وبسایت دندانپزشکی شما مانند فروشنده شماره یک کلینیک شما است. چقدر مؤثر است؟ آیا سرنخ و مشتری دریافت میکنید؟ یا صرفاً نشستن در آنجا برای شما هزینه بیشتری دارد؟ اگر اینطور است، وقت آن است که فروشنده بهتری ایجاد کرده یا برای طراحی سایت دندانپزشکی اقدام کنید.
ممکن است متوجه شوید که چگونه افرادی که در بخش فروش کار میکنند تقریباً همیشه لباس میپوشند تا تحت تأثیر قرار بگیرند. همهچیز از طرز نگاه، راه رفتن، صحبت کردن، و رفتار آنها برای ایجاد یک خود باشخصیت است. آنها باید نگاه کنند و نزدیک و حرفهای باشند تا بتوانند آن فروش را انجام دهند.
وبسایت شما باید همینطور باشد. اگر میخواهید بیماران را از وبسایت خود دریافت کنید، و برای بهبود طراحی وبسایت دندانپزشکی قدمی بردارید ، بهصورت زیر است:
سپس وقت آن است که به وبسایت خود تغییر خوبی بدهید.
ممکن است بپرسید که چرا به یک وبسایت خوب نیاز دارید؟ بههرحال همین کار را میکند. خوب، جدا ازآنچه در بالا به آن اشاره کردیم، مطالعات نشان میدهد که 94٪ از مردم یک وبسایت/برند را به دلیل طراحی وب آن ردیابی اعتماد میکنند.
بهغیراز آن، یک وبسایت خوب همچنین میتواند اعتبار فوری به مطب دندانپزشکی شما بیافزاید. اگر وبسایت شما بد به نظر میرسد، درنتیجه ممکن است مردم فکر کنند که عمل دندانپزشکی شما مبهم است.
درنهایت، هدف وبسایت شما فروش برای شما است. یک وبسایت مؤثر باید حتی زمانی که شما در خواب هستید، بیماران را به شما جذب کند.
اکنون ممکن است بپرسید که یک وبسایت خوب چیست، خوب…
یک وبسایت خوب باید بتواند هدف موردنظر خود را با انتقال پیام خود محقق کند و درعینحال بازدیدکننده را نیز درگیر کند. عوامل متعددی در طراحی خوب وبسایت نقش دارند، مانند ثبات، رنگها، تایپوگرافی، گرافیک، سادگی و عملکرد.
یک وبسایت خوب به ایجاد اعتماد کمک میکند و علاوه بر این، بازدیدکنندگان را به اقدام هدایت میکند. این شامل اطمینان از اینکه طراحی وبسایت شما برای قابلیت استفاده (شکل و زیبایی) طراحی شده است و استفاده از آن چقدر ساده است (عملکرد) برای ایجاد یک تجربه کاربری بهتر.
برخی از عوامل کلیدی که بر نحوه درک وبسایت دندانپزشکی شما تأثیر میگذارد عبارتاند از:
یک هدف واضح – وبسایت شما هرگز نباید در همهجا باشد. آیا برای ایجاد سرنخ بیشتر و جذب مشتری است؟ سپس وبسایت باید یک CTA واضح و یک جعبه فرم خوب داشته باشد. آیا فقط برای ایجاد شهرت و افزایش شناخت برند شماست؟ سپس مطمئن شوید که هویت برند شما در سراسر وبسایت شما ثابت است.
تمیز و ساده – مطمئناً لازم نیست در وبسایت خود زیادهروی کنید. گاهی اوقات سادگی بهترین است. رنگها، تایپوگرافی و تصاویری را انتخاب کنید که به بهترین وجه ارزشهای برند شما را نشان میدهد. دو تا سه رنگ مارک و دو تا سه نوع فونت بهترین هستند.
پیمایش آسان – آیا پیمایش وبسایت شما آسان است؟ حتماً باید باشه ناوبری نقش مهمی در تجربه کاربر دارد. اگر کاربران در پیمایش وبسایت شما مشکل داشته باشند، درنهایت آن را ترک خواهند کرد.
