5 نکته مهم وب سایت دندانپزشکی

آیا محتوای شما ساده، قابل هضم و مرتبط با کاربر است؟

یک مطالعه ردیابی چشم در خانه که توسط Facebook IQ انجام شد، این آمار برجسته (اما قابل باور) را نشان داد. 94 درصد از مردم هنگام تماشای تلویزیون یک دستگاه تلفن همراه در دست دارند.

واقعیت این است که شما چند ثانیه فرصت دارید تا یک بیمار جدید را از طریق وب سایت خود تبدیل کنید. اگر آنها نتوانند آنچه را که به دنبالش هستند بیابند (مانند تصویر پزشک یا نقشه)، شما حتی قبل از اینکه فرصتی برای تبدیل تماس تلفنی یا درخواست قرار ملاقات داشته باشید، چشم‌انداز را از دست می‌دهید.

 

تجربه کاربری وب سایت های دندانپزشکی

وقتی افراد به وب سایت دندانپزشکی شما می رسند، به ندرت پیش می آید که بیش از 3 صفحه را مشاهده کنند … معمول است که فقط از یک صفحه بازدید می کنند! واقعیت این است که رفتار انسان امروزی از توجه کوتاه، انجام چند کار و تنبلی تشکیل شده است.

 

به عنوان یک فرهنگ، ما انتظار داریم که اطلاعات در دامان ما بیاید، بدون اینکه برای آن کار کنیم. طراحی سایت دندانپزشکی شما در حال گم شدن است. زمان ساده سازی و استراتژی است. زمان آن رسیده است که حقایق رفتار انسان را بپذیریم و مطابق با  استراتژی وب سایت دندانپزشکی خود واکنش نشان دهیم  .

تجزیه و تحلیل ما به ما می گوید که کاربران به طور مداوم حداکثر 1-3 صفحه را بازدید می کنند! بسیار نادر است که ببینید یک کاربر در یک بازدید از یک وب سایت دندانپزشکی به بیش از 3 صفحه رفته است. این ثابت می کند که مردم به سرعت اطلاعات می خواهند. آنها نمی خواهند یا نیازی به خواندن 15 صفحه در مورد خدمات شما ندارند – و نمی خواهند – برای یافتن آنچه نیاز دارند.

 

فواید سایت دندانپزشکی
تصویر سایت دندانپزشکی و فواید آن

 

صفحه «درباره ما» پربازدیدترین صفحه در وب سایت دندانپزشکی شما است.

در بسیاری از موارد، درباره ما تنها صفحه ای است که بعد از صفحه اصلی بازدید می شود. ما مطالعات را انجام داده ایم و داده ها را در اختیار داریم.

در زیر 3 نمونه از نقشه‌های حرارتی زنده در وب‌سایت‌های مخصوص دندانپزشکی آورده شده است، که ثابت می‌کند صفحه درباره ما بیشترین کلیک را بر روی … با یک لغزش دارد. این داده‌ها ثابت می‌کند که فردی که به دنبال دندانپزشک جدید است، می‌خواهد به سرعت درباره پزشک و تیمش بیاموزد. ناوبری باید ساده باشد. شما نمی خواهید موقعیتی که در آن مشتری بالقوه مجبور باشد چندین صفحه را برای یافتن اطلاعات ساده در مورد پزشکان جستجو کند.

 

از این فرصت استفاده کنید تا مطمئن شوید صفحه درباره ما شما به راحتی می‌توان به آن پیمایش کرد و همه اطلاعاتی را که یک مشتری احتمالی برای تصمیم‌گیری آگاهانه به آن نیاز دارد در آن موجود است – بیوگرافی پزشک و پیوندهایی به صفحه تماس با ما شما.

 

محتوای استراتژیک و بهینه شده برای موتورهای جستجو کلید یک وب سایت موفق است.

محتوا پادشاه است و از ابتدای اینترنت وجود داشته است، با این حال، نحوه نمایش و توزیع آن کلید موفقیت یک کمپین وب سایت است.

 

انتشار یک وبلاگ سفارشی یک بار در ماه که جزئیات خدماتی را که ارائه می‌دهید و اینکه چرا آنها برای بیمارانتان ارزشمند هستند، استراتژی قوی‌تری نسبت به یک وب‌سایت دست و پا گیر با مقادیر فراوانی از اصطلاحات تخصصی غیرجذاب پزشکی است.

 

وبلاگ در وب سایت شما زندگی می کند و با کلمات کلیدی سازگار است، به این معنی که حاوی موضوعاتی است که مردم در گوگل جستجو می کنند. تبلیغ وبلاگ‌های خود در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی به افزایش ترافیک، تعامل، بازدید از وب‌سایت و تماس‌های بیشتر با بیماران جدید برای تیم شما کمک می‌کند تا تبدیل شوند!

 

مشتریان را در مورد پروتکل‌ها و ملاحظات COVID-19 مطلع کنید

کسب‌وکارها تحت تأثیر همه‌گیری متفاوتی قرار می‌گیرند و این امر باعث می‌شود افراد بالقوه و بیماران درک کنند که در مطب شما چه انتظاراتی دارند. باز هستی؟ بسته است؟

آیا پروتکل های ایمنی دارید که از نظر مذهبی توسط کارکنان رعایت شود؟

بیماران هنگام ورود چه چیزی باید بدانند؟

Google ارزش برخی از اطلاعات را بسیار واضح اعلام کرده است و من آنها را برای مرتبط بودن با مطب دندانپزشکی شما تطبیق داده ام:

 

مطمئن شوید که ساعات کار را تنظیم کرده اید. آیا آنها در نتیجه COVID-19 تغییر کردند؟

پروتکل های ورود بیماران شما چیست؟ بررسی دما؟ ضد عفونی دست؟ الزامات ماسک؟

آیا قرار ملاقات آنلاین ارائه می دهید؟ دندانپزشکی از راه دور؟

آیا تأخیر در خدمات خاصی را در نتیجه COVID-19 توضیح می دهید؟

اطمینان حاصل کنید که بیماران در مورد خدمات اضافی که شما برای جامعه ارائه می دهید تا در چالش های دندانپزشکی خود به آنها کمک کنید، اطلاع داشته باشند.

برای مطالعه بیشتر لینک patientnews را ببینید

 

نتیجه نهایی

زمان آن رسیده است که یک تجربه کاربری عالی را برای مشتریان و بیماران خود ساده کنید و ایجاد کنید. ما در حال زندگی عادی جدیدی هستیم که شامل استفاده از فناوری بسیار بیشتر از همیشه است.

بیماران شما برای اطلاع رسانی به وب سایت شما متکی هستند. هنگامی که افراد در وب سایت شما قرار می گیرند، علامت سوال را از ذهن خود حذف کنید.

 

امروز برای یک حسابرسی رایگان وب با ماهانیک تماس بگیرید   تا دقیقاً بدانید نقاط قوت شما کجاست و کجا می توانید برای افزایش تولید و سود پیشرفت کنید. ما از امروز به شما کمک خواهیم کرد تا حرفه خود را توسعه دهید! الان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهار =