5 چیزی که وب سایت دندانپزشکی شما باید داشته باشد

وب سایت دندانپزشکی شما بخشی جدایی ناپذیر از حضور آنلاین و تلاش های بازاریابی دندانپزشکی شما است. در اینجا نحوه اطمینان از تأثیرگذاری صحیح آن وجود دارد.

 

برای مشاغل امروزی، از جمله مطب دندانپزشکی شما، طراحی سایت دندانپزشکی و یک صفحه اصلی به همان اندازه برای تلاش های بازاریابی دندانپزشکی شما مهم است (اگر نه بیشتر) تا یک فروشگاه فیزیکی واقعی. تنها با یک نگاه لحظه ای، مصرف کنندگان امروزی حجم زیادی از عمل، تیم شما و حتی کیفیت درمان شما را در نظر می گیرند.

  • طراحی مناسب برای موبایل
  • جنبه انسانی تمرین شما
  • محتوای جدید منسجم
  • اثبات اجتماعی
  • فراخوان به اقدام
  • وب سایت پر سرعت

اگر وب سایت دندانپزشکی شما قدیمی است، پیمایش آن دشوار است، یا جهت طراحی ضعیفی دارد (یا اصلاً جهتی ندارد)، بیماران بالقوه نیز عمل شما را قدیمی و ناخوشایند خواهند دید.

 

اگر طراحی تمیز، محتوای غنی و سازگار با موبایل باشد، وب‌سایت مطب شما می‌تواند شروع به ایجاد روابط اعتماد با بیماران بالقوه قبل از تماس با شما کند. این بخش اصلی حضور آنلاین و تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما است و می‌تواند یکی از بهترین ابزارهای شما برای جذب، آموزش و حفظ افرادی باشد که بیشترین کمک را به پیشرفت تمرین شما می‌کنند.

 

ماهانیک می‌داند که داشتن یک وب‌سایت دندان‌پزشکی سریع، مدرن و کاربرپسند چقدر برای شما مهم است، به همین دلیل است که ما وب‌سایت‌های دندان‌پزشکی حرفه ای را برای مشتریانی که با خدمات رسانه‌های اجتماعی همراه هستند، ارائه می‌دهیم.

 

دندانپزشک در حال کار کردن با وبسایت دندانپزشکی
دندانپزشک با وب سایت دندانپزشکی کار میکنید

 

در اینجا پنج چیز ضروری در وب سایت دندانپزشکی خود برای تبدیل آن به یک ابزار بازاریابی دندانپزشکی واقعاً مؤثر وجود دارد :

5 چیزی که وب سایت دندانپزشکی شما باید داشته باشد

1. طراحی شهودی و سازگار با موبایل

مردم از موتورهای جستجو برای یافتن وب سایت دندانپزشکی شما استفاده می کنند و از دستگاه های مختلف، از تلفن و تبلت گرفته تا لپ تاپ و دسکتاپ با صفحه عریض استفاده می کنند.

با توجه به اینکه بیش از نیمی از جستجوهای اینترنتی از دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌شود، باید مطمئن شوید که هر چند بیماران بالقوه با وب‌سایت دندانپزشکی حرفه‌ای شما تعامل داشته باشند، پیمایش در آن آسان است و به آنها امکان می‌دهد به سرعت آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند.

طراحی سایت برای بازاریابی حرفه ای و قابل اعتماد ضروری است.

 

از بین تمام عناصر ذکر شده در این پست، اینجاست که ارزش جذب کمک حرفه ای را دارد. مگر اینکه هم دندانپزشک و هم متخصص طراحی وب باشید، وقت خود را برای چکش کردن یک قالب وب سایت رایگان به چیزی که می توانید استفاده کنید تلف نکنید.

روی یک وب سایت دندانپزشکی حرفه ای با طراحی سفارشی سرمایه گذاری کنید که عملکرد شما را به نمایش بگذارد و تلاش های بازاریابی دندانپزشکی شما را افزایش دهد. طراحی وب سایت دندانپزشکی شما بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی کلی شما است.

 

2. بر جنبه انسانی تمرین خود تأکید کنید

فکر می کنید هیچ کس به صفحه “درباره ما” شما نگاه نخواهد کرد؟ دوباره فکر کن! صفحه “درباره ما” معمولاً یکی از پربازدیدترین بخش های یک وب سایت دندانپزشکی است .

از این فرصت ارزشمند بازاریابی دندانپزشکی برای ایجاد اعتماد و به اشتراک گذاری داستان مطب خود استفاده کنید.

صفحه درباره شما راهی عالی برای معرفی بیماران بالقوه به تیم و فرهنگ تمرین است. داشتن یک عکس جداگانه و بیوگرافی کوتاه برای هر یک از اعضای تیم باعث ایجاد ارتباط با بیماران بالقوه می شود – قبل از اینکه آنها هرگز با مطب شما تماس بگیرند یا از آنها بازدید کنند!

 

نکته اصلی این است که مردم دوست دارند با افرادی که می شناسند تجارت کنند. در دندانپزشکی، جایی که روابط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، حضور آنلاین شخصی استراتژیک فرصت‌هایی را به پزشکان و تیم آنها برای ارتباط با بیماران و بیماران آینده نگر در سطح معناداری ارائه می‌دهد.