چیدمان خوب – نحوه چیدمان وبسایت شما بر خوانایی وبسایت شما تأثیر میگذارد. اگر همهجا باشد، کاربران درنهایت سردرگم خواهند شد. آنها نمیدانستند از کجا شروع کنند یا کجا تمرکز کنند. باید یک سلسله مراتب بصری وجود داشته باشد و چیدمان شما باید از یک شبکه پیروی کند.
محتوا – یک وبسایت خوب همچنین باید دارای طراحی عالی و محتوای جذاب باشد. محتوای عالی میتواند کاربران را جذب و تحت تأثیر قرار دهد. محتوای متقاعدکننده قدرت زیادی دارد، میتواند بازدیدکنندگان وبسایت را به بیماران واقعی تبدیل کند.
سریع و بهینه – بازدیدکنندگان وبسایت درحالیکه منتظر بارگذاری وبسایت هستند، ناامید میشوند. تقریباً نیمی از بازدیدکنندگان وب انتظار دارند که یک سایت در 2 ثانیه یا کمتر بارگذاری شود و ممکن است سایتی را که بارگذاری نشده است در عرض 3 ثانیه ترک کنند.
سازگار با موبایل – داشتن وبسایتی که برای تلفنهای همراه بهینهشده باشد بسیار مهم است. بیشتر مردم مرور وب را با تلفنهای خود ترجیح میدهند تا دسکتاپ یا دستگاههای دیگر. یک وبسایت با طرحبندی واکنشگرا ایجاد کنید که میتواند با اندازههای مختلف صفحه سازگار شود تا افرادی که در تلفنهای خود مرور میکنند بتوانند کسبوکار شما را ببینند.
این فقط یک چکلیست کوتاه است که میتوانید از آن استفاده کنید تا ببینید آیا وبسایت شما واجد شرایط یک سایت خوب است یا وقت آن رسیده است که اصلاح شود.
بله، و ما این را نه فقط به این دلیل میگوییم که وبسایت طراحی میکنیم، بلکه به این دلیل که واقعاً برای مطب دندانپزشکی شما مفید است.
ما میدانیم که تعداد زیادی سازنده وبسایت وجود دارد که ادعا میکنند بهترین هستند، اما واقعاً بهاندازه طراحی و توسعه آن توسط متخصصان مؤثر نیستند.
اگر قانع نشدید، اجازه دهید ما نظر خود را مطرح کنیم.

یک وبسایت سفارشی به اعتبار میافزاید. اگر تصمیم دارید به سراغ یک سازنده وبسایت بروید، آن الگو را با سایر مشاغل به اشتراک خواهید گذاشت. کسبوکار شما فردیت خود را از دست میدهد. هرچه وبسایت شما شخصیتر باشد، میتوانید حرفهایتر به مخاطبان خود نگاه کنید. سازندگان وبسایتها شخصیت مورد نیاز شما را به شما نمیدهند.
محدودیتهای کمی برای سفارشیسازی وبسایت دندانپزشکی شما وجود دارد. یک قالب مقیاسپذیری را که وبسایتهای سفارشی دارند را ندارد.
وبسایتهای سفارشی ساختهشده توسط طراحان و توسعهدهندگان بهینهسازی شدهاند تا برای هراندازه صفحهنمایش کار کنند.
وبسایتهای ساختهشده توسط طراحان وب بهگونهای طراحیشدهاند که برای مخاطب هدف شما کار کنند. قالبها بیشتر یک اندازه هستند که برای همهچیز مناسب هستند.
اگر یک طراح و توسعهدهنده وب استخدام کنید، آنها کار خود را متناسب با بودجه شما تنظیم میکنند.
آژانسهای دیجیتال حتی پس از طراحی و توسعه وبسایت شما روی آن کار خواهند کرد. بر خلاف سازندگان وبسایت، شما پشتیبانی مداوم دارید.
اکنون که ما پرونده خود را مطرح کردهایم، ممکن است از خود بپرسید که چه کسی را برای ساخت وبسایت دندانپزشکی خود استخدام کنید.
ما البته! کل این پست وبلاگ ممکن است مانند یک تبلیغ به نظر برسد، اما بهطورجدی، ما میتوانیم کمک کنیم. ما میخواهیم شریک رشد شما باشیم و به همان روشی که با سایر مشتریان خود انجام دادیم، به گسترش عمل دندانپزشکی شما کمک کنیم.
ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ هستیم که میتوانیم در برندسازی، استراتژی و ایجاد حضور آنلاین به شما کمک کنیم. سپس، ما با شما همکاری میکنیم تا سیستمهایی را ایجاد کنیم که فرآیندهای کسبوکار شما را ساده میکند تا بتوانید از زمان بیشتری برای انجام کارهایی که دوست دارید استفاده کنید و کمتر نگران این باشید که چگونه میخواهید مشتریان بیشتری به دست آورید.
هنگامیکه کسبوکار شما دارای یکپایه بازاریابی مستحکم است، ما به شما کمک میکنیم آن را با خدمات ساده ماهانه حفظ کنید.
دیدگاه بازاریابی گسترده ما ناشی از کار با مشتریان در بسیاری از صنایع است.
در اینجا چند نمونه هستند:
اگر میخواهید بیشتر ببینید، میتوانید برای دیدن نمونه کارها به وبسایت ما مراجعه کنید . اگر علاقهمند به همکاری با ما هستید، با ما تماس بگیرید یا پیام بگذارید.
ما میخواهیم به موفقیت دندانپزشکی شما کمک کنیم، بنابراین در اینجا چند نکته وجود دارد که میتوانید برای بهبود طراحی وبسایت دندانپزشکی خود از آنها استفاده کنید.
آماده؟ شروع کنیم.
نام تجاری منسجم
برندسازی همیشه یکی از جنبههای بسیار مهم بازاریابی بوده است. این چیزی است که دندانپزشکی شما را از رقبای شما متمایز میکند. آن را شخصیت و هویت تمرین خود در نظر بگیرید.
این روزها مشتریان یا بیماران ترجیح میدهند با برندهایی که با آنها ارتباط دارند یا ارزشهای مشابهی با آنها دارند کار کنند. بگذارید برای شما مثالی بزنم. وقتی به اپل فکر میکنید به پیچیدگی، ظرافت و سادگی فکر میکنید. به احتمال زیاد، افرادی که با آن ارتباط دارند، اپل را به جای دیگر برندها انتخاب میکنند.
ساختن یک برند به شما کمک میکند تا بازار هدف خود را جذب کنید. شما همچنین از نظر اقتصادی بهتر از یک تمرین غیر مارکدار خواهید بود.
همهچیز باعث میشود که برند آنها بهیادماندنی و قابل ارتباط باشد.
آنها نمونهای عالی از یک مطب دندانپزشکی هستند که دارای یک استراتژی نام تجاری منسجم است.
UVP شفاف (ارزش منحصربهفرد)
چرا یک بیمار باید مطب دندانپزشکی شما را به دیگران ترجیح دهد؟ پاسخ باید در لحظهای که از وبسایت شما بازدید میکنند واضح باشد.
در مورد آن فکر کنید، وبسایت شما میتواند اولین نقطه تماس برای بسیاری از مشتریان بالقوه باشد. با چنین مواردی، بهترین کار این است که اولین تأثیر خوبی داشته باشید.
اما حتی این هم کافی نیست. شما باید راهی پیدا کنید تا این مشتریان را متقاعد کنید که شما را از هزاران دندانپزشک دیگر انتخاب کنند.
چطوری این کار را انجام میدهی؟ شما باید پیشنهاد ارزش منحصربهفرد خود را بیان کنید . ما باید بتوانیم دلیل انتخاب شما را نسبت به رقبایتان ببینیم.
Tend یک مثال عالی برای نمایش UVP آنها است. اگر به وبسایت آنها نگاهی بیندازید، حتی از صفحه اصلی آن را میچشید.
حتی در صفحه درباره آنها بیشتر توضیح داده شده است.
همه ما افرادی را میشناسیم که به دلیل ترس یا اضطراب از مراجعه به دندانپزشک نگران هستند.
بنابراین Tend بلافاصله از طریق کپی خود نگرانی شما را کاهش میدهد. آنها میگویند که هر بازدیدی را تا حد امکان برای شما راحت میکنند. در ویدئویی که قراردادهاند، میتوانید ببینید که بازدید شما با آنها چگونه خواهد بود.
یک صفحه درباره ما و ملاقات با دندانپزشک را وارد کنید
تخصص و اعتماد دو پایه بازاریابی در مراقبتهای بهداشتی هستند. مردم باید بتوانند به شما اعتماد کنند تا بتوانند بیمار شما باشند.
