهید داد که هنر خود را قیمت گذاری نکنید… تضمینی.

 

درست مانند زندگی واقعی، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند بدون سر و صدا به خرید آثار هنری بپردازند، تصمیم بگیرند که آیا می‌توانند آن را بپردازند یا نه، و سپس با هم تماس برقرار کنند.

مردم وقتی به دلایلی پست نمی شوند تمایلی به پرسیدن قیمت ندارند– آنها فکر می کنند که انجام این کار ممکن است آنها را به نوعی ملزم کند، فروش سختی خواهند داشت، رگباری از ایمیل دریافت خواهند کرد. که اگر بفهمند هزینه هنر بسیار بیشتر از توانشان است، خجالت می‌کشند، اینکه هنرمندان تا حد امکان قیمت بالایی را نقل می‌کنند تا ببینند چقدر می‌توانند آن را بفروشند، و غیره. وقتی خارج از خانه برای خرید هستید، آیا دوست دارید بپرسید قیمت چیزی چقدر است یا ترجیح می دهید قیمت درخواستی را از قبل ببینید؟ با دیگران انجام دهید…

 

بتوانید قیمت های فروش خود را در صورت درخواست توجیه یا توضیح دهید .

همه دوست دارند احساس کنند که پول خود را عاقلانه خرج می کنند – مخصوصاً این روزها – بنابراین یا اطلاعات اولیه در مورد نحوه قیمت گذاری هنر خود در سایت خود ارائه دهید، یا اگر مردم با شما تماس می گیرند یا ایمیلی به شما ارسال می کنند، آماده باشید که سوالاتی در مورد ارزش مطرح کنید.

افرادی که نمی‌دانند قیمت‌های خود را چگونه تعیین می‌کنید یا نمی‌دانند چرا قیمت‌ها به همان اندازه بالا یا پایین هستند، نسبت به افرادی که متوجه می‌شوند تمایلی به خرید ندارند. بنابراین درک قیمت خود را آسان کنید.

 

سیاست‌های تأیید، بازگشت و بازپرداخت پیشنهاد .

خریداران آنلاین آثار هنری ممکن است بخواهند ابتدا آثار هنری را هنگام تأیید ببینند و بتوانند آن را برای بازپرداخت کامل (هزینه حمل و نقل کمتر) برگردانند، اگر به نظر نمی رسد که وقتی آن را آنلاین دیدند، فکر می کردند.

عدم تایید، بازگشت یا بازپرداخت سیاست به معنای فروش کمتر است. هر چه تمایل بیشتری به کار با خریداران داشته باشید، شانس بیشتری برای فروش آثار هنری دارید. در این مورد، در گفتگوهایی که با افرادی که آثار هنری را به صورت آنلاین می فروشند، داشته ام، افراد بسیار کمی پس از خرید آن را پس می دهند.

 

دستورالعمل های مختصر و واضح در مورد نحوه خرید ارائه دهید .

به مردم بگویید که چه روش‌های پرداختی را می‌پذیرید (تا حد امکان پذیرفته می‌شوید)، چگونه بسته‌بندی می‌کنید، چگونه ارسال می‌کنید، چه مدت زمانی باید هنر را هنگام تأیید مشاهده کنند، و غیره. هرچه حرفه ای تر ظاهر شوید، مردم احساس راحتی بیشتری برای خرید از شما دارند.

 

هنر را در رنج های قیمتی مختلف ارائه دهید .

خریداران آنلاین تمایل دارند به آرامی شروع کنند، تمایل دارند قطعات ارزان‌تری را از هنرمندانی که قبلاً نمی‌شناسند بخرند، و اگر هر اثری که می‌بینند هزاران دلار یا بیشتر قیمت داشته باشد، احتمالاً دلسرد خواهند شد.

این امر به ویژه در مورد افرادی که برای اولین بار از سایت شما بازدید می کنند و آنچه را که می بینند دوست دارند صادق است. ارائه آثار هنری در قیمت‌های مختلف به همه طرفداران شما این فرصت را می‌دهد که بدون توجه به بودجه و میزان آشنایی با شما، صاحب چیزی شوند.

بنابراین مطمئن شوید که تقریباً هر کسی که هنر شما را آنقدر دوست دارد که بخواهد آن را داشته باشد، می تواند چیزی را بخرد.