 

3. محتوای جدید سازگار

منظور ما “ثبات” در حضور آنلاین شما چیست؟

در درجه اول، تلاش‌های منظمی برای برقراری ارتباط واقعی با مخاطبان از طریق ارسال محتوای با کیفیت بالا، مانند پست‌های وبلاگ، و پاسخ به تعامل خوانندگان است.

 

درجاتی از انتقال وجود دارد که در ذهن بیماران زمانی رخ می دهد که شیوه ها به طور مداوم محتوای جدید ارائه می کنند.

بنابراین، اگر در ارائه محتوای انسانی صادقانه از طریق حضور آنلاین خود ثابت و قابل اعتماد باشید، مردم در مورد شما فرضی می‌کنند. این فرض این است که شما احتمالاً در هر کاری که انجام می دهید، همان ثبات و استانداردهای پیشرو را ارائه می دهید.

این شامل مواد و روش‌های دندانپزشکی شما و فناوری‌های مبتنی بر سود بیمار است که به آن‌ها نسبت می‌دهید. این همچنین شامل نحوه پاسخ و رفتار شما با مردم، که در آن شرکت می کنید و غیره می شود.

ماهانیک ایده های بازاریابی دندانپزشکی خوبی دارد. ما با ارائه هر هفته یک پست وبلاگ دندانپزشکی جدید و حرفه ای به مشترکین کار را آسان می کنیم.

 

4. اثبات اجتماعی قابل مشاهده

آنچه دیگران در مورد تمرین آنلاین شما می گویند تأثیر زیادی دارد. آنچه دیگران در مورد شما می گویند اعتماد به بیماران موجود را تقویت می کند و اعتماد را به بیماران جدید آینده القا می کند.

به همین دلیل است که بهترین وب سایت های دندانپزشکی در سال 2022 شواهد اجتماعی زیادی را در صفحات خود ارائه می دهند. در مورد مطب دندانپزشکی خود، ایجاد این “اثبات اجتماعی” یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای جذب بیماران جدید و حفظ بیمارانی که دارید انجام دهید.

 

یکی از ساده ترین راه ها برای ارائه اثبات اجتماعی این است که نظرات بیماران دندانپزشکی خود را در وب سایت خود به نمایش بگذارید. به دلیل محبوبیت آنها، پیشنهاد می کنیم نظرات مثبت پلتفرم هایی مانند فیس بوک و گوگل را برجسته کنید.

 

با یک وب سایت دندانپزشکی از ماهانیک، ارائه نظرات مثبت بیماران در جایی که مردم آنها را ببینند، ساده است. علاوه بر این، هر گونه بررسی منفی بلافاصله به شما منتقل می شود تا بتوانید با بیمار پیگیری کنید.

 

5. فراخوان به اقدام

از خود بپرسید که می خواهید افراد هنگام بازدید از هر صفحه از وب سایت دندانپزشکی شما چه کاری انجام دهند. سپس به بازدیدکنندگان وب سایت خود یک مسیر واضح برای انجام آن بدهید که بلافاصله قابل مشاهده باشد.

به عنوان مثال، پس از ورود به صفحه اصلی خود، آیا می خواهید افراد قرار ملاقات بگذارند؟ اگر هدف شما این است، مطمئن شوید که دکمه‌ای در قسمت بالای صفحه اصلی شما وجود دارد که روی آن نوشته شده است: «درخواست ملاقات».

 

دکمه‌ای را قرار دهید که از کاربران می‌خواهد «مشاوره رایگان را برنامه‌ریزی کنند» در مورد مراقبت از دندان یا اصلاح لبخند در صفحات شما. پیشنهاد می کنیم این دکمه را در وسط و انتهای صفحه قرار دهید.

همه چیز در مورد سایت شما باید کاربران را راهنمایی کند تا در مورد مراقبت از دندان خود اقدام کنند.

در سایت omnicoreagency میتوانید بقیه مطلب را بخوانید

هر چه کسی راحت‌تر از فراخوان به اقدام پیشرفت کند، بازاریابی دندانپزشکی شما مؤثرتر خواهد بود. بهترین وب سایت های دندانپزشکی بازدیدکنندگان وب سایت را به بیمارانی تبدیل می کنند که دعوت به عمل قوی دارند.

 

برای مطب دندانپزشکی خود یک وب سایت زیبا و پرسرعت دریافت کنید

چه هنوز وب‌سایتی ندارید یا به دنبال ارتقاء هستید، ماهانیک راه‌حلی دارد. این مجموعه، وب سایت های دندانپزشکی و راه حل های بازاریابی عالی را ارائه می دهد که باعث می شود مطب شما فوق العاده به نظر برسد. شما هرگز نباید نگران هزینه های وب سایت دندانپزشکی باشید.

به‌علاوه، وقتی با خدمات رسانه‌های اجتماعی دندانپزشکی ماهانیک همراه شوید، یک خدمات رایگان (به ارزش ۴۰۰۰ دلار!) دریافت خواهید کرد. بیشتر بیاموزید و یک نسخه نمایشی درخواست کنید تا ببینید چگونه یک وب سایت زیبا و سریع دندانپزشکی به تبدیل حضور آنلاین شما به بهترین ابزار برای جذب و حفظ بیماران ایده آل کمک می کند.

 

ماهانیک یک توسعه دهنده وب سایت دندانپزشکی است که یک استراتژی وب سایت دندانپزشکی سفارشی را برای شما به ارمغان می آورد تا به شما کمک کند تا مطب خود را به صورت آنلاین رشد دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

Call Now Button