یکی از راههایی که میتوانید این کار را انجام دهید، داشتن یک صفحه درباره یا ملاقات با صفحه دندانپزشک/پزشک است. جدا از صفحه اصلی شما، صفحه شما در مورد دومین صفحه وب پربازدید در کل سایت شما خواهد بود.
این فرصتی است که با بیماران احتمالی خود ارتباط برقرار کنید. صفحه جایی است که هر بیمار باید بتواند تجربیات شما را به وضوح ببیند و به شما اعتماد کند.
میتوانید به سراغ چیزهای حرفهایتر مانند Century Smile یا چیزهای سرگرمکنندهتر و عجیبتر مانند Dental Care Seattle بروید . همهچیز به شما بستگی دارد تا زمانی که موارد زیر را در نظر بگیرید:
توضیح مختصری در مورد اینکه چرا دندانپزشکی را انتخاب کردید.

تجربه و تحصیلات خود را به اشتراک بگذارید.
مطمئن شوید که مواد «بالاتر از تا» شما ساده، مختصر و ضروری است.
شامل یک هد شات باکیفیت بالا. مردم تمایل دارند به آنچه میبینند اعتماد کنند.
حداقل یک تماس برای اقدام در صفحه درباره داشته باشید.
بررسیها و توصیفات
بهعنوان یک دندانپزشک میدانید که ارجاعات دهانبهدهان یکی از موفقترین استراتژیهای بازاریابی برای جذب بیماران جدید است.
راه دیگری که میتوانید اعتماد بیماران آیندهنگر را به دست آورید، از طریق نسخه دیجیتالی دهانبهدهان است و آن بررسیها و توصیفات است.
مطالعات نشان میدهد که تقریباً 88٪ به بررسیهای آنلاین بهاندازه توصیه یک دوست اعتماد دارند.
داشتن یک صفحه گواهی فردی ضروری نیست. گنجاندن آن بهعنوان بخشی در صفحه اصلی خود کافی و مؤثرتر است.
اسپای دندانپزشکی آتلانتا یک صفحه بررسی و توصیفات در صفحه اصلی خود و یک صفحه جداگانه برای توصیفات ویدیویی دارد.
شامل CTA های جذاب
دکمههای CTA چیزی هستند که باعث فروش، ایجاد سرنخ و همچنین افزایش درآمد برای وبسایتها میشوند. آنها میتوانند تأثیر قابلتوجهی بر نتایج شما داشته باشند. بنابراین، آنها هرگز نباید برای تبلیغات با سایر موارد کمتر مرتبط در صفحات شما مبارزه کنند.
این دکمهها بسیار مهم هستند و همیشه باید در بالای تا و زیر تاشو قرارداده شوند. مطالعهای که 25 میلیون تجزیهوتحلیل وبسایت را مورد تجزیهوتحلیل قرارداد ، نشان داد که بیشتر تعاملها در پایینترین حد اتفاق میافتد.
این بدان معناست که شما مجبور خواهید بود چند دکمه CTA را در سراسر وبسایت خود پراکنده کنید. ترفند این است که از فراخوانهای جذاب و متنوع بدون زیادهروی استفاده کنید. شما نیازی به 20 دکمه CTA در یک صفحه ندارید.
اگر به مثال بالا نگاه کنید، میبینید که چگونه Hildreth Dental از تعداد زیادی دکمه CTA پراکنده در صفحه اصلی با کپیهای مختلف برای هر دکمه استفاده میکند.
عکسها یا فیلمهای کلینیک خود را نمایش دهید
به جای تکیه بر تصاویر استوک، حتماً عکسهای کلینیک خود را درج کنید. این قطعاً اعتماد بیماران را به شما آسانتر میکند و همچنین به شما برتری نسبت به رقبای خود میدهد. علاوه بر این، میتوانید به بیماران آیندهنگر نشان دهید که اگر تصمیم بگیرند با شما کار کنند، چه تجربهای خواهند داشت.
بهغیراز کلینیک خود، عکسهای تیم خود و خودتان را در داخل کلینیک قرار دهید.