 

هنری که قبلا فروخته شده را با هنری که برای فروش است مخلوط نکنید .

برخی از هنرمندان فکر می‌کنند نمایش آثار هنری متعدد فروخته شده در سایت‌های خود در کنار آثار هنری برای فروش باعث می‌شود که ظاهر خوبی داشته باشند و به نوعی دیوانگی خرید را برانگیزد، یا به مردم این تصور را القا می‌کند که بهتر است اکنون “قبل از اینکه خیلی دیر شود” خرید کنند — اما اثر اغلب برعکس است خریداران بالقوه در عوض این تصور را دارند که بهترین قطعات از قبل فروخته شده اند و تنها چیزی که باقی مانده خرده های آن است.

وقتی انتخاب محدود است یا وقتی همه «چیزهای خوب» از بین رفته اند یا وقتی قطعه مورد علاقه آنها قبلا فروخته شده است، ناامید می شوند. مثل این است که در پایان روز به یک گاراژ فروشی بروید و باقیمانده ها را جمع آوری کنید.

اگر بخواهید همچنان می توانید آثار فروخته شده را نشان دهید، اما آنها را در یک دسته جداگانه در پیوند “گالری” یا “پورتفولیو” خود با عنوان “انتخاب آثار گذشته” یا چیزی مشابه قرار دهید. در اینجا بهترین‌ها را نشان می‌دهید – هنری که برنده جایزه شده یا در نمایشگاه‌های معتبر هیئت داوران به نمایش گذاشته شده است.

هنری که در مجموعه های خصوصی، شرکتی یا سازمانی وجود دارد. هنری که در بررسی‌ها یا تصویر در وب‌سایت‌ها یا وبلاگ‌ها یا در نشریات چاپ شده و غیره به نمایش گذاشته شده است. نمایش آثار گذشته به این شکل به‌عنوان یک رزومه تصویری عمل می‌کند و بیانگر تجربه، موفقیت و اعتبار شما به عنوان یک هنرمند است.

 

هر اثر هنری را که تا به حال خلق کرده اید نشان ندهید .

هیچ کس نیازی ندارد قطعات تجربی را ببیند که کاملاً جواب ندادند، تک‌تک‌هایی که قصد ندارید آن‌ها را با کارهای مرتبط دیگر دنبال کنید، قطعات قدیمی‌تری که تأثیر کمی بر کاری که اکنون انجام می‌دهید یا هیچ تأثیری ندارند، آثار دانشجویی، و غیره هنر بیش از حد و تنوع بیش از حد برای بازدیدکنندگان گیج کننده است زیرا آنها نمی توانند درک کنند که شما چه کسی هستید، هنر شما چه چیزی را نشان می دهد یا قصد دارد نشان دهد یا ارتباط برقرار کند.

به یاد داشته باشید– مردم به ندرت از هنرمندانی که هنرشان را درک نمی کنند خرید می کنند. آن را ساده نگه دارید؛ آن را جاری نگه دارید؛ آن را مرتبط نگه دارید

 

یکی از بهترین راه ها برای اطلاع رسانی در مورد هنر خود از طریق وب سایت شما است. مطمئن شوید که مال شما از طرف شما کار می کند و هر کسی که در هر جایی به آن می رسد – چه عمداً یا تصادفی، چه شما را بشناسد یا نه – می تواند در مورد اینکه کجا هستند و چه چیزی را می بیند سریع تر مطلع شود. و تجربه کنید، و بتوانید تا حد امکان سریع و بدون زحمت روی گالری های خود کلیک کنید. یک وب‌سایت خوش‌آمد، به هر طریقی سود می‌دهد.

 

 

آیا برای سایت خود به کمک نیاز دارید؟

آیا می خواهید ترافیک بیشتری داشته باشید؟

آیا نمی‌دانید که آیا می‌تواند بهتر از الان باشد؟

ما همیشه به هنرمندان مشاوره وب سایت انجام می دیهم.

ما همیشه در دسترس هستیم تا به شما بپردازیم،

توصیه‌های خاصی در مورد راه‌های بهبود آن و افزایش ترافیک و تعامل با بازدیدکنندگان ارائه میکنیم.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا تمایل به تعیین وقت، به شماره های ماهانیک تماس بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دو =

Call Now Button