5 ایده محتوای بازاریابی دندانپزشکی که باعث می شود بیماران شما لبخند بزنند

با این ایده های بازاریابی محتوایی دندانپزشک، بیماران بیشتری را جذب کنید!

اگر شما یک دندانپزشک هستید، ممکن است گاهی اوقات تولید محتوایی که توجه بیماران جدید را به کسب و کار شما جلب کند، برایتان دشوار باشد.

به خصوص زمانی که 36 درصد از مردم با اضطراب دندانپزشکی و 12 درصد از جمعیت با ترس شدید دندانپزشکی دست و پنجه نرم می کنند.

این منجر به عدم حضور دندانپزشکی و بهداشت ضعیف دهان می شود.

و به عنوان دندانپزشک، ما می دانیم که وظیفه شما مبارزه با این مسائل است.

 

بنابراین چگونه محتوایی تولید می‌کنید که برای بیماران فعلی‌تان جذاب باشد و در عین حال باعث می‌شود بیماران بالقوه احساس راحتی بیشتری به مطب شما داشته باشند؟

 

ادامه مطلب را بخوانید زیرا این 5 نکته مطمئناً این کار را انجام می دهند!

 

امروز، ما 5 ایده برای محتوای بازاریابی دندانپزشکی و همچنین طراحی سایت دندانپزشکی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که باعث لبخند زدن بیماران شما می شود.

 

دندانپزشک در حال کار کردن روی بیمار
دندانپزشک با لبخند با بیمار صحبت میکند

 

بازاریابی محتوا چیست؟

بیایید با پاسخ سریع به این سوال شروع کنیم که بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد، انتشار و توزیع محتوا برای مخاطبان هدف آنلاین است.

در مورد شما، این مخاطب شامل بیماران فعلی و بالقوه شما خواهد بود.

بهترین محتوا برای این مخاطب جذاب خواهد بود و به ایجاد اعتماد در برند شما کمک می کند.

 

5 ایده بازاریابی محتوایی دندانپزشک برای دسترسی و جذب بیماران بیشتر

  • تور اداری
  • چالش ها، مسابقات و قرعه کشی ها
  • بیمار/عضو تیم ویژه ماه
  • ویدئوی زنده
  • محتوایی ایجاد کنید که ارزش ارائه کند

 

1. تور اداری

بنابراین، یکی از ایده های بازاریابی محتوا که برای دندانپزشکان داریم، یک تور مطب است.

یک مکان عالی برای شروع اعتمادسازی با کسانی که با اضطراب دندان‌پزشکی دست و پنجه نرم می‌کنند، ایجاد ویدئویی برای نمایش مطب دندان‌پزشکی شماست.

این همچنین با جذب بیماران بالقوه به خوبی کار می کند.

یک تور اداری به دلایل زیادی می تواند مفید باشد.

برای شروع، ویدیو به عنوان وسیله ای بسیار جذاب برای برقراری ارتباط با مخاطبان شناخته می شود.

اگر این ویدیوی تور اداری را در وب سایت خود قرار دهید، آمار نشان می دهد که می توانید انتظار داشته باشید:

افزایش 157 درصدی در ترافیک جستجوی ارگانیک و احتمال اینکه وب سایت شما به صفحه اول نتایج در گوگل برسد 53 برابر بیشتر است

این آمار به تنهایی ممکن است شما را وادار کند بدوید و دوربین خود را بردارید، اما ساختن ویدیوی تور اداری مزایای بیشتری دارد.

کسانی را که نام بردیم که از رفتن به دندانپزشکی می ترسند را به خاطر دارید؟

یک ویدیوی تور اداری می تواند راهی عالی برای ایجاد احساس راحتی در آنها باشد.

با ارائه تصاویر بصری به مخاطبان از آنچه که در بدو ورود به دفتر شما خواهند دید…

آنها می توانند با محیط اطراف خود راحت باشند بدون اینکه حتی از درهای شما عبور کنند.

یک ویدیوی تور اداری نیز راهی عالی برای نمایش کارکنان دوستانه و مفید شماست، بنابراین حتماً آنها را در ویدیوی خود قرار دهید.

آیا کنجکاو هستید که روش‌های دیگری را که مطب دندانپزشکی شما می‌تواند از ویدئو برای افزایش تعامل و کمک به افراد بیشتری برای آمدن به دندانپزشک استفاده کند، استفاده کند؟

خوب، ادامه مطلب را بخوانید زیرا در ادامه این پست نکته دیگری در مورد استفاده از ویدیو داریم.

 

2. چالش ها، مسابقات و قرعه کشی ها

چالش ها راه بسیار خوبی برای تعامل با بیماران شما هستند، حتی زمانی که قرار نیست برای مدتی طولانی وارد مطب شوند.

به عنوان یک دندانپزشک، شما می توانید دو چیز را با چالش انجام دهید.

برای اولین بار، می‌توانید با اجرای چالش‌هایی که عادات سالم را تشویق می‌کنند، به هدف خود برای کمک به افراد در زمینه بهداشت دهان دست یابید.

نمونه ای از این می تواند چالش 30 روزه نخ دندان باشد که در آن شرکت کنندگان باید حداقل یک بار در روز به مدت 30 روز متوالی نخ دندان بکشند.

 

و برای جمعیت جوان تر، چالش می تواند استفاده از نخ دندان در حین استفاده از نخ دندان باشد.

 

 

مزیت دیگر چالش ها ایجاد تعامل برای مطب دندانپزشکی شما است.

می توانید برای این چالش هشتگ های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید .

این به این دلیل است که شرکت کنندگان می توانند در طول مدت چالش با دفتر شما تعامل داشته باشند.

اما این همه ماجرا نیست.

هنگامی که شرکت کنندگان در چالش فعال شدند، آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک خواهند گذاشت که به افراد بیشتری کمک می کند تا تمرین شما را کشف کنند.

می‌توانید با انتشار آگاهی کارکنان خود در مورد چالش در صفحات شخصی خود شروع کنید تا به شما کمک کند تا توپ را به دست بیاورید.

برای کمک به چالش برای رسیدن به حداکثر پتانسیل خود، دو کار وجود دارد که باید انجام دهید.

برای مبتدیان، برای تکمیل چالش، جایزه ارائه دهید.

با ارائه یک جایزه، به چالش ارزش می دهید و در نتیجه، افراد بیشتری را تشویق می کنید تا در آن شرکت کنند.

دوم، نامزدی را به بخشی از چالش تبدیل کنید.

منظور ما از این این است که برای برنده شدن جایزه در پایان چالش، مطمئن شوید که هر کاربر هفته ای یک بار یا هر چند وقت یک بار که شما تصمیم دارید پست ارسال کند.

و همچنین نیاز به استفاده از هشتگی که برای مسابقه ایجاد شده است.

معمولاً از چالش ها برای افزایش فالوورها، تعامل و ایجاد آگاهی از برند استفاده می شود .

اما شما می توانید مسابقه را برای رسیدن به هر هدفی که ممکن است داشته باشید تنظیم کنید.

اگر جذب بیماران جدید هدف مستقیمی است که می‌خواهید از مسابقه به آن برسید، می‌توانید بیمار بودن را به عنوان شرط لازم برای شرکت در مسابقه لحاظ کنید.

ممکن است از خود بپرسید، اگر فقط افراد دفتر در مورد آن بدانند، چگونه تعامل ایجاد می شود؟

خوب، شما باید در مورد مسابقات و قرعه کشی های جاری در پروفایل رسانه های اجتماعی خود پست بگذارید.

حتماً جایزه برنده شدن در مسابقه یا قرعه کشی را درج کنید تا فوریت بیمار برای گرفتن وقت ملاقات در آن ماه را افزایش دهد.

مسابقات می تواند چیز ساده ای باشد مانند حدس زدن تعداد دانه های ژله ای در شیشه و نزدیک ترین حدس برنده است.

حتماً بیماران برنده را که جایزه خود را دریافت می کنند، پست کنید.

این برای ایجاد تعامل بیشتر با دادن چیزی است که از دفتر شما با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

 

3. بیمار/عضو تیم ویژه ماه

یکی دیگر از ایده‌های سریع محتوایی برای افزایش تعامل این است که یک بیمار برجسته یا یکی از اعضای تیم ویژه بخش ماه را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود داشته باشید.

این، درست مانند اجرای یک چالش، راهی عالی برای افراد است تا بتوانند مطب دندانپزشکی شما را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

البته از قبل به اجازه بیمار نیاز دارید.

اما می توانید عکسی از بیمار که در مطب خود گرفته شده است را با لبخندی بزرگ بر روی صورت خود پست کنید.