اگر به وبسایت مرکز آتلانتا برای Advanced Perio بروید ، بلافاصله با ویدیویی از کلینیک آنها همراه با پزشکان و کارکنان آنها مواجه میشوید . با دیدن اینکه در دستان خوبی هستید احساس امنیت و آرامش میکنید.
ادویه آن را با محتوای تازه و به روز کنید
مهم است که همیشه محتوای خود را تازه و به روز نگه دارید. بسیاری از بیماران احتمالی مطمئناً بررسی میکنند که آیا محتوای شما به روز شده است یا خیر.
تازه نگه داشتن محتوای شما فواید زیادی دارد. اول مزایای SEO است. دوم تجربه کاربری است، بیماران فعلی و بیماران آیندهنگر اطلاعات صحیح و هرگونه بهروزرسانی در مورد کلینیک شما را دریافت خواهند کرد. درنهایت، ترافیک وب بیشتری دریافت میکنید، گوگل فقط وبسایتهایی را رتبهبندی میکند که محتوای با کیفیت بالا مرتبط تولید میکنند.
اگر به وبسایت Downtown Dental نگاهی بیندازید، میتوانید ببینید که آنها محتوای خود را در رابطه با دستورالعملهای ایمنی COVID-19 بهروزرسانی کردهاند.
کار خود را به نمایش بگذارید
هرگاه یک بیمار آیندهنگر برای اولین بار وبسایت شما را ببیند، اگر بتواند کار شما را ببیند، مطمئناً از آن قدردانی خواهد کرد. مردم همیشه میخواهند نتایج را ببینند، بنابراین قطعاً بهتر است آن را به نمایش بگذارید.
خیلیها خواهند گفت که عکسهای قبل و بعد چیز بدی است، اما مطمئناً در مورد دندانپزشکی صدق نمیکند. بنابراین، در امتحان آن تردید نکنید.
چندرسانهای همیشه خوب خواهد بود
عکسها، فیلمها و گرافیکها نیز همیشه ایده خوبی هستند. این متن را در وبسایت شما تجزیه میکند و علاوه بر این به بازدیدکنندگان تجربه کاربری بهتری میدهد.
چندرسانهای توجه بازدیدکنندگان وبسایت شما را به خود جلب میکند و همچنین باعث میشود که آنها تمایل بیشتری به دیدن داشته باشند. هیچکس نمیخواهد یک صفحه وب را با چیزی جز متن ببیند.
شامل چندرسانهای، بازدیدکننده را درگیر میکند و احساسات را برمیانگیزد. اگر بازدیدکنندگان وبسایت لبخند مردم را ببینند، آن را نیز احساس خواهند کرد. بهطور مشابه، آنها برای انتخاب کلینیک شما اعتمادبهنفس خواهند داشت.
جکسون خانواده دندانپزشکی تهدیدی سهگانه از عکسها، فیلمها و گرافیکها را ادغام میکند. عناصر یک تجربه کاربری بسیار جذاب را ایجاد میکنند.
وبسایت خود را برای موبایل بهینه کنید
این روزها بیشتر و بیشتر مردم ترجیح میدهند از تلفنهای خود برای تحقیق در مورد مشاغل مختلف ازجمله دندانپزشکان استفاده کنند.
ضروری است که وبسایت خود را برای موبایل بهینه کنید تا مشتریان احتمالی بیشتری بتوانند وبسایت شما را ببینند. اگر وبسایت خود را برای موبایل بهینه نکنید، مردم هرگز نمیدانند که مطب دندانپزشکی شما وجود داشته است.
انتخابها در دندانپزشکی وبسایت خود را برای دستگاههای تلفن همراه بهینهسازی کردهاند و بازدیدکنندگان را آسانتر میکند تا در سایت خود حرکت کنند.
نتیجه
آیا فکر میکنید وقت آن رسیده که وبسایت خود را اصلاح کنید؟ یا وبسایت شما درهرصورت بیماران جدید را تبدیل میکند؟ ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. سکوت در کامنت های پایین.
اگر فکر میکنید وبسایت شما نیاز به طراحی مجدد دارد، ما همیشه خوشحالیم که این کار را برای شما انجام میدهیم! بیایید باهم کارکنیم و به رشد و موفقیت دندانپزشکی شما کمک کنیم و ادامه مطلب …