سپس می توانید کمی اطلاعات در مورد آنها به اشتراک بگذارید، مانند مدت زمانی که به دفتر شما آمده اند و چند جمله در مورد اینکه چرا آنها خدمات شما را دوست دارند!

این همچنین باعث می‌شود افراد احساس راحتی بیشتری برای مراجعه به دندانپزشک داشته باشند زیرا احساس نمی‌کنند که به آنها فروخته می‌شوند.

و این به این دلیل است که بیماران به جای اینکه کسب و کار شما به مخاطبان شما بگویند که چرا باید شما را انتخاب کنند، از طرف کسب و کار شما صحبت می کنند.

البته دفتر شما مطالب را به اشتراک می گذارد.

اما، دلایلی که چرا افراد دوست دارند به مطب شما بیایند، تنها توسط بیماران ارائه شده است، که باعث می شود آن را واقعی تر و معتبرتر به نظر برسانند.

با اشتراک گذاری یکی از اعضای تیم ماه، می توانید فرصتی برای مخاطبان خود فراهم کنید تا با تیم خود ملاقات کنند.

و همچنین کمی بیشتر با سابقه دندانپزشکی آنها آشنا شوید.

با ارائه محتوای شخصی سازی شده به مخاطبان، آنها بیشتر به برند شما اعتماد خواهند کرد.

 

4. ویدئوی زنده

ویدئوی زنده یک ویژگی نسبتا جدید برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی است و یکی از مواردی است که باید توسط مطب دندانپزشکی شما استفاده شود.

چرا ممکن است بپرسید؟

خوب، یک مطالعه اخیر نشان می دهد که 82٪ از مردم ویدیوی زنده از یک برند را به پست های رسانه های اجتماعی ترجیح می دهند.

بنابراین این برای مطب دندانپزشکی شما چه معنایی دارد؟

این بدان معناست که اگر از قبل در شبکه‌های اجتماعی به صورت زنده فعالیت نمی‌کنید، ممکن است موارد زیر را از دست بدهید:

افزایش تعامل و حفظ فالوور، و عقب افتادن از رقابت شما

از آنجایی که ویدیوی زنده به پست‌های عمومی رسانه‌های اجتماعی ترجیح داده می‌شود، ممکن است انواع خاصی از محتوا را با ویدیوی زنده جایگزین کنید.

به روز رسانی زنده ig

به عنوان مثال، اگر دفتر شما سوالات متداول زیادی را در شبکه های اجتماعی پست می کند و به آنها پاسخ می دهد…

… می توانید یک دندانپزشک در مطب خود داشته باشید که هفته ای یک بار در یک پلتفرم اجتماعی که انتخاب می کنید به صورت زنده پخش شود و یک پرسش و پاسخ انجام دهید.

به عنوان مثال، می توانید این پرسش و پاسخ را در فیس بوک یا اینستاگرام انجام دهید. و اراده او چند کار را برای تمرین شما انجام می دهد.

این به مخاطبان شما کمک می کند تا با دندانپزشک در مطب شما آشنا شوند.

این به ایجاد اعتماد و اعتبار برای دندانپزشک یا تیم دندانپزشکان شما که در مطب شما کار می کنند کمک می کند.

این سطح از راحتی و اعتماد به دندانپزشک همان چیزی است که کسانی را که از اضطراب دندان رنج می برند ترغیب می کند تا قرار ملاقات خود را با شما نگه دارند و در آنجا حاضر شوند.

همچنین باعث ایجاد تعامل با مشتری می شود زیرا افراد می توانند به سوالات دندانپزشکی خود توسط یک متخصص پزشکی در زمان واقعی پاسخ دهند.

پرسش و پاسخ تنها چیزی نیست که مطب دندانپزشکی شما می تواند از پخش زنده برای آن استفاده کند.

80 درصد از مردم می گویند که ترجیح می دهند یک پخش زنده از یک برند را تماشا کنند تا اینکه یک وبلاگ را بخوانند.

به‌عنوان متخصص بازاریابی، می‌دانیم که پست‌های وبلاگ چقدر می‌توانند برای سئوی شما مهم باشند، و به هیچ وجه نمی‌خواهیم همه آنها را با هم خلاص کنیم.

با این حال، ممکن است استفاده از برخی از ایده های وبلاگ خود به عنوان ویدیوهای پخش زنده برای آزمایش نحوه کارکرد آن برای مطب دندانپزشکی شما مؤثر باشد.

 

5. محتوایی ایجاد کنید که ارزش ارائه کند

ضروری است که تمام محتوایی که برای هر شبکه اجتماعی تولید می کنید با در نظر گرفتن بیماران شما طراحی شود.

مهمتر از همه، محتوا باید برای بیماران فعلی و بالقوه ارزش ارائه کند تا همه آنها با برند شما درگیر شوند.

هر چند وقت یکبار در رسانه های اجتماعی پیمایش می کنید و صدها پست را بدون خواندن یا نگاه کردن به آنها مرور می کنید؟

با بازاریابی محتوای عالی، پست‌های شما از بقیه متمایز می‌شوند که منجر به تعامل بیشتر می‌شود.

بنابراین چگونه می‌توانید محتوایی ایجاد کنید که هم جذاب باشد و هم باعث می‌شود بیماران بالقوه با مطب دندانپزشکی خود احساس راحتی کنند؟

بسته به خدماتی که مطب شما ارائه می دهد، ممکن است از یک مطب دندانپزشکی به مطب دیگر متفاوت به نظر برسد.

با این حال، محتوایی مانند پست‌ها در:

  • چگونه دندان های خود را به درستی مسواک بزنید،
  • چگونه نگهدارنده های خود را تمیز کنید،

… و هر چیز دیگری که بینندگان مفید و آموزنده بدانند، مکان خوبی برای شروع است.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، برای کسانی که با اضطراب دندان دست و پنجه نرم می کنند، ممکن است بهداشت دهان و دندان آنها در حد لازم نباشد.

با ارائه یک روش رایگان و آسان برای آنها برای به دست آوردن اطلاعات بسیار مورد نیاز در مورد نحوه مراقبت از دندان های خود…

آنها نه تنها می توانند به خود کمک کنند، بلکه به تمرین شما نیز اعتماد خواهند کرد.

این اعتماد همان چیزی است که منجر به بیماران جدید و قرار ملاقات های بیشتر برای مطب دندانپزشکی شما می شود!

یک راه عالی برای ارائه ایده های محتوا، تصویر کردن بیمار ایده آل خود است.

به چه خدماتی علاقه دارند؟

آنها در مطب دندانپزشکی به دنبال چه چیزی هستند؟

چه چیزی باعث می‌شود که آنها در انتخاب تمرین شما نسبت به رقبا راحت باشند؟

و چگونه می توانید به آنها نشان دهید که تمرین شما همه چیزهایی را که آنها نیاز دارند دارد؟

با پاسخ دادن به این سوالات، ایده‌هایی را به ذهن بیمارتان می‌رسانید که به شما کمک می‌کند محتوایی ایجاد کنید که واقعاً می‌خواهد ببیند.

بنابراین، این 5 ایده برای محتوای بازاریابی دندانپزشکی است که باعث لبخند بیماران شما می شود.

 

بیایید یک جمع بندی سریع از پست امروز انجام دهیم.

ما با تعریف بازاریابی محتوا شروع کردیم که روشی است که در آن محتوا را برای مخاطبان هدف ایجاد، منتشر و توزیع می‌کنید.

 

سپس به 5 ایده بازاریابی دندانپزشکی پرداختیم که می توانید از آنها برای افزایش تعامل استفاده کنید، در حالی که به افرادی که با اضطراب دندان دست و پنجه نرم می کنند کمک می کنیم تا با برنامه ریزی یک قرار ملاقات در مطب دندانپزشکی خود احساس راحتی کنند و همچنین ادامه مطلب

 

این 5 روش بازاریابی دندانپزشکی عبارت بودند از:

  1. یک ویدیوی تور اداری بسازید
  2. چالش ها و مسابقات را در صفحات رسانه های اجتماعی خود اجرا کنید
  3. یک بیمار برجسته یا یکی از اعضای تیم برجسته ماه داشته باشید
  4. از ویدیوی زنده برای تعامل با مخاطبان خود در زمان واقعی استفاده کنید
  5. محتوایی ایجاد کنید که ارزش ارائه کند

با استفاده از این نکات بازاریابی دندانپزشکی، مطب دندانپزشکی شما مطمئناً شاهد افزایش مشارکت و بیماران جدید خواهد بود.

 

اما، اگر نتایج بیشتری می‌خواهید و سریع می‌خواهید، ما خدمات بازاریابی دندانپزشکی را در ماهانیک ارائه می‌کنیم. برای شروع به سادگی همین امروز با ما تماس بگیرید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 1 =

Call Now